ادامه حضور پر رنگ آيس واچ در بازار ايران

برند بلژیکی آیس واچ از ابتدای سال ۱۳۹۷ زیر نظر شرکت زمان نگار آسا مجدد وارد بازار ایران گشت

ICEWATCH

برند آیس واچ یکی از نام آشنا ترین فشن برندها با طیف های رنگی جذاب برای جوانان و نوجوانان امروزی است. برند آیس واچ از سال ۱۳۹۲ وارد بازار ایران گشت و توانست در کمترین زمان ممکن قشر قابل توجهی از نوجوانان و جوانان را جذب خود نماید.  این اتفاق موجب گشت وفاداری و عهد بین دو شرکت وارد کننده به عنوان نماینده این برند در ایران (دایا زمان سنج) و شرکت آیس واچ بلژیک را بیشتر و محکم تز از قبل نماید. نمایندگی این برند تا پایان سال ۱۳۹۶ زیر نظر شرکت دایا زمان سنج بود و از ابتدای سال ۱۳۹۷ شركت دايا زمانسنج امتياز آيس واچ را به نماينده جديد آن يعني شركت زمان نگار آسا با مدیریت عاملی آقای علی اقبالی زاده (از مدیران سابق شرکت دایا زمان سنج) واگذار کرد.

آیس واچ بی ام و ساعت های آیس واچ ICE WATCHبند سیلیکونی در طیف های رنگی شاد و جذاب و خاصیت ضد پارگی آن موجب گشت این برند را نسبت به دیگر رقبای خود در بازار مستثنی بسازد. جعبه های آیس واچ به نقل از تولید کننده آن با این هدف طراحی گشته که بتوان پس از استفاده از ساعت از جعبه به عنوان قلکی شیشه ای استفاده گردد تا برای خرید از مدلهای جدید آیس پول جمع آوری شود. این ایده بسیار خلاقانه را تنها می توان از چنین برندی انتظار داشت که توانست در بازار جهانی نیز خود را نسبت به رقبایی چون سواچ مستثنی سازد.

برند آیس واچ طبق گفته نمایندگی جدید این برند برنامه های فوق العاده ای برای علاقه مندان خود دارد و نسبت به تقاضایی که در ایران وجود دارد کالاهای با سبک و سیاق جوانان ایران را قرار است روانه بازار گردد.

جهت آشنایی با تاریخچه این ساعت می توانید به این لینک مراجعه نمائید.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت