تماس با ما

جهت داشتن هر گونه پرسش، کارشناسی ساعت، خرید و یا فروش ساعت می توانید از راه های زیر با ما در تماس باشید. هم چنین می توانید از طریق صفحه از ما بپرسید مجله ساعت من و جستجو پاسخ پرسش خود را بیابید.

شماره تلفن های تماس :

۰۹۱۲۳۰۰۷۱۱۹

ارتباط از طریق پست الکترونیکی:

info@watchmagazine.ir

نظرات

  • احمدی گفت:

    سلام اموزش تنظیم و قطب نمای ساعت prg600 رو میخواستم
    متشکرم

  • کورش گفت:

    سلام /آموزش تنظیم قطب نمای casio-prw3000 رو میخواستم.لطفا زودتر جواب دهید نیاز دارم.

    • با سلام
      جهت استفاده از قطب نمای ساعت خود در حالت زمان اصلی ساعت، دکمه بالا سمت راست را فشار دهید. وارد قطب نما می شود.:
      حتما اگر ساعت را بر دست دارید به صورت کاملا افقی و یا موازی سطح زمین نگه دارید تا جهات را به صورت دقیق نمایش دهد. و یا اگر در دست ندارید ساعت را روی زمین به صورت افقی رها کنید تا جهت دقیق را برای شما نمایش دهد.
      نحوه خواندن قطب نما: در بالا حروف جهات را به صورت مختصر نمایش می دهد N = NORTH . شمال ، W = WEST , غرب . E = EAST , شرق . S = SOUTH , جنوب که این جهت نسبت به عدد ۱۲ (اگر فرض کنید ساعت شما آنالوگ باشد و روبروی خود قرار دهید عدد ۱۲ بالای صفحه کلیه ساعت ها قرار دارد) را نمایش می دهد. به این معنا که سمت عدد ۱۲ ساعت را به هر سمتی نگه دارید جهت دقیق را برای شما نمایش می دهد.
      عدد وسط: درجه مختصاتی را نمایش می دهد حال چگونه است: اگر دقت کنید دور صفحه دیجتالی چندین سگمنت روشن دارد یعنی شما در چهار منطقه باید سگمنت روشن ببینید این سگمنت ها جهات شمال جنوب غرب و شرق اصلی را نمایش می دهد. معمولا یکی از ۴ قسمت از ۳ سگمنت مشکلی رنگ تشکیل شده که جهت شمال است که این قسمت از نظر مختصاتی صفر می باشد و زاویه درجه ی مختصاتی نوشته شده نسبت به جهت شمال را در صحفه دیجیتال نمایش می دهد.

      جهت کالیبره کردن قطب نما: ابتدا در شرایط معتدل آب و هوایی و خارج از جریان مغناطیسی مانند گوشی ، برق و … به مدت ۲۰ دقیقه ساعت خود را رها کنید و مجدد آزمایش کنید که جهات را به درستی نمایش می دهد یا خیر
      در غیر این صورت مراحل زیر را طی نمایید:
      ۱. در حالت قطب نما دکمه بالا سمت چپ ADJUST را به مدت ۲ ثانیه نگه دارید صفحه نمایش به حالت چشمک زن درامده و جهت نشانگر شمال که به صورت سه سگمنت چسبیده مشکلی بر روی عدد۱۲ نمایش داده می شود
      ۲. ساعت را بر روی یک سطحی به صورت افقی قرار دهید و دکمه قطب نما بالا سمت راست را فشار دهید. در این حالت — در نمایشگر ظاهر می گردد و ساعت در حال بررسی می باشد تا اینکه عدد یک نمایش داده می شود.
      ۳. پس از اتمام عملیات ساعت را ۱۸۰ درجه در همان سطح بچرخانید. حال آن سه سگمنت شمالی که بر روی عدد ۱۲ بود اکنون بر روی عدد ۶ ظاهر می گردد. صبر می کنید تا عدد ۲ را نمایش دهد اگر ارور مشاهده نمودید مجدد دکمه قطب نما بالا سمت راست را فشار دهید.
      ۴. ساعت را ۱۸۰ درجه بچرخانید.
      ۵. دکمه قطب نما را مجدد بزنید. صفحه نمایشگر به حالت — در می آید و منتظر بمانید تا OK را نشان دهد.

  • حمیدرضا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ساعت مدل۱۱۰ رو دارم از ابتدا که خریدم زمان رو حدود۳ دقیقه جلوتر نشان میداد میخاستم اگر امکان داره راهنمایی کنید تنظیم خاصی داره که باید انجامش بدم؟ ممنون از سایت خوب و راهنماییهاتون

  • كيومرث بزرگمهري گفت:

    سلام
    لطفا تنظيمات كاسيو پروترك مدل PRW-7000 FC را در قسمت آموزش بگذاريد.
    سپاسگزارم.

    • با سلام
      مدل ساعت شما مشابه PRW-6000 می باشد که شما می توانید از طریق لینک زیر آموزش را مشاهده نمایید ولی به درخواست شما حتما در برنامه های ضبط آتی این مدل را در لیست خود قرار خواهیم داد. با سپاس

  • كيومرث بزرگمهري گفت:

    سلام
    لطفا بگوييد در ساعت كاسيو پروترك مدل PRW-7000FC آيا بهتر است گزينه P.SAVING روشن باشد يا خاموش؟ در كدام حالت باطري كمتري مصرف ميكند؟
    سپاسگزارم.

    • با سلام
      در صورتیکه روشن باشد انرژی را در خود ذخیره می کند و زمانی که شما از ساعت استفاده نمی کنید به حالت معلق یا standby می رود که ما توصیه می کنیم که این قسمت از ساعت خود را روشن نمایید.

      با سپاس

  • احسان گفت:

    سلام من یه ساعت کارتیر مدل pasha c 343332uf دارم میخام بدونم اصل یا نه

    • با سلام
      ساعت های سری لاکچری را می بایست به صورت حضوری از قبل هماهنگ نمایید تا همکاران بتوانند از اصل و یا غیر اصل بودن ساعت مطلع گردند. به صورت تصویری و عکس نمی توان به صورت دقیق اثبات کردن که ساعت اصل است یا خیر.
      با سپاس

  • حمید گفت:

    با سلام و عرض ادب و همچنین تشکر از همه شما عزیزان
    تنظیمات ساعت کاسیو ادیفایس مدل EFA – 135 D -1A3V رو خواستم از آقای اسفندیاری ممنون میشم اگه خواسته حقیر رو انجام بدین
    بازم تشکر و ممنون از اینکه هستین و زحمت میکشید برای ارتقا دانش استفاده از ساعت و فرهنگ استفاده از آن

  • Fatemeh گفت:

    سلام من تنظيمات ساعت جى شاك رو كامل مطالعه كردم اما وقتى ميخوام آنالوگ و ديجيتال رو باهم ست كنم دكمه forwardرو هر چى نگه ميدارم هيچ واكنشى نشون نميده مدل ساعتم GA300

    • با سلام
      طبق دستورات این صفحه قسمت ۱۰.۲ تنظیم آنالوگ با دیجیتال را اگر مطالعه نمایید مشکل برطرف خواهد شد.
      کافی است در حالت اصلی ساعت که صفحه دیجیتالی ساعت زمان و روز هفته را نمایش می دهد دکمه بالا سمت چپ با عنوان ADJUST را ۵ ثانیه نگه دارید بوق اول مربوط به تنظیم زمان است و بوق دوم مربوط به تنظیم عقربه ها H-SET. عقربه ها شروع به حرکت کرده و جایی متوقف می شوند با دکمه های بالا و پایین سمت راست می توانید به عدد ۱۲ هدایتشان نمایید. در پایان دکمه ADJUST را بزنید تا عقربه ها مطابق با زمان دیجیتال تنظیم شوند.

  • فرهاد گودرزی گفت:

    سلام
    آقا من بند ساعتم‌ خراب شد الان ۳ ماه نمایندگی و شرکت پارس دارن امروز و فردا میکنن.چطور باید پیگیری کنیم.تا کی باید صبر کنیم.خسته شدم از بس تماس گرفتم.این کارتون نه لحاظ اخلاقی درسته نه شرعی.خودتون بودین چیکار میکردین یا بستگان خودتون بودم باز همین کارو میکردین؟؟

    • با سلام
      شرکت پارس نمایندگی رسمی تمامی محصولات برند کاسیو در ایران می باشد و مجله ساعت من فضایی جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی می باشد و مسئولیتی در قبال کارکرد شرکت ها و نمایندگی ها ندارد. آن چیزی که می دانیم این است که متاسفانه از ابتدای سال تا به امروز واردات بیشتر کالاها به ایران بسیار مشکل شده است و شرکت پارس نسبت به دیگر شرکتهای وارد کننده ساعت بیشتر توانسته واردات انجام دهد. حال بند ساعت های کاسیو به علت خاص بودن بسیار کم می باشد و بیشتر مدلهای آن یافت نمی گردد. توصیه ما این است که اگر شرکت نتوانسته بند ساعت را تهیه نماید تنها یک جا امکان موجود بودن بند ساعت کاسیو وجود دارد و آن هم در ساختمان آلومینیوم طبقه سوم واحد ۳۳۱ گالری ساعت انوری می باشد.
      این مجله تنها جهت آشنایی و اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی بنا گشته و در هیچ سازمان و شرکت وارد کننده ساعتی سهم و یا زیر مجموعه ای ندارد.

  • محسن گفت:

    سلام وقت شما به خیر. ممنون میشم آموزش کار با ساعت سیتیزن مدل jr 3090 58 m را توضیح دهید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت