تاریخچه ORIENT | اورینت

اورینت (ORIENT) یک شرکت تولید کننده ساعتهای لوکس مکانیکی است. Shogoro Yoshida در سال ۱۹۰۱  یک فروشگاه ساعت معروف به Yoshida Watch Shop، در توکیو ژاپن راه اندازی کرد. وی در سال ۱۹۱۲ شروع به ساخت ساعت های طلا کرد و در این کار موفق بود؛ او در سال ۱۹۲۰ کارخانه تولید ساعت Tokyo Tokei را راه اندازی کرد و در سال ۱۹۳۴ کارخانه شروع به ساخت ساعت های مچی کرد. کارخانه اصلی اورینت بعد از جنگ جهانی دوم تعطیل شد، تا اینکه در ۱۳ جولای سال ۱۹۵۰ در Hino، در توکیو ژاپن با نام Tama Keiki رسما تاسیس شد. یک سال بعد، Tama Keiki به شرکت ساعت سازی اورینت تغییر نام داد و شروع به فروش با نام Orient Star کرد.

در دهه های بعد شرکت شروع به گسترش فروش بین المللی کرد و اولین کشوری که مقصد صادرات شد، چین بود. در سال ۱۹۵۹، Royal Orient ظاهر شد؛ عرض اندامی در مقابل Seiko Lord Marvel و ساعت های ژاپنی. اورینت در دهه ۱۹۷۰ بر روی ساعت های مکانیکی متمرکز شد و هرگز به توسعه کوارتز خود در رقابت با Seiko ،Citizen ،Casio نپرداخت. در سال ۲۰۰۱، Seiko Epson به یک سهامدار بزرگ در اورینت تبدیل شده بود و در سال ۲۰۰۹ به تصاحب کامل رسید. امروزه اورینت به عنوان یک شرکت مستقل اما کاملا متعلق به Seiko Epson که خود تولید کننده ساعت های SEIKO است، مشغول به فعالیت است.

 

Yoshida Watch Shop

Yoshida Watch Shop

 

یکی از نوآوری های قابل توجه Orient، شاخص ذخیره انرژی است. اورینت هنوز این ویژگی را در بسیاری از ساعت های خود در نظر گرفته است. خط تولید ORIENT به تنوع Seiko یا Citizen نیست از این رو به طور کلی اورینت کمتر از محصولات رقیب چون Seiko فروش دارد و ساعت های اتوماتیک شرکت به واسطه قذیمی بودن و سادگی توسط هنر دوستان داد و ستد میشنود. همچنین اورینت در سال ۲۰۱۰ سالگرد ۶۰ سالگی خود را نیز جشن گرفت.

 

ORIENT

ORIENT

 

بیشتر بخوانید :

مجموعه های اورینت ORIENT

نظرات

  • احسان خسروی گفت:

    باسلامو خسته نباشید…
    عرض کنم ک ی ساعت برند اورینت مال داداشمه ولی کارنتی یا کارتی نداره(بخاطر جابجایی وسیله های منزل گم شدن)…الان قصد فروششودارم…اول اینکه در اصل و فیک بودنش شک دارم ولی تا جاییکه میدونم و حکاکیهایی ک روش انجام شده اعتقاد دارم ک اصله…حالا میخام نظرشمارو از نحوه کارکردن این جور ساعتا بدونم و اینکه قیمتشون تو ایران چقدر هستش!
    خیلی ممنون میشم در اسرع وقت ج بدین
    با تشکر

    • با سلام
      پیشنهاد می کنیم تصویر ساعت را به شماره زیر ارسال نمایید تا همکاران بتوانند شما را دقیق تر راهنمایی نمایند:
      ۰۹۱۲۵۲۰۹۹۸۱ جناب اسفندیاری
      لطفا هنگام ارسال نوع درخواست خود را اعلام نمایید.
      با سپاس

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت