مصاحبه اختصاصی با مدیرعامل شرکت توسعه کالای دماوند

مصاحبه اختصاصی با مدیریت شرکت توسعه کالای دماوند (PDP Co) آقای محمدرضا عمرانی، یکی از برگزیده ترین تاجران جوان در صنعت ساعت و دیگر صنایع

Damavand Product Development

شرکت توسعه کالای دماوند از سال ۱۳۹۵ با هدف توزیع ساعت های لاکچری و روز دنیا با مدیریت آقای محمدرضا عمرانی مدیر اسبق شرکت دایا زمان سنج وارد بازار ساعت گردید. این شرکت به همراه نیروهای توانمند و مستعد و ارتباطات عالی با شرکت های برند اروپایی توانست در کمتر از یکسال سبد بزرگی از کالای ساعت های مدرن و لاکچری را از آن خود کند، این اتفاق تقریبا بی سابقه در صنف و همایش های پی در پی در کلیه استان های ایران توانست سهم عمده ای از بازار ایران را تصاحب کند.
از برندهای در حال حاضر شرکت توسعه کالای دماوند می توان به برندهای نام آشنایی چون تگ هوئر(TAG HEUER)، موریس لاکروا (MAUSRICE LACROIX)، کورلوف (KORLOFF)، روشاس (ROCHAS)، فره میلانو (FERRE MILANO)، اسپریت (ESPRIT)، روبرتو کاوالی (ROBERTO CAVALLI)، جاست کاوالی (JUST CAVALLI)، مون بلان (MONT BLAN) اشاره نمود.
شرکت توسعه کالای دماوند با تاسیس فروشگاه های زنجیره ای الیت هاوس (ELITE HOUSE) در سراسر ایران نیز توانسته برند خوبی در مدت زمان کوتاه مطرح نماید و همچنین با راه اندازی باشگاهی به نام الیت نیز توانسته است مشتریان دیگر کالاها را جذب خود نماید. حال شما را دعوت به دیدن داستان زندگی این مدیرعامل جوان و مستعد می کنیم تا بیشتر با فعالیت های شرکت و کارهای ایشان آشنا بشوید.

 

نظرات

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت