معرفی ساعت های Parmigiani Tonda 1950

این اولین بار است که Tonda 1950 Météorite در قابی از تیتانیوم ارائه شده است. البته مدل های مشکی و آبی آن را نیز بر روی قاب تیتانیومی تولید کرده اند.

Tonda 1950

ساعت های Parmigiani Fleurier’s Tonda 1950 ساده ترین های خانواده ۱۹۵۰ هستند و برای این کلکسیون رنگ های مختلفی را ارائه داده اند. تمام این ساعت ها کالیبر میکرو PF701 دارند و بسیار مسطح و زیبا هستند. موتور آن بسیار ظریف و ابعاد آن ۳۰ در ۲٫۶ میلیمتر است و میکرو روتور پلاتینیومی دارد. اخیراً Tonda 1950 که صفحه هایی از متئوریت آبی و مشکی ارائه داده بود، برای اولین بار صفحه سفید رنگی را ارائه داده است. همزمان با معرفی این نوع ساعت ساعت دیگری به نام Parmigiani Fleurier نیز معرفی شد که شیشه صفحه آن از آوانتورین و بزل آن جواهر نشان است.

در مورد ساعت هایی که از صفحه متئوریت بودند، صفحه های آنها با حمام های اسیدی برش داده می شدند، تا بتوان کریستال آنها را استخراج کرد. این اولین بار است که Tonda 1950 Météorite در قابی از تیتانیوم ارائه شده است. البته مدل های مشکی و آبی آن را نیز بر روی قاب تیتانیومی تولید کرده اند.

Tonda 1950

ابعاد آن مانند ساعت های قبلی است ۳۹ در ۷٫۹۷ میلیمتر و قیمت آن نیز ۱۹۵۰۰ دلار تعیین شده است. و اما قیمت مدل های رز گلد و متئوریت آبی ۲۰۵۰۰ دلار تعیین شده اند.

Tonda 1950

ساعت Tonda 1950 Set Galaxy نیز کالیبر PF702 دارد و کمی ضخیم تر از مدل های متئوریت هستند یعنی ۳۹ در ۸٫۴ میلیمتر. در این مدل از شیشه آوانتورین به جای آوانتورین معدنی استفاده شده است که نوعی کوارتز است. شیشه آوانتورین بسیار اتفاقی در ناحیه Murano (جزیره هایی در شمال ونیس، ایتالیا) در قرت ۱۸ کشف شد. این واژه از کلمه ایتالیایی avventura به معنی “اتفاقی” می آید. قاب آن رز گلد بوده و بزل آن با ۸۴ الماس تزئین شده است. قیمت توزیع آن ۲۳۹۰۰ دلار تعیین شده است.

مشخصات فنی:

ساعت: Tonda 1950 Set Galaxy

قاب: رز گلد

ابعاد قاب:۳۹ در ۸٫۴ میلیمتر

تا عمق ۳۰ متر ضد آب

بزل آن با ۸۴ الماس آراسته شده است در مجموع ۰٫۶۴۶۰ قیرات

صفحه: آوانتورین آبیبا نشانگرهای ۱۸ عیاری رز گلد.

موتور pf702

ابعاد موتور: ۳۰ در ۲٫۶ میلیمتر

فرکانس: ۲۱۶۰۰ VPH از ۲۹ جواهر

ذخیره انرژی تا ۴۸ ساعت

 

ساعت: Tonda 1950 Météorite Cold North special edition

موتور: PF702

قاب از تیتانیوم

ابعاد قاب: ۳۹ در ۷٫۹۷ میلیمتر

تا عمق ۱۰ متر ضد آب است.

بندهای آن هرمس است.

می توانید برای مشاهده کلکسیون کامل آن به این لینک مراجعه فرمائید.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت