راهنمای پیدا کردن ساعت مورد نظر

آیا تاکنون از خود پرسیده اید "بهترین ساعت برای من کدام است؟" شاید شما این سؤال را اینگونه پرسیده باشید: "کدام ساعت را باید بخرم؟" در اینجا راهنمایی 10 موردی برای یافتن بهترین ساعت برای شماست.

ساعت شما کدام است؟

آیا تاکنون از خود پرسیده اید “بهترین ساعت برای من کدام است؟” شاید شما این سؤال را اینگونه پرسیده باشید: “کدام ساعت را باید بخرم؟” در اینجا راهنمایی ۱۰ موردی برای یافتن بهترین ساعت برای شماست.

  1. اگر اخیرا به فکر خرید ساعت از دنیای ساعت ها افتاده اید، به شبکه های اجتماعی آنلاین سری بزنید و سؤالات خود را مطرح کنید. نپرسید که چه ساعتی را باید بخرم! چراکه کسانیکه پاسخ شما را می دهند شما را از نزدیک نمی شناسند، بنابراین نظرات آنها نیز بیهوده خواهد بود. به جای آن سؤالاتی راجع به ساعت ها بپرسید تا اطلاعاتتان در مورد آنها بالا برود. سؤالاتتان را طبق راهنمای زیر مطرح کنید. در هر شبکه اجتماعی حتما افرادی وجود دارند که نسبت به برند خاصی حساسیت دارند یا حتی در سایت های آن برند همیشه طرفداران آنها هستند که پیغام می گذارند.
  2. لیستی از مشخصات و ویژگی هایی که در نظر دارید ساعتتان داشته باشد تهیه بفرمائید. آنها را اولویت بندی کنید و سپس دنبال ساعت هایی بگردید که متناسب با لیست شما هستند. قطعا در مورد ویژگی های مورد نظرتان بیاندیشید. آیا ساعت را در آب استفاده می کنید؟ آیا می خواهید که آن را در تاریکی ببینید؟ آیا شما دنبال ویژگی خاصی هستید؟ آیا شما صفحه تاریخ بزرگتری برای دیده شدن بهتر می خواهید؟ آیا شما مایل به استفاده از بند فرعی هستید یا دنبال بند استاندارد می گردید؟ آیا دوست دارید که صفحه آن زیبا باشد؟ آیا هزینه های خدمات برایتان مهم است؟ این لیست ادامه دار است.
  3. هرچقدر زمان بیشتری را برای جستجو صرف کنید، در آخر همانقدر خوشحال تر خواهید بود. از خرید های دیکته شده جلوگیری کنید. با روش خودتان خرید کنید.
  4. ساعت هدیه داده شده را اگر دوست ندارید برای رضایت خاطر دیگران به دست نکنید. شما می توانید هر ساعتی را که دوست دارید تهیه کنید و هر کسی برای شما دلیل می آورد که ساعتی که خودش خریده است به دلایلی که می آورد مرغوب تر و بهتر است. اینکه بخواهید خوشحالی خودتان را بسته به دیگران بگذارید، کاری بس ریسک پذیر است. یاد بگیرید در مقابل انتقاد بی توجه باشید. به انتخاب هایی که می کنید اطمینان کنید. تنها نظری که مهم است نظر شماست.
  5. هر موقع از تصویر ساعتی خوشتان آمد آن را ذخیره کنید. سعی کنید تصاویری از زوایای متفاوت آن ساعت بیابید. دنبال عکس های حرفه ای نباشید. بدنبال تصاویر واقعی خوب باشید. هر روز (یا بیشتر) به تصاویر ذخیره شده نگاه کنید. انتخاب هایتان را اولویت بندی کنید. اگر ساعتی به مدت طولانی تر همچنان انتخاب اولتان قرار گرفت، ممکن است که برنده شما باشد. از طرفی دیگر، اگر نکته ای در مورد آن ساعت پیدا کردید که شما را آزار می داد، پس یقینا باید آن را از لیست خودتان حذف کنید.2 copy
  6. تلاش خود را بکار ببندید که دو یا سه ویژگی ای که از ساعت می پسندید، برجسته کنید. فقط نگویید که زیبا به نظر می آید. دقیق باشید. به محض اینکه این کار را انجام دهید می توانید دنبال گزینه های بهتری با همان ویژگی ها نیز باشید.
  7. در جستجوی خود تا حدی که می توانید دقیق باشید. چیزی بدتر از خرید ساعتی نیست که صرفاً از ساعت هفته قبلی زیباتر بوده است. البته کسانی هستند که اینگونه خرید کردن طریقه زندگی آنهاست و به آنها اصطلاحاً کلکسیونرهای Flipper یا شل کن سفت کن می گوییم، یعنی کلکسیونر هایی که دنبال شکار هستند. این مطلب که در اینجا نوشته شده به هیچ عنوان برای این افراد نیست. اگر ساعتی را که واقعاً دوست دارید یافته اید، به شبکه های اجتماعی سر بزنید و به افرادی خوب ساعتی را که دوست دارید معرفی کرده و از آنها پیشنهادهای مشابه بخواهید. در این موارد پیشنهادهای دیگران بسیار کارساز و مفید است.
  8. قبل از خرید آن را امتحان کنید. هر تعدادی ساعت که توانستید به دستتان ببندید و آنها را امتحان کنید. ساعت ها می توانند زمانیکه آنها را بر دستتان بستید شما را سورپرایز کنند. ساعت هایی که ممکن است زیادی بزرگ، کوچک، ضخیم و یا سنگین باشند که باعث تأسف خریداران می شوند. اگر ساعتی را به صورت آنلاین می بینید و از آن خوشتان می آید آن را در مغازه ای به دست کنید. اگر نتوانستید آن ساعت را بیابید، ساعتی هم اندازه آن به دست کنید. اگر شما فاصله زیادی تا مغازه ها دارید، حتماً اطمینان حاصل کنید که می توانید ساعت را تا چند ساعت / روز عودت دهید (بدون هرگونه سؤال)
  9. زمانیکه ساعت ها را به دست می کنید، به دقت بررسی کنید که به شما چه احساسی می دهند. طبیعتاً از آن میان ساعتی پیدا می شود که شما را از میان تمام آن ساعت ها صدا می زند. این ساعت، ساعتی است که باید بخرید (با فرض اینکه شما را قبلاً بارها صدا زده است). با اولید پیشنهاد زندگی زناشویی را با ساعتتان آغاز نکنید. J
  10. زمانیکه تصمیم خود را گرفتید، تصور کنید که آن را به مدت چند روز به دست بسته اید. طوری رفتار کنید که انگار ساعت را خریده اید و جستجوی شما به پایان رسیده است. دیگر ساعت های دیگر در ورای دسترس شماست. آیا از انتخابتان راضی هستید.

یافتن بهترین ساعت می تواند چالش بزرگی باشد اما جستجو برای یافتن آن بسیار لذت بخش است و انتخاب درست سال های شادی زیادی را فراهم می آورد.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت