راهنمای رفرانس کاسیو (آشنایی با مفهوم کد ها)

با توجه به کثرت مدل انواع ساعت ها مخصوصاً در کاسیو، شرکت ها قوانینی برای نام گذاری آن ها به صورت کد دارند که کاسیو هم از آن مستثنی نیست.

با توجه به کثرت مدل انواع ساعت ها مخصوصاً در کاسیو، شرکت ها قوانینی برای نام گذاری آن ها به صورت کد دارند که کاسیو هم از آن مستثنی نیست.

با افزایش وبسایت های فروش در ایران و هم چنین بازار بسیار خوبی که ساعت های کاسیو در ایران دارد لازم دانستیم که نکاتی را در ارتباط با نوع رفرانس کاسیو ارائه نماییم.

اکنون متاسفانه ساعت های غیر اصل کاسیو در بازار بسیار زیاد گشته و بسیاری با عدم آگاهی درست دست به خرید این مدل از ساعت ها می زنند که یکی از راه های تشخیص اصل و غیر اصل بودن ساعت از طریق بررسی رفرانس ساعت می باشد. سری های مانند K که اکنون بسیار در بازار موجود می باشند و با قیمت هایی مانند ۳۰ الی ۱۰۰ تومان به فروش می روند از ساعت های بی کیفیت و نا مناسب می باشند.

در این نوشته شما عزیزان را با ارائه عکسی نحوه نام گذاری و رفرانس کاسیو که توسط این شرکت ارائه گشته آشنا می کنیم. جالب است بدانید که در کد های کاسیو، هریک از حروف و اعداد معنا و مفهوم خاصی داشته و این که کاسیو کامل ترین نوع نام گذاری را به صورت کد از بین ساعت ها دارد. یعنی اگر خواندن این کدها را به خوبی یاد داشته باشیم به راحتی می توانیم همه مشخصات آن را کشف کنیم.

کاسیو

 

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت