تشخیص ساعت اصل با غیر اصل

خرید ساعت اصل در این روزها بسیار مشکل است. در این مقاله به روش هایی پرداختیم که چگونه ساعت اصل را از غیر اصل تشخیص دهیم.

همانطور که می دانید ساعت اصل به ساعت هایی می گویند که دارای اصالت است. اصالت به معنای ریشه و اعتبار داشتن محصول است. با توجه به حجم انبوه ساعت های تقلبی (فیک) در بازار ایران و نبود شفافیت در این صنف، قبل از خرید ساعت مچی اصل، شما را با بهترین روشهای تشخیص ساعت اورجینال از تقلبی آشنا میکنیم، تا خریدی مطمئن و لذت بخش داشته باشید.

۱- توجه به محدوده قیمت محصولات هر برند

توجه به محدوده قیمت محصولات هر برند می تواند اولین گام در شناخت ساعت های اورجینال باشد، برای مثال قیمت ساعت های رولکس از حداقل چند هزار دلار به بالا شروع میشود، بنابراین خرید ساعت رولکس با قیمتی پایین خود مهمترین نشانه از تقلبی بودن ساعت است. برای آشنایی با قیمت محصولات هر برند می توانید به وب سایت رسمی برند و یا سایت های معتبر همچون amazon.com مراجعه نمائید.

۲- گارانتی (ضمانت) رسمی و بین المللی

تقریبا تمام برندهای اورجینال ساعت مچی ساعت های خود را در تمام کشورهایی که نمایندگان رسمی فروش معرفی کرده اند، گارانتی می نمایند، این یک ضمانت جهانی است این بدان معناست که شما در کشورهای دیگر می توانید از گارانتی محصول استفاده کنید.

۳- توجه به فاکتور محصول

در صورتی که از نمایندگان رسمی خرید نمی کنید، باید از فروشنده یک فاکتور معتبر که در آن اورجینال بودن ساعت مچی ضمانت شده دریافت نمائید. هر بهانه و علتی که باعث شود فروشنده از ارائه فاکتور خودداری نماید خود دلیل محکمی بر تقلبی بودن ساعت است

۴ -ضد آب بودن ساعت

شرکت های تولید کننده ساعت های اصل معمولا قوانین سختگیرانه ای بر کیفیت ساخت محصولات خود وضع می نمایند. یکی از همین قوانین مقاومت قابل قبول در برابر آب است. به طور مثال ضد آبی ساعت های غواصی از حداقل ۳۰متر تا بالای ۲۰۰ متر متغییر می باشد.

۵-جعبه محصول

کمپانی های ساعت های اورجینال به دلیل استفاده از تکنولوژی های پیشرفته از بهترین مواد برای ساخت محصولات خود استفاده میکنند، که جعبه هم از آن مستثنی نیست، همچنین علاوه بر توجه به کیفیت ساخت جعبه، یک کارت گارانتی بین المللی، و معمولا شناسنامه نیز در جعبه قرار دارد.

۶-نمایندگان رسمی

برندهای اورجینال ساعت معمولا دارای نمایندگان رسمی در بیشتر کشورها هستند بنابراین حدالامکان از نمایندگان رسمی خرید کنید. چنانچه نمایندگی رسمی در کشور شما وجود ندارد، آن را از واردکنندگان معتبر، همراه با فاکتور ضمانت خریداری نمائید.

۷- مطابقت محصول با نمونه اصلی

مشخصات محصول همانند شکل ظاهری، وزن، اندازه، ضدآب بودن و … را در وب سایت های معتبر همانند amazon.com و یا ebay.com مطابقت دهید. هر اختلافی می تواند نشانه ای از تقلبی بودن محصول باشد.

پیشنهاد ما:

برای خرید ساعت های اورجینال در ایران می توانید به وب سایت های معتبر داخلی مراجعه نمایید. یکی از پیشنهادها ما وبسایت پل کالا می باشد که از نمایندگان اصلی فروش برندها در ایران است. این وب سایت بهترین گزینه ها را در مقابل شما قرار می دهد تا ببینید، مقایسه کنید و خریدی مطمئن داشته باشید.

وبسایت پل کالا

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت