معرفی خدمات ساعت زمان و زیور

مرکز خدمات طلایی زمان و زیور از مجهزترین و کاملترین مراکز خدمات ساعت که متشکل از نیروهای خبره و متخصص با هدف ارتقا سطح کیفی خدمات در ایران می باشد.

در سالهای گذشته شاهد حضور برندهای معتبری در کشور ایران بوده ایم و شرکت های ساعت سازی بزرگی به بازار ایران ورود داشته اند، و در کنار آن علاقه به خرید انواع ساعت های فشن و مدرن محبوبیت زیادی برای مصرف کنندگان داشته است این در حالی است که صنف ساعت روشی سنتی را برای انجام خدمات پس از فروش ساعت ها تجربه کرده است. برندهای جهانی و مصرف کنندگان نیاز به فضای تخصصی برای انجام امور خدمات پس از فروش ساعت دارند. اینک پس از گذشته سالها شاهد حضور یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز تخصصی خدمات ساعت با عنوان خدمات طلایی زمان و زیور هستیم.

مرکز خدمات پس از فروش زمان و زیور با هدف ارائه سرویس و انواع خدمات ساعت های مچی، رو میزی و دیواری – تامین قطعات و لوازم مورد نیاز و در راستای ارتقاء رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان و با رویکردی مستمر و مدیریت مبتنی بر استانداردهای روز دنیا آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی بوده و از شرکت های محترم وارد کننده جهت همکاری دعوت بعمل می آورد.

اهداف خدمات طلایی زمان و زیور:

۱- با بکار گیری تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و نیروی کارآمد انسانی در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت با بیشترین سطح رضایتمندی مشتری وظیفه خود را در خدمت به هموطنان انجام دهد.
۲- ارتقاء سطح کیفی و کمی و به روز رسانی پرسنل از طریق آموزش های مورد نیاز حتی در سطح بین المللی.
۳- ارتقاء سطح کیفی فضای کاری با بکار گیری از بروزترین تجهیزات و ایجاد محیطی پویا و پر تلاش در بالاترین سطح خدمات رسانی.
۴- استفاده بهینه و متناسب از منابع سازمان (انسانی، سخت افزاری و نرم افزاری)
۵- رسیدگی به تمام امور مشتریان از پذیرش تا ارسال و تحویل کالا، رسیدگی به شکایات و درخواست های مشتریان حضوری و تلفنی، و مدیریت ارتباط با مشتری در ساختاری مشتری مدار و خدمت محور و ارتباط دوسویه و بلند مدت با مشتریان.

بخشی از انواع نوع خدمات ساعت که در این مرکز ارائه می شود:

  1. سرویس و تعمیر انواع موتورهای ساعت های سوئیسی و ژاپنی
  2. تعویض بند و باطری با کیفیت
  3. تعویض شیشه
  4. پلیش کاری انواع قاب و بندهای به جنس استیل
  5. بازسازی صفحات ساعت های آسیب دیده
  6. کالیبره کردن ساعت ها
  7. شارژ ساعت های کنتیک و سولار
  8. تنظیم ساعت های اتوماتیک و کوکی
  9. شستشو و جرم گیری کامل قاب، بند و موتور ساعت
  10. تست ضدآبی ساعت

لطفا” جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید.

آدرس: تهران،‌ خیابان نیاوران، نرسیده به سه راه یاسر، نبش کوچه زیبا، ساختمان آرش، طبقه چهارم، واحد۴۰۳

تلفن تماس: ۲۵۹۳۷۵۷۰-۰۲۱

نظرات

  • پرویز حبیبا گفت:

    سلام
    من دو عدد ساعت از شما خریداری کردم تو سال ۹۶ که یکی از اونها باطریش که تموم شد دادم برای تعویض باطری ولی متاسفانه دکمه های ۴ گانه ساعت یه خط در میان کار میکنه و دوم اینکه نور پس زمینه دیگه روشن نمیشه می خواستم در صورت امکان برای من اعلام هزینه می تونید بکنید و اگر امکانش نیست من ساعت رو چطور می تونم ارسال کنم برای تعمیر آخه هر چی تماس میگیرم گسی پاسخگو نیست.
    ساعت مورد نظر : کاسیو ادیفایس مدل ERA -201RBK-1DRA

    • با سلام
      برای کسب اطلاعات جهت خدمات می بایست از طریق شماره واتس اپ ۰۹۱۲۵۲۰۹۹۸۱ آقای اسفندیاری افدام نمایید. توصیه ما همیشه این بوده که باطری های ساعت های کاسیو را به هیچ عنوان به هر مرکز و یا فروشگاهی جهت حتی تعویض باطری نباید برد چرا که نیاز به یک دانش حداقلی از ساعت کاسیو نیاز است.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت