قوانین و مقررات

محتوای منتشره در مجله الکترونیکی ساعت با صرف هزینه و وقت تهیه می شود. برخی مطالب مانند بررسی ها اختصاصی هستند و بقیه برگردان اخبار و مقالات سایت های برجسته بین المللی. ما برای رصد اخبار، تهیه مطالب و گردآوری جزئیات از منابع مختلف، هزینه و وقت زیادی صرف می کنیم. بنابراین تمام حقوق نشر، بازنشر و چاپ این مطالب اعم از کامل (تکی، مجموعه ای) یا درج نقل قولی از آنها در سایر رسانه ها (چاپی، دیجیتال)، متعلق به مجله الکترونیکی ساعت است.

مدیران رسانه ها، لطفا به این موارد توجه نمایید:

الف. بازنشر کامل مطالب مجله الکترونیکی ساعت در سایت های دیگر مشمول پرداخت هزینه بابت هر مطلب است، برای این منظور لطفا با ایمیل {info[at]watchmagazine[dot]ir} تماس بگیرید. بازنشر بدون هماهنگی، مشمول پیگیری می شود.

ب. بازنشر بخشی از مطالب مجله الکترونیکی ساعت در رسانه های دیجیتال، به هر شکل متصور، فقط با ارائه هایپرلینک (لینک درون متنی) و نیز درج نام مجله الکترونیکی ساعت در بخش منابع خبر، و با مجوز از مجله الکترونیکی ساعت مجاز است.

ج. انتشار مطالب مجله الکترونیکی ساعت در رسانه های چاپی، فقط با کسب اجازه قبلی و توافق درباره جزئیات نحوه انتشار میسر است. برای این منظور لطفا با ایمیل{info[at]watchmagazine[dot]ir} تماس بگیرید.  بازنشر بدون هماهنگی، مشمول پیگیری می شود.

د. تمام رسانه ها اعم از چاپی یا دیجیتال، با استفاده کردن از محتواهای تهیه شده توسط مجله الکترونیکی ساعت (اختصاصی یا برگردان) موافقت می کنند که هیچ تغییری در آنها اعمال نکنند. بازنشر بدون هماهنگی، مشمول پیگیری می شود.

ه. هرگونه استفاده از دیزاین وبسایت، لوگو، علائم و یا اسامی بخش های مختلف مجله الکترونیکی ساعت (شبیه سازی عینی  تجربه کاربری) توسط افراد حقیقی و حقوقی در سایر سایت ها، ممنوع و مشمول پیگیری می شود.

در صورت داشتن هر گونه سوال، با ایمیل info[at]watchmagazine[dot]irتماس بگیرید.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت