آموزش تنظیم SKMEI W30

آموزش کامل تنظیمات ساعت SKMEI W30 به همراه توضیحات کامل از امکانات این ساعت

SKMEI W30

امکانات ساعت SKMEI W30

ساعت اسکیمی مدل w30 SKMEI دارای امکانات زیر می باشد:

۱. اپلیکیشن RaceFit Pro برای استفاده از امکانات ساعت
۲. بلوتوث ۴ BLE
۳. نمایش میزان کالری، قدم شمار، محاسبه فاصله
۴. نمایشگر ضربان قلب، میزان خواب
۵. اتصال به دوربین موبایل
۶. جستجوی موبایل
۷. محاسبه کرنومتر
۸. تنظیم آلارم

نصب اپلیکیشن SKMEI W30

برای استفاده از امکانات ساعت اسکیمی W30 نیاز است که نرم افزار مختص آن را در گوشی نصب نمایید. برای نصب نرم افزار کافی است با استفاده از نرم افزار Barcode Reader یا نرم افزار های مشابه گوشی روی یکی از عکسهای زیر که مختص گوشی شما است رفته و به صورت خودکار وارد قسمت نصب نرم افزار شوید.

برای گوشی های اپل عکس سمت راست و برای گوشی های آندروید تصویر سمت چپ

در صورتیکه نرم افزار مخصوص جهت خواندن QR کد را ندارید می توانید در قسمت فروشگاه گوشی خود نرم افزار RaceFit Pro با نام Developer: fucai huang را جستجو و دانلود نمایید.
این نرم افزار مناسب برای سیستم عامل آندروید ورژن ۴.۴ به بالا و سیستم عامل IOS 8 به بالا طراحی شده است.

آشنایی با دکمه های ساعت SKMEI W30

B: این دکمه برای روشن و خاموش کردن ساعت می باشد در صورتیکه این دکمه را ۳ ثانیه نگه دارید ساعت روشن و یا خاموش می شود.
D: با فشردن کوتاه مدت این دکمه نوع نمایش صفحه تغییر می کند. با هر بار زدن آن نوع طراحی صفحه ساعت تغییر می کند که به طبع نمایش زیر منو ها نیز به آن وابسته خواهد بود و تغییرات جزیی خواهد کرد.

ساعت اسکیمی W30 سه نوع طراحی صفحه دارد که می توانید هر کدام را با دکمه D انتخاب نمایید.

در تصاویر سمت چپ و سمت راست یک فلش قرمز رنگی وجود دارد که زمان را نمایش می دهد به طوریکه فلش قرمز رنگی که در دایره اعداد ۹ – ۱۲ – ۳ قرار داد زمان ساعت شمار را نمایش می دهد که در این تصویر فلش قرمز رنگ روی عدد ۱۰ می باشد و فلش قرمز رنگ دومی که در دایره کوچک تر قرار داد دقیقه شمار را نمایش می دهد که در این تصویر روی ۱۰ قرار داد و در واقع زمان ۱۰:۱۰ را نمایش می دهد.

D: با زیاد نگه داشتن این دکمه وارد حالت بلوتوث ساعت می شوید و مک آدرس ساعت و وضعیت حال بلوتوث را جویا شوید.
E: برای وارد شدن به یکی از حالت ها یا امکانات ساعت از دکمه E استفاده نمایید.
حالت اصلی ساعت نیز به یکی از صفحات نمایش شده در بالا گفته می شود که زمان و تاریخ را نمایش می دهد. در صورتیکه در یکی از حالت های ساعت هستید با نگه داشتن ممتد دکمه E وارد حالت اصلی ساعت می شوید و یا با رها کردن ساعت به مدت ۵ دقیقه ساعت به صورت خودکار به حالت اصلی خود باز می گردد.

امکانات ساعت SKMEI W30

ساعت اسکیمی W30 SKMEI دارای امکانات ورزشی مختلفی می باشد که یکایک آنها به شرح ذیل می باشد:

قدم شمار:
این ساعت قابلیت نمایش تعداد قدم های طی شده را به کمک نرم افزار نصب شده در گوشی را دارد. بر طبق تصویر زیر قدم شمار ساعت تا ۵ مرحله میزان قدم را محاسبه می کند که با تغییر رنگ نمایش می دهد. هر مرحله بستگی به تنظیمات کاربر دارد که چه تعداد قدم را بشمارد در حالت پیش فرض ۱‍۰ هزار قدم تنظیم شده است.

پنج مرحله قدم شمار ساعت اسکیمی W30

محاسبه میزان کالری ساعت:
میزان مصرف در حال حاضر کالری خود را می توانید به صورت تصاویر زیر بررسی نمایید. مانند حالت قدم شمار محاسبه میزان کالری بستگی به تنظیمات کاربر دارد و در ۵ مرحله اندازه گیری می کند.

۵ مرحله حالت اندازه گیری کالری مصرفی

فاصله:
میزان فاصله طی شده را نمایش می دهد. بر طبق میزان قدم های صورت گرفته.

ضربان قلب:
در این حالت ۲۰ ثانیه زمان می برد که میزان ضربان قلب شما را دریافت نماید اگر در صفحه ساعت ۰۰۰ را مشاهده نمودید این به آن معنا است که ساعت نتوانسته ضربان قلب شما را دریافت نماید و باید مجدد اقدام نمایید. در صورت عدم مشاهده یک دقیقه بعد مجدد تست نمایید.

میزان خواب:
در این حالت اطلاعات دریافتی از میزان خواب شما در شب گذشته را نمایش می دهد که به صورت خودکار با نرم افزار موبایل اطلاعات تبادل می شود.

دسترسی به دوربین موبایل:
ابتدا وارد نرم افزار در موبایل شوید و وارد Camera function شوید. به صورت خودکار ساعت به حالت دوربین رفته و آماده برای استفاده از دوربین موبایل می شود.

نمایشگر باطری:
در این حالت میزان شارژ باطری ساعت را در پنج مرحله نمایش می دهد. لازم به توضیح است که باطری این ساعت به صورت شارژی و با آهنربا می باشد.

۵ حالت نمایش میزان شارژ باطری ساعت

نکته: در صورتیکه شارژ باطری ساعت کم باشد علامت باطری به حالت چشمک زن در می اید و باید ساعت را شارژ نمود و در حالت شارژ علامت ساعت روی صفحه نمایش داده می شود و زمانیکه ساعت کاملا شارژ شد صفحه ساعت به حالت اصلی که زمان و تاریخ را نمایش می دهد می رود.
نکته: در صورتیکه بیشتر از ساعت را شارژ نمایید احتمال آسیب به ساعت زیاد می شود و امکان اینکه دمای ساعت افزایش یابد و آسیب به بدنه ساعت بزند و در نهایت آتش بگیرد وجود دارد پس حتما مراقب شرایط شارژ کردن ساعت خود باشید.

جستجوی موبایل:
این حالت برای مواقعی است که موبایل خود را پیدا نمی کنید و از این طریق می توانید محل قرار گرفتن موبایل را دریابید. این عملیات با فشردن دکمه B در ساعت صورت می گیرد.

تاریخ:
این حالت زمان به همراه روز هفته و تقویم ساعت را با موبایل هماهنگ می کند.

کرنومتر SKMEI W30

با دکمه E وارد حالت های ساعت شوید و در این حالت با دکمه A کرنومتر آغاز به کار می کند و با همان دکمه کرنومتر متوقف می شود و با دکمه C کرنومتر ساعت ریست یا صفر می شود.

قابلیت های اپلیکیشن SKMEI W30

۱. در حالتی که ساعت به حالت خواب رفته باشد با تکان دادن یا بالا بردن ساعت صفحه ساعت روشن می شود
۲. در صورتیکه می خواهید به صورت دائمی ضربان قلب ساعت خود را بررسی نمایید کافی است در اپلیکیشن موبایل Heart rate Monitor را روشن نمایید. در این حالت در صورتیکه ساعت متوجه باشد که روی دست شما قرار دارد به صورت هر سه دقیقه یکبار ضربان قلب شما را دریافت می کند و به موبایل اطلاعات را انتقال می دهد.
۳. در ساعت حالتی وجود دارد که با عدم نمایش تذکر یا اخطار Notification در زمان های استراحت شما را آزار ندهد. این ساعت بین ۱۰ شب تا ۸ صبح تنظیم شده است و با فعال کردن Do Not Disturb می توانید ساعت را در این بازه زمانی به حالت خواب ببرید.
۴. دریافت پیام ها از صفحات اجتماعی روی ساعت نیز یکی دیگر از امکانات این ساعت می باشد که در زمانیکه ساعت به موبایل متصل باشد در قسمت Application reminder در موبایل می توانید نرم افزارهایی را که قصد دیدن پیام آنها را در ساعت خود دارید انتخاب نمایید. این پیام ها به صورت نام فرستنده و متن پیام ارسال می شود.
۵. یکی دیگر از قابلیت های اپلیکیشن حالت یادآوری می باشد که مطابق شکل زیر از راست به چپ این اپلیکیشن قابلیت تنظیم جهت یادآوری “ملاقات ها” “زمان مصرف دارو” “زمان نوشیدن” “زمان تحرک و زیاد نشستن” می باشد

SKMEI W30

۶. تنظیم آلارم ساعت از اساسی ترین قابلیت های این اپلیکیشن می باشد که برای این کار کافی است وارد قسمت Set Alarm در اپلیکیشن موبایل شوید سپس در قسمت بالا سمت راست علامت + را زده و زمان آلارم را تنظیم نمایید و در پایان Save یا ذخیره نمایید. این ساعت قابلیت تنظیم ۵ دسته آلارم را دارد و با هر با زنگ زدن آلارم ساعت به اندازه ۲۰ مرتبه لرزش های کوتاه دارد و با فشردن هر دکمه از ساعت آلارم متوقف می شود. در صورتیکه دکمه را به مدت زمان طولانی فشار دهید آلارم مورد نظر پاک می شود و مجدد زنگ نمی خورد.
۷. حالت دوربین در اپلیکیشن قبل تر توضیح داده شده است یکی دیگر از کاربردی ترین قابلیت های این ساعت است که با رفتن به گزینه remote camera در اپلیکیشن موبایل، دوربین موبایل روشن می شود و کافی است با تکان دادن ساعت تصویر را در موبایل ثبت نمایید. در واقع با تکان دادن ساعت دوربین موبایل عکس می گیرد.
۸. با گزینه FindWatch در قسمت Function Settings در اپلیکیشن ساعت دو ویبره و نور آن روشن می شود. با این حالت می توانید ساعت خود را بیابید.
۹. در پایان برای برگشت ساعت به حالت کارخانه کافی است گزینه restore the factory settings را انتخاب نمایید.

نکات مهم جهت رعایت کردن

۱. همانطوریکه در قبل اشاره شده بود به میزان شارژ باطری ساعت بسیار توجه داشته باشید و به هیچ عنوان ساعت را بیش از حد در صورت فول شارژ بودن در شارژر قرار ندهید.
۲. این ساعت مناسب استخر و یا غواصی نمی باشد و در این شرایط بسیار آسیب پذیر می باشد.
۳. ساعت را در شرایط آب و هوایی بسیار گرم و یا مقابل نور خورشید رها نکنید. این ساعت بر اثر گرمای زیاد آسیب می بیند.
۴. از قرار دادن ساعت در شرایط دود زیاد، گرد و غبار و شرایط آب و هوایی نمناک جدا خودداری نمایید.
۵. تعویض باطری این ساعت تنها می بایست زیر نظر متخصص صورت پذیرد و از بردن ساعت به مکان های غیر مجاز جدا خودداری نمایید.

نظرات

  • جواد گفت:

    سلام ساعت اسکمی w30 خریدم ولی به گوشی وصل نمیشه،نرم افزار داخل دفترچه و چند نرم افزار دیگرم دانلود کردم اما نتونستم با گوشی مچش کنم،میشه راهنمایی کنید مشکلش چیه؟بلوتوث گوشی پیداش میکنه ولی نرم افزارا شناسایش نمیکنن

  • مهدی گفت:

    سلام.احتمالن گوشی شما قدیمیه.منم این مشکل و داشتم.گوشیم سونی زد ۲ هست. ساعتو پیدا نمیکرد.ولی با گوشی جدیدتر سامسونگ براحتی سینک شد.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت