ساعت هوشمند کاسیو چگونه کار می کند؟

اینبار برای شما خلاصه ای از عملکرد کلی ساعت جدید هوشمند کاسیو را که به تازگی وارد بازار گشته است را برای شما بینندگان رونمایی می کنیم

ساعت هوشمند کاسیو

تمام ساعت های هوشمند عملکردهایی در ثبت و نگهداری فعالیت های فیزیکی دارند اما این فقط ساعت هوشمند کاسیو است که توانسته ساعتی تولید کند که بالاخص برای فعالیت های سنگین خارج از خانه مهندسی و ساخته شود. امسال کاسیو ساعت WSD-F10 Smart Outdoor watch را که ساعتی با سیستم عامل اندروید است را تولید کرد. ویژگی های این ساعت هوشمند از لحاظ استانداردهای ارتش آمریکا تست شده است. همچنین این ساعت هوشمند برای افرادی که علاقه به فعالیت های خارج از خانه دارند طراحی شده است. در اینجا می توانید تمام مطالبی را که از ساعت کاسیو مدل WSD، محکم و همه کاره نیاز دارید، بیابید. این عکس ها در حین تست WSD F10 در ناحیه Adirondack نیویورک گرفته شده است.

SMART CASIO

ساعت هوشمند کاسیو قابی سخت اما سبک دارد که ابعاد آن ۶۱٫۷ در ۵۶٫۴ در ۱۵٫۷ بوده و وزن آن نیز ۹۳ گرم می باشد. این ساعت تا عمق ۵۰ متر در آب تست شده است که این بدین معنی است که از این ساعت می توانید در باران های شدید و موقعیت هایی که در آنها با آب تماس دارید، استفاده نمائید. بند این ساعت از جنس پلی اورتان نرم است که برای تطابق با هر مچ دست طراحی شده است. این ساعت را می توانید در مدت های بسیار طولانی و به راحتی به دست ببندید.

در کنار قاب دو دکمه وجود دارد که با لایه های غیر لغزنده پوشیده شده است تا بتوانید با دستکش از آنها به راحتی استفاده نمائید. دکمه TOOL در سمت راست بالا، برای انتخاب عملکردهای خارج از خانه از قبیل: قطب نما، فشار هوا، ارتفاع سنج، زمان های طلوع و غروب خورشید، جزر و مد سنج و سنجش سایر فعالیت ها می باشد. دکمه APP در سمت چپ پایین، نرم افزارهای متعددی را که بوسیله آندروید حمایت می شوند (مانند کوه پیمایی، دوچرخه سواری و ماهیگیری)، نمایش می دهد. کسانی که از این ساعت استفاده می کنند می توانند سایر نرم افزارهایی که دوست دارند بر روی این ساعت تنظیم کنند. سنسوری درونی در سمت راست ساعت، داده های اتمسفری را ارائه می دهد مانند فشار هوا (که می تواند حتی امکان بارش باران را نیز پیش بینی کند) و ارتفاع.

 WSD-F10 SMART CASIO

نرم افزارهای مهم در ساعت هوشمند کاسیو عبارتند از قطب نما (عکس بالا) و فشار هوا (عکس پایین)

 WSD-F10 SMART CASIO

ظاهر آن از صفحه لمسی پر ظرفیتی تشکیل شده که ۱٫۳۲ اینچ بوده و دو لایه ای است؛ یعنی از LCD های رنگی و مونوکروم با حجم رنگ ۳۲۰ در ۳۰۰ پیکسل تشکیل شده است. کسانیکه از ساعت استفاده می کنند می توانند ساعت را در حالت نمایش نرم افزار ها یا صفحه نمایش ساعت تنظیم کنند. زمانیکه شما در صفحه نمایش فقط از ساعت استفاده می کنید شارژ آن را می توانید برای یک ماه نیز نگاه دارید. در غیر این صورت، باطری لیتیوم-ایون آن فقط یک روز شارژ نگاه می دارد. البته صفحه نمایش ساعت، مدل های متعددی دارد که می توانید از میان آنها انتخاب نمائید.

 WSD-F10 SMART CASIO

در میان فعالیت های خارج از خانه که بواسطه گوشی های آندرویدی حمایت می شوند، می توان گزینه های زیر را معرفی کرد. این نرم افزارها بواسطه سیستم عامل های iOS حمایت نمی شوند.

  1. نرم افزار ViewRanger GPS که اطلاعات راه، جهت یابی راه ها، ارتفاع سنج، داده های موقعیتی و مسافت را در اختیار می گذارد. این نرم افزارها را می توانید از سایت www.viewranger.com دانلود فرمائید.
  2. نرم افزار دویدن برای فیتنس: که مخصوص دویدن و دوچرخه سواری است. این نرم افزار را بیش از ۵۰ میلیون نفر استفاده می کنند. این نرم افزار، راه ها را برای دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی و کوه نوردی ردیابی و ثبت می کند. www.runkeeper.com
  3. نرم افزار MyRadar که یک نرم افزار هواشناسی بسیار محبوب است که ۱۷ میلیون مخاطب دارد. این نرم افزار دقیق ترین پیش بینی از هوای بارانی و برفی را در موقعیت مکانی شخص ارائه می دهد. کار کردن با این نرم افزار بسیار سریع و ساده است. www.myradar.acmeaom.com

 WSD-F10 SMART CASIO

ساعت هوشمند کاسیو بعلاوه می تواند با نرم افزار های گوشی های هوشمند تنظیم شده و آنها را بر طبق تنظیماتی که هست بر روی صفحه نشان دهند که اینها شامل سرعت، مسافت، زمان طلوع خورشید، نمایش زمان غروب آفتاب و حتی زمانی که احتمال صید ماهی در منطقه ای بیشتر باشد است. میکروفون درونی آن را می توانید حتی در روزهای پر سر و صدا و بارانی هم استفاده بفرمائید. البته نرم افزارهای دیگر مانند Gmail، Google Maps و Google Fit هم بر روی این ساعت فعال می شوند.

 WSD-F10 SMART CASIO

مانند تمام ساعت های هوشمند این ساعت نیز باید به یک گوشی هوشمند متصل باشد. گوشی هایی که می توانید این ساعت را به آنها متصل فرمائید از قرار زیر می باشند:

  1. سیستم عامل آندروی ۴٫۳ و یا بالاتر
  2. سیستم عامل iOS 8.2 و یا بالاتر
  3. گوشی آیفون ۵ و یا بالاتر

این ساعت در رنگ های قرمز، سبز، مشکی و نارنجی موجود می باشد. این ساعت را می توانید با قیمت ۵۰۰ دلار (معادل ۱،۶۰۰،۰۰۰ تومان طبق نرخ بانک مرکزی ایران در آذر ۱۳۹۵) تهیه بفرمائید.

برای خواندن کامل تاریخچه این ساعت و آشنایی با کلکسیون های این برند می توانید به معرفی برند کاسیو مراجعه فرمایید.

ساعت هوشمند کاسیو
خلاصه ای کامل از ساعت هوشمند کاسیو با مشخصات کامل
Brand: کاسیو | CASIO
Model: WSD F10

نظرات

  • صادق شعله ور(ساعت آزادي) گفت:

    خيلي خوب
    خصوصا اطلاعاتي که معمولا نياز ميشودبسيارعاليست

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت