بازدید از موزه تماشاگه زمان

بازدید از موزه تماشاگه زمان به دعوت گروه گردشگری کودک و نوجوان با حمایت گروه پیرکاردن و مجله تخصصی اینترنتی ساعت من با هدف آموزش و اهمیت زمان برای کودکان و نوجوانان

موزه تماشاگه زمان

اهمیت زمان را همه به نوعی شنیده ایم و شاید بارها در مورد آن صحبت شده است ، اما چقدر به این موضوع ، عمیق فکر کرده ایم .
زمان ، چیزی که هیچ وقت باز نمیگردد و با هیچ مبلغی قابل معامله نیست  حتی نمیشود از کسی قرض گرفت .پس باید از آن به بهترین شکل استفاده کنیم و ارزش و اهمیت آن را  مخصوصا برای  کودکان و نوجوانان  مطرح کنیم .
در این بخش سعی کردیم با کودکان و نوجوانان به اهمیت زمان بپردازیم و ارزش آنرا  در محیطی  متناسب با موضوع بیان کنیم ، به موزه تماشاگه زمان رفتیم جایی که سالها پیش منزل حسین خداداد بوده. سازه ساختمان این مکان به دوزه قاجار بازمیگردد. محل این موزه واقع در تهران، خیابان ولی‌عصر، ابتدای خیابان سرلشکر فلاحی (زعفرانیه)، نبش چهارراه پرزین بغدادی، پلاک ۱۲ واقع گردیده. با گروه گردشگری کودک و نوجوان از ساعتهای قدیمی  و با ارزش  که سالهاست بدون ان که متوقف می شوند در حال کار هستند آغاز کردیم و گذری به زمان و شرایط کنونی ساعت در ایران پرداختیم. بازدید از موزه تماشاگه زمان به همراه گروه گردشگری کودک

بازدید از موزه تماشاگه زمان به همراه گروه گردشگری کودکدر کنار بچه ها بودیم و همه آنها کنجکاوانه به سوالات مختلفی میرسیدند و مدام سوالات را تکرار میکردند تا بتوانند  به ارزش زمان  پی ببرند ، آشنایی بچه ها  با زمان و ارزش و اهمیت آن میتواند نگاه آنها را از همان دوران کودکی تغییر دهد و  تلاش آنها را برای  اینده ایی بهتر بیشتر کند .

گروه مجله ساعت من با همراهی برند پیرکاردن  با هدف آموزش  مخصوصا در سنین پایین برای کودکان و نوجوانان  سعی  بر نشان دادن اهمیت و ارزش زمان  برای آنها دارد.
حال شما را دعوت به تماشای بازدید از تماشاگه زمان می کنیم.

 

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت