برند کاسیو اکنون با ضمانت پارس

برند کاسیو در ایران سابقه طولانی دارد و افت و خیز های زیادی را پشت سر گذاشته است ولی اکنون این ی برند نام آشنا سرمایه گذاران ویژه ای را به دنبال خود خوانده

چند ماهی است که از رفتن شرکت لایف به عنوان نماینده سابق برند کاسیو نمی گذرد که شرکت جدیدی و قوی تری وارد صحنه گشت و برند کاسیو را از آن خود کرد. این اتفاق را می توان یکی از بزرگترین وقایع سال جدید دانست چرا که با تمامی اتفاقات و شایعاتی که در بازار ساعت از عدم حضور برند کاسیو برای همیشه در ایران بود را کنار زد و شرکت جدید با تلفیقی از نیروهای جدید حرفه ای و دایا سیستم توانست حضور پر رنگ خود را در صنف به تثبیت برساند.

شرکت پوزیترون پارس به عنوان تنها نماینده رسمی برند کاسیو در ایران از ابتدای سال ۱۳۹۷ می باشد که امیدست با نوسانات و تلاطم بازار ارز بتواند قیمت رقابتی را نسبت به دیگر برندها ایجاد نماید. این شرکت از اواسط مردادماه کالای خود را وارد بازار ایران می کند و از این پس کلیه محصولات کاسیو را با ضمانت پارس در بازار عرضه می گردد.

در این بین مدیر دپارتمان ساعت کاسیو جهت آشنایی با فروشندگان ساعت در ایران و طرح ریزی برنامه های آتی فروش این برند در ایران چند روز گذشته وارد ایران شدند و تیم مجله اینترنتی ساعت من زمان را غنیمت شمرد و مصاحبه ای ویژه از ایشان تهیه کرده است که شما را دعوت به خواندن آن می کنیم:

۱. ابتدا خود را برای مخاطبان معرفی نمایید و از وقایعی که رخ داده است برای ما بگویید:

نام من یامانوشی است. حدود ۲۹ سال پیش من وارد شرکت کاسیو در بخش ساعت شدم. اکنون مدیر منطقه ای چند کشور که شامل ایران، ترکیه و غیره هستم که کلیه کارهای مارکتینگ و فروش را مسئولیتش را به عهده دارم. کشور ایران بسیار مهم است و پتانسیل بسیار بالایی از لحاظ میزان جمعیت و افراد تحصیل کرده را دارد. ما می دانیم که در ایران شرایط تحریم و نوسانات ارزی وجود دارد ولی این پتانسیل بالای ایران موجب گشته که ما را علاقه مند به حضور قوی تر در بازار ایران کند.

۲. شرایط بازار ایران نسبت به کشورهای همسایه به چه صورت بوده است؟

ایران همانطور که گفته بودم دارای پتاسنیل بالا بوده است ولی شرایط تحریم طی چند ساله گذشته نگذاشته است که ما به پتانسیلی که انتظار ما است برسیم.

۳. در ارتباط ساعت های هوشمند کاسیو که اخیرا وارد بازار جهانی گشته چه کارایی هایی دارد؟

این نوع ساعت های هوشمند به دو دسته تقسیم می گردد که نوع اول طوری است که حالت اپلیکیشن دار است که می تواند روی گوشی نصب گردد و با بلوتوث به ساعت متصل می گردد. این ساعت ها مصرف باطری بیشتری را دارند چون از بلوتوث مداوم استفاده می گردد. ما نوع دوم ساعت هایمان کاملا هوشمند هستند که کلیه نرم افزارها را روی ساعت نصب کردیم و مانند دیگر ساعت های هوشمند می باشد. ما برای بیشتر ورزش های بین المللی مطرح نرم افزاری طراحی کرده ایم که خیلی تخصصی می باشد. شرکت گوگل در تولید این نرم افزار ها با ما همکاری می کند.

فیلم تصویری تهیه شده از جناب یامانوشی در حین کار با مدل جدید ساعت EQB-501.

۴. آیا شرکت کاسیو برنامه ای برای اضافه کردن تولید لاین جدیدی علاوه بر جیشاک ادیفیش و … دارد؟

ما همیشه در حال توسعه هستیم که یک سری از آن در توسعه نرم افزارها بوده که کارایی های بیشتری را برای کاربران ایجاد کند و هم چنین با یک سری شرکتهای دیگری در حال مذاکره هستیم  برای ایجاد کالای مشترک که فعلا نمی توانیم اسامی آنها را اعلام کنیم. کاسیو مرتب در حال توسعه لاین های تولیدی خود بوده و برای این موضوع بسیار بودجه های تحقیقاتی کنار گذاشته است. در ارتباط با ساعت طی ۱۰ سال گذاشته ما در حال افزایش رنج تنوع محصولی از پایین ترین قیمت تا بالاترین قیمت هستیم و مداوم در تلاشیم که از دو سمت پایین ترین و بالاترین قیمت تنوع محصولی را بیشتر کنیم. ساعت های کاسیو هفت لاین دارد که شامل جیشاک (G-SHOCK)، شین(SHEEN)، پروترک(PROTREK)، اوشن(OCEAN)، ادیفیس(EDIFICE)، جنرال(DRESS)،‌ بیبی جی(BABY-G) دارد.

۵. در مورد لاین اوشن برای ما کمی توضیح می دهید و چرا تا به حال وارد ایران نشده است؟

در مجموع ۶۰ درصد تولیدات ساعت های جهانی برای خانم ها می باشد و ۴۰ درصد برای اقایان بوده. ساعتهای کاسیو بیشتر حالت مردانه را از ابتدا دنبال می کرده است که بتواند سهم بیشتری را در بازار داشته باشد. اکنون حدود ۶۵ -۷۰ درصد لاین تولیدات ساعت های کاسیو برای آقایان بوده است و کاسیو در حال تلاش است که بتواند که طیف تنوعی محصولاتش را هم برای آقایان و هم برای خانم ها افزایش دهد. به همین علت است که سری های بیبی جی و شین تولید شده است که سهم خانم ها را در کاسیو ایجاد کند. لاین اوشن بیشتر هدف ساعت های لاکچری را دنبال کرده است که می توانیم رقیب آن را در بازار نسبت به ساعت های ژاپنی برند سیکو بدانیم.

۶. در سال گذشته سایت به زبان فارسی ساعت های کاسیو را شرکت شما رونمایی کرد. ولی هنوز دستورالعمل های کار با ساعت را به زبان فارسی درست نشده است در حالیکه به چندین زبان بین المللی موجود است. علت چیست؟

ما برای ترجمه به زبان های مختلف اولویت بندی کرده ایم و این معیار براساس تعداد مخاطبین است. شاید امسال سالی باشد که ما این کار را با همکاری شرکت پارس انجام دهیم. در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی ساعت کاسیو به زبان فارسی مراجعه نمایید

 

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت