آموزش نحوه ریست کردن ساعت کاسیو سری بیبی جی|BABY-G مدل BGA-180

آموزش تنظیم آنالوگ ساعت بیبی جی BABAY-G در زمان هایی که با زمان دیجیتالی هماهنگ نیستند.

آموزش تنظیم کردن ساعت BABY G

معرفی دکمه های ساعت BABY-G :

آموزش تنظیم کردن BGA-180

مراحل ریست کردن ساعت BABY-G

۱٫ ابتدا در حالتی که ساعت در حال نمایش زمان و روز خود هست دکمه ADJUST را چند ثانیه فشار می دهید. منتظر شنیدن صدای بوق دوم باشید. صفحه دیجیتال ساعت SUB را نمایش می دهد.

۲. در این حالت دکمه MODE را بزنید تا کلیه عقربه ها حرکت کنند. زمانی که عقربه ها ایستادند اگر ساعت ۱۲ ایستادند به این مفهوم است که این ساعت نیازی به ریست کردن ندارد و آنالوگ ساعت تنظیم است.

۳. اگر عقربه ها غیر از ساعت ۱۲ ایستادند با دکمه های SEARCH/FORWARD و LIGHT عقربه ها را به سمت ۱۲ ببرید.

۴. پس از انجام دادن مراحل دکمه ADJUST را بزنید عقربه های ساعت نسبت به ساعت دیجیتالی تنظیم خواهد شد.

مراحل تنظیم کردن ساعت مورد نظر

۱٫ پس از تنظیم بر روی ۱۲ دکمه ADJUST را می فشارید. که موجب می شود آنالوگ در زمانی که دیجیتال نشان می دهد قرار می گیرد.

۲٫ حال مجدد وارد تنظیمات اصلی ساعت می شوید و شهر خود را جهت تنظیم ساعت خود انتخاب می کنید که برای این موضوع به لینک تنظیم ساعت های کاسیو مدل بیبی جی BGA-180 مراجعه فرمایید.

نکته: بهتر است که برای ریست کردن ساعت  از زمان UTC استفاده کنید و از انتخاب دیگر شهر ها استفاده ننمایید چرا که کلیه ساعت های دنیا بر حسب UTC تنظیم شده اند.

 مجله تخصصی ساعت من

نظرات

  • النا گفت:

    سلام لطفا کمک کنین ساعت بی بی جی مدل ۱۸۰ من صدای کلید هاش ناگهانی قطع شده و بهم گفتن به مروز زمان درست میشه حتی چند بار ریست کردن برام آیا درست میشه؟

    • با سلام
      هیچ چیز با مرور زمان درست نمی شود. اگر ساعت خود را اخیرا جهت تعویض باطری به جایی بردید و بعد از آن این اتفاق رخ داده باشد،‌تعمیر کار درب پشت ساعت را برعکس بسته است. علت: پشت درب ساعت کاسیو ورقی است که باید بر روی قسمت آلارم موتور قرار گیرد تا صدای زنگ فعال شود. اگر ورقی پشت درب ساعت یافت نشد پس این قطع در هنگام تعویض باطری افتاده است و تنها شرکت خدمات پس از فروش کاسیو در ایران باید مراجعه کنید تا برایتان قطعه را تهیه کند و اگر هم بدون هیچ کدام از اتفاقات اشاره شده صدای آلارم کار نمی کند در قسمت تنظیمات آلارم را در این لینک رفته و ببینید آیا تنظیمات به درستی صورت گرفته یا خیر

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت