معرفی سه ساعت فوق العاده از Cartier ( قسمت اول)

در این قسمت از خبر به معرفی اولین مدلی که Cartier قصد دارد در نمایشگاه SIHH 2017 یعنی Minute Repeater Mysterious Double Tourbillon 9407 MC می پردازیم.

Cartier

فقط چند هفته تا نمایشگاه SIHH فاصله داریم اما Cartier سه ساعت جدید معرفی کرده است. تمام این ساعت ها نمادی از طراحی های زیبای Cartier می باشند. Cartier به مشخصات فنی ساعت به اندازه ظاهر آن اهمیت نمی دهد. ساعت های Mystery از نمونه های این استراتژی هستند. این ساعت ها چه از لحاظ قیمتی، چه ظاهری و چه فنی در رده بالایی قرار دارند. به نظرم این ساعت ها برای هر کسی که به ساعت علاقه داشته باشد، جذاب باشد.

این ۳ مدل زیبا عبارتند از:

Minute Repeater Mysterious Double Tourbillon 9407 MC

Rotonde de Cartier Skeleton Mysterious Hour

The Panthère Joueuse de Cartier

در این قسمت از خبر به معرفی اولین مدل یعنی Minute Repeater Mysterious Double Tourbillon 9407 MC می پردازیم.

Cartier

اولین ساعت، از لحاظ فنی پیچیده ترین و لوکس ترین است که نام آن Minute Repeater Mysterious Double Tourbillon می باشد. این ساعت اختراع مدیر تیم موتورهای ساعت Cartier یعنی Carole Forestier-Kasapi است. ساعت Mysterious Double Tourbillon برای اولین بار در نمایشگاه SIHH 2013 معرفی شد و شامل توربیونی بود که در دیسکی از یاقوت کبود کار گذاشته شده بود. این توربیون هر یک دقیقه می چرخد و دیسک یاقوت آن نیز هر ۵ دقیقه می چرخد. برای ساخت این نوع ساعت ها پیچیدگی های فنی و دقت زیادی بکار رفته است. چکش ها و زنگ های آن از کناره ساعت هویدا می باشند. رگولاتور اینرسیایی آن نیز قابل مشاهده است. با اینکه قبلاً از سیستم زنگ هشدار در این ساعت ها استفاده شده است، اما سیستم زنگ این ساعت خاص، نشان دهنده کمیت و کیفیت عالی صداست. قاب آن از تیتانیوم رده ۵ است و زنگ ها در جاهایی نصب شده اند که قادر باشند بیشترین صدا را به گوش برسانند.

 

مشخصات آن از قرار زیر است:

موتور: کالیبر ۹۴۰۷MC، تنظیم دستس

ابعاد موتور ۳۹٫۳۰ در ۶٫۰۷ میلیمتر

۴۴۸ قطعه

قدرت ذخیره انرژی تا ۳٫۵ روز

ابعاد قاب: ۴۵ در ۱۱٫۱۵ میلیمتر

جنس: تیتانیوم، پلاتینیوم که بزل آن با الماس آزین شده است، پلاتینیوم با الماس Pave و بزل که به ترتیب در ۵۰ و ۳۰ و ۲۰ نسخه محدود تولید شده است.

در خبر های بعدی با ما همراه باشید تا مدل های دیگر را به شما عزیزان معرفی نمائیم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت کارتیه دیدن فرمائید. ضمناً چنانچه علاقه به آشنایی با تاریخچه Cartier را دارید، از صفحه برندها در وبسایت مجله تخصصی ساعت من دیدن فرمائید.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت