سیکو در جشن ۶۰ سالگی با مدلی جدید در طراحی قدیم

سیکو در جشن ۶۰ سالگی خود از مدل جدید خبر می دهد که الهام گرفته از مدل ۶۰ سال گذشته خود است.

سیکو در جشن ۶۰ سالگی

با نزدیک شدن به نمایشگاه SIHH در ژانویه برندهای برتر دنیا شروع به رونمایی از مدلهای جدید خود می کنند که اینبار برند ژاپنی سیکو در جشن ۶۰ سالگی خود از مدلی جدید با طراحی قدیمی و مکانیزمی مدرن ولی از همان تیپ موتورهای ۶۰ سال گذشته خبر می دهند.

سيكو در جشن ٦٠ سالگي، ساعت جديدي را به كلكسيون Presage اضافه كرده است. سيكو اعلام كرد كه به مناسبت سالگرد ٦٠ سالگي، موتور ساعت هايش را بر مبناي موتورهاي اتوماتيك سال ١٩٥٦ (موتوري با تقويم و قدرت ذخيره انرژي) توليد كرده است.

قدرت ذخیره انرژی در ساعت Presage Automatic 60th Anniversary به ۴۵ ساعت می رسد. موتور آن کالیبر ۶R27 است که می توانید آن را بصورت دستی نیز تنظیم کنید. حرف S مار نشان بر روی دسته کوک این ساعت خود نمایی می کند. این ساعت در جلو و پشت قاب کریستال یاقوت کبود دارد و در قاب ۴۰٫۵ میلیمتری جای داده شده است.

نمای پشت قاب سیکو SAW مدل SARW027 در جشن ۶۰ سالگی سیکو

این ساعت در نسخه های محدود ۱۹۵۶ تایی تولید شده  و قیمت آن نیز ۱۱۰۰ دلار (معادل ۳،۶۰۰،۰۰۰ تومان طبق نرخ بانک مرکزی ایران در آذر ۱۳۹۵) می باشد.

این ساعت در جعبه ای در خور جشن ۶۰ اُمین سالگرد آنها ارائه می شود. بند آن از چرم کروکودیل بوده و دارای قفل تاشو می باشد.

seiko Case 60th anniversary

می توانید برای مشاهده کلکسیون Presage به سایت سیکو سری بزنید و هم چنین برای آشنای هر چه بیشتر از تاریخچه و کلکسیون این برند برتر ژاپنی می توانید به تاریخچه سیکو در این مجله مراجعه فرمائید.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت