نشر اکاذیب با عنوان کسب و کار ساعت

مدتی پیش ویدیویی با عنوان کسب و کار ساعت منتشر گردید که در آن اشاره به ترویج ساعت های فیک در ایران بوده و هم چنین که اشاره ای به برندهای اصیل در ایران نشده است شد.

با گسترش راه های ارتباطی از طریق شبکه های اجتماعی امروزه شاهد ترویج انواع اخبار و اطلاعاتی هستیم که برخی با ذکر منبع بوده و برخی دیگر منابع موثقی نیستند. در این مطلب هدف ما شفاف سازی مقاله ای است که هم اکنون در حال دست به دست چرخیدن است. این روزها شاهد فشار اقتصادی هستیم و عموما به دنبال ایجاد کسب و کاری نوین و یا به دنبال شغلی دوم که در وبسایت های مختلف می توانید با کمی جستجو آن ها را بیابید. توصیه ما به شما مخاطبان عزیز این است که به هر وبسایت با هر عنوانی اعتماد نکنید چرا که آغاز هر کسب و کاری نیاز به تجربیات چندین و چند ساله دارد و هم چنین می بایست کارشناسانی زبده در این امور در قدم های اولیه شما را حمایت نمایند.

مدتی است گروهی به نام فوت و فن کوزه گری در ارتباط با ایجاد کسب و کار جدید فعال هستند چندی پیش ویدیویی با عنوان کسب و کار ساعت انتشار دادند که متاسفانه ساعت های غیر اصل را در آن تبلیغ می کردند که این ساعت ها به هیچ عنوان نه از لحاظ کیفیت و نه از لحاظ اصالت قابل اعتماد نیستند. در این ویدیو صحبت از کسب و کاری است که اکثر شرکت های اصیل و وارد کننده از آن می نالند.
لازم به توضیح است که برند هوبلو همانند برند رولکس در ایران نمایندگی رسمی دارد که گروه ساعت تهران واقع در زیر پل رومی نمایندگی رسمی این برند هستند.
جناب آقای ادریس آبادی از اعضای هیات مدیره صنف ساعت با نشر این خبر مخالفت خود و اتحادیه را اعلام نموده و همچنین اعلام کردند که نسبت به این خبر پیگیریای قانونی را انجام می دهند.
مجله اینترنتی ساعت من به عنوان اولین مجله اینترنتی و تخصصی ساعت متعهد است که با ترویج اطلاعات و مباحث مرتبط و موثق از ساعت به دوستداران خدمت رسانی نموده و آنها را نسبت به اخبار کذب آگاه نماید. این مجله حامی مصرف کنندگان و شرکت های معتبر وارد کننده برندهای ساعت در ایران بوده و همیشه شعار اصل ببینید و اصل بخرید را حمایت می کند.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت