گزارش تصویری از شرکت دایا زمان سنج

مصاحبه با قائم مقام شرکت دایا زمان سنج یکی از بزرگترین شرکتهای وارد کننده و پخش کننده ساعت با برندهای اصیلی چون سیکو، اوليسه ناردین و غیره

زمان و زیور دایا زمان سنج

شرکت دایا یکی از بزرگترین شرکت های وارد کننده و پخش کننده کالاهای متنوع در ایران است. این شرکت شامل زیر مجموعه هایی چون خانه و آشپزخانه، دایا طب، دایا سیستم، دایا پخش و دایا زمان سنج است. اینبار برای مصاحبه به پیش قائم مقام مدیر عامل این شرکت بزرگ با سابقه برندهایی مطرحی چون کاسیو، اورینت، آلبا، چروتی، پلیس، پوما، فر میلانو، اسپریت و غیره در لاین جنرال و برندهای شوپارد، ژژ، زنیت، اوليسه ناردین، دیور، دیودف، هرمس، فرانک مولر، تگ هوئر، موریس لاکوا و غیره در لاین لاکچری است. که اکنون از کلیه برندهای خود سیکو، آیس واچ، پیر کاردین، پوما و در لاکچری بولگاری، اوليسه ناردین را دارا می باشد. حال شما را دعوت به دیدن این مصاحبه می کنیم.

 

نظرات

  • مهدی گفت:

    سلام دوست عزیز ممنون از سایت بینهایت خوبتان
    لطفا بفرمایید آدرس و نمایندگی دایا زمان سنج کجاست؟!
    باسپاس فراوان

    • با سلام
      فروشگاه های مجاز فروش شرکت دایا زمان سنج به نام زمان و زیور و گالری پرستیژ هستند که اکنون شعبه ساعت های لاکچری را در خیابان فرشته ،‌مجتمع تجاری کویین سنتر و ساعت های جنرال مانند سیکو و غیره گالری زمان و زیور واقع در میدان محسنی پاساژ محسنی می باشد.
      این گالری های برای خود شرکت می باشد ولی شرکت نیز به دیگر گالری ها و ساعت فروشی ها نیز جنس می دهد که در صورت امکان محدود خود را اعلام نمایید تا نمایندگان فروش مجاز را خدمتتان معرفی نماییم.
      با سپاس

  • امین سیاح گفت:

    سلام
    ببخشید آیا دایازمانسنج داخل مشهد هم نمایندگی دارد؟

    • معین اسفندیاری گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت اطلاع تمامی شعبات زمان وزیور سراسر ایران جمع شدند و شرکت دایازمان سنج پشتیبان این شعبات منحل شد.
      اگر سوالی دارید یا خدمات احتیاج دارید و یا حتی قصد خرید ساعت دارید خوشحال می شویم کمکتان کنیم
      با تشکر

      • zaman nama گفت:

        سلام
        لطفا آدرس جدید نمایندگی های سیکو رو معرفی بفرمایید

        • با سلام

          اکنون نمایندگی رسمی برند سیکو زیر نظر شرکت توسعه کالای دماوند رفته است ولی هنوز هیچ کالایی را به بازار عرضه نکرده اند.
          نمایندگان مجاز رسمی که اکنون دایر هستند که زیر نظر شرکت دایا زمان سنج بوده اند شامل موارد ذیل می باشد
          در غرب تهران:
          میدان صنعت پاساژ میلاد نور طبقه سوم واحد ۱۶ گالری علیرضا
          در جنوب غربی:
          فلکه دوم صادقیه پاساژ گلدیس طبقه همکف گالری ابراهیمی
          در مرکز:
          خیابان جمهوری بین خیابان فلسطین و خیابان ولیعصر گالری ساعت گوهرچی
          خیابان جمهوری نرسیده به پل حافظ پاساژ آلومینیوم گالری حسینی
          در شرق:
          میدان هفت حوض پاساژ ساعت و طلا گالری آس
          در شمال تهران:
          میدان هروی پاساژ گلستان گالری ساعت ابراهیمی

  • علی گفت:

    سلام.لطفا لیستی از ساعت های سه موتوره تا مبلغ ۲۰۰ تومان اگر دارید ،ارسال کنید

    • معین اسفندیاری گفت:

      سلام
      دوست عزیز رنج ۲۰۰ تومان خیلی کم است برای ساعت اصل کورنوگراف ولی دو مدل ساعت اصلی پیرکارین off خورده که قیمت اش ۲۰۰ شده ضمن اینکه موتور سویسی هستش و موتورش به تنهایی قیمت بالایی دارد.
      pc101461s05
      pc101511s03
      در نت می توانید عکس هارو ببنید در صورت نیاز می توانیم پیک کنیم برای شما
      با تشکر.

  • سعید معافی گفت:

    با عرض سلام .سوالی از خدمتتون دارم .در اسفند ۹۶ از فروشگاه حسینی واقع در خ جمهوری پلاک ۸۰۶– تلفن ۶۶۷۰۲۳۵۶ یک ساعت با رفرنس ssc419pi -سولار X به قیمت ۲۰/۴۰۰/۰۰۰ ریال تهیه کردم . ۲سوال دارم .۱-آیا این فروشگاه نمایندگی دایا زمان سنج هست یا خیر ؟ ۲-من رفرنس این ساعت رو در سایت شما پیدا نکردم .آیا این ساعت اصل هست و شما وارد کننده این مدل ساعت هستید ؟ چون در کارت گارانتی هیچ نامی از شرکت دایا زمان سنج وجود نداره .با تشکر .

    • با سلام

      برند سیکو اکنون زیر نظر شرکت توسعه کالای دماوند وارد می شود و متاسفانه هیچ کالایی را هنوز عرضه نکرده است. قرارداد شرکت دایا زمان سنج تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی اعتبار داشته و از آن زمان تا به امروز زیر نظر شرکت مذکور می بایست خدمات پس از فروش و گارانتی صورت بگیرد.

      گالری حسینی یکی از معتبرترین فروشگاه مجاز فروش ساعت های برند بوده و در قبل زیر نظر شرکت دایا زمان سنج بوده است ولی به علت نبود جنس معمولا از بازار آزاد اجناس را تهیه می کنند و گارانتی خود فروشگاه فقط قابل اعتبار است. این اتفاق برای بیشتر فروشگاه های ساعتی که برند سیکو را عرضه می کنند صادق است.

      تیم ما فقط در جهت اطلاع رسانی عمومی فعالیت می کند. این فروشگاه اجناس اصلی فقط عرضه می کند و جای نگرانی نیست ولی در ارتباط با خدمات مسئولیت آن به عهده فروشنده یعنی گالری ساعت حسینی می باشد.

  • زین الدین گفت:

    با عرض سلام
    من دو ماه پیش یک ساعت سیکو زنانه از سایت دیجی کالا با گارانتی یک ساله دایا زمان سنج خرید کردم. چون کالا کادو بود و تا حالا استفاده نشده در زملن خرید متوجه نشدم ولی وقتی ساعت در نور قرار می گیره کناره دیال ساعت حالتی داره که انگار واکنش شیمیایی داده. تمامی شماره های تماس با دایا زمان رو امتحان کردم ولی هیچ کدوم پاسخگو نمی باشن. تکلیف این یک سال گارانتی چیه؟ یعنی هیچ شرکتی پاسخگو نیست؟

    • با سلام
      شرکت دایا زمان سنج به کل چند ماه پیش جمع شد و کلیه خدمات آن را گروهی به نام زمان و زیور خریداری نموده ولی گارانتی به عهده نمی گیرد پیشنهاد می کنیم شما به فروشگاه مرکزی مراجعه نمایید تا شاید بتوانید از خدمات پس از فروش آن از شرکت دایا استفاده نمایید
      خیابان نیاوران بعد از سه راه یاسر فروشگاه خانه آشپزخانه بخش ساعت

  • سینا گفت:

    سلام. شماره ای از بخش ساعت فروشگاه مرکزی تو ساختمان خانه و اشپزخانه دارید؟ من یک جی شاک دارم که هیچ جا نمیتونن باتریشو عوض کنن. رفتم جایی که خریدم گفت طبقه چهارم ساختمان خانه و اسپزخانه شرکت زمان سنج برم

  • صمد سلیمانی گفت:

    سلام ، وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم شرکت در تبریز نمایندگی دارن؟و آدرسش رو بفرمایین، البته شرکت دایا زمان سنج اگر جمع شده شرکت زمان وزیور نمایندگی ساعت رو دارن؟ ادرس نمایندگی این شرکت رو در تبریز بفرمایین

    • با سلام
      برند زمان و زیور نام تجاری عرضه خرد فروشی شرکت دایا زمان سنج بوده است. شرکت دایا زمان سنج از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ کلیه فعالیت های خود را در زمینه واردات، پخش و فروش ساعت را در ایران متوقف کرده است و در کل ایران هیچ گونه نمایندگی ندارد. متاسفانه هنوز خیلی از فروشگاه ها با نام تجاری این شرکت (زمان و زیور) در حال عرضه کالاهای خود هستند. اکنون برندهای این شرکت بین چندین شرکت پخش شده است و تمامی این شرکت ها در تهران دفتر دارند و هر کدام در هر شهری نمایندگان فروشی دارند.
      فروشگاه های مجازی که در شهر تبریز وجود دارند عبارتند از:
      ۱. تبریز، خیابان امام، سه راه فردوسی، جنب قنادی رکس، جناب آقای رضوانفر (از قدیمی ترین و اصیل ترین خانواده های فروش ساعت در شهر تبریز و هم چنین از نمایندگان سابق شرکت دایا زمان سنج)
      ۲. تبریز، چهار راه آبرسان، مجتمع تجاری برج سفید، SMP2، پلاک ۳۱،‌ جناب عبادی فر
      ۳. تبریز، خیابان شریعتی شمالی، روبه روی هتل تخت جمشید، گالری ساعت شهرام،‌ جناب شهرام قافیه سنج
      ۴. تبریز،‌ مجتمع تجاری رشدیه، طبقه اول،‌ واحد G، آقای معصومان

  • محمود نوروزی گفت:

    سلام ممنونم از سایت به روز و خوبتون الان شرکت لایف سرویس مدعی هست که نمایندگی ساعت های کاسیو را در ایران دارد آیا این درست هست و قابل اعتماد؟

  • بهزاد گفت:

    سلام، آیا در شهر اراک نمایندگی معتبر ساعت کاسیو وجود دارد؟

  • آرزو گفت:

    سلام وقت به خیر
    یک عدد ساعت پلیس مردانه در سال ۹۳ خریداری کردیم که بند چرمی آن پاره شده است و در دفترچه گارانتی ان کارت ویزیت دایا زمان سنج قرار دارد.می خواستم بدانم امکان تعویض بند وجود دارد و چگونه می توانم اقدام کنم؟از نمایندگی های پلیس تحقیق کردم اما می گویند این بند موجود نیست و با دایا زمان سنج تماس بگیرید.

    • با سلام
      بند ساعت های پلیس به علت قدیمی بودن سخت یافت می گردد و خیلی از مدلها اکنون موجود نمی باشد ولی هستند افرادی خبره که مانند آن بند را می سازند. حدود هزینه ساخت آن بالای ۲۰۰ هزار تومان می باشد که مدل با مدل دیگر متفاوت است.
      جناب اسفندیاری یکی از بهترین افراد در این زمینه می باشد که از همکاران قبلی شرکت دایا زمان سنج بوده و اطلاعات دقیق تری دارد می توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۵۲۰۹۹۸۱ اقدام نمایید.

  • ساسان گفت:

    سلام شما کاسیو مدل ERA 600 مدل ادیفیس که دماسنج داره ،را موجود دارید.با تشکر

    • با سلام
      این مدل تنوع زیادی در رنگ و نوع بند دارد. می بایست رنگ و نوع بند را به شماره تماس ۰۹۱۲۳۰۰۷۱۱۹ اطلاع دهید تا شما را دقیق تر راهنمایی نمایند.
      با سپاس

  • اشکان گفت:

    باسلام
    بعد از انحلال دایا زمان سنج فروشگاه های معتبر عرضه برند اورینت در تهران رو میفرمایید؟
    میخوام با قیمتی منطقی خریدی مطمئن داشته باشم.
    خیلی ممنون

    • با سلام
      متاسفانه بعد از شرکت دایا زمان سنج بیشتر برندها بین شرکتها پخش شدند و یک سری با اخذ نمایندگی رسمی و یک سری بدون اخذ نمایندگی رسمی مجدد مشغول به کار شدند. برند اورینت بعد از شرکت دایا زمان سنج متاسفانه تا به امروز به ایران نمایندگی قانونی و رسمی به هیچ شرکتی نداده است و عموما به صورت شخصی این کالا را وارد می کنند. مهم الان این است که کدام شرکت با ضمانت کالا را عرضه می کند که اکنون تنها شرکتی که این برند را با ضمانت عرضه می کند شرکت زمان و زیور می باشد که خود قبلا نیز جزو برندهای شرکت دایا زمان سنج بوده که اکنون سرمایه گذار جدید دارد و مشغول به کار است. می توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۰۰۷۱۱۹ جهت هماهنگی و دریافت کالاهای موجود تماس حاصل نمایید.

  • شهرام گفت:

    سلام.لطفا نمايندگي ساعت هاي سيكو و سيتي زن در كرج رو محبت مي كنيد؟

  • علی گفت:

    سلام من یه ساعت جی شاک گارانتی دایا زمان سنج دارم شیشه اش ترک برداشته میخوام شیشه رو عوض کنم کجا هست نمایندگی مجاز که جنسی مثل خودش بندازه ساعت از حالت اصلیش خارج نشه دوستم فیک انداخته ساعت خیلی بی ریخت شده.

    • سلام
      شرکت دایا زمان سنج چند سالی است که جمع شده است و مجموعه زمان و زیور اکنون ادامه راه این شرکت را پیش گرفته است. مرکز خدمات شرکت زمان و زیور واقع در خیابان نیاوران، سه راه یاسر، نبش کوچه زیبا، ساختمان آرش واحد ۵۰۴ می باشد. به علت شرایط کرونا هماهنگی از قبل صورت می پذیرد و جهت هماهنگی با شماره واتس اپ ۰۹۱۲۳۰۰۷۱۱۹ می توانید در تماس باشید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت