معرفی گالری ساعت مدنی با مدیریت آقای حمیدرضا مدنی

همان طور که در گزارشات قبلی با ما همراه بودید، مجله ساعت من در حال شناساندن هرچه بیشتر ساعت فروشان معتبر در هر منطقه از تهران و در نهایت ایران می باشد. حال امروز گزارشی از یک فروشگاه در منطقه تجریش تهران تهیه کرده ایم که شما را دعوت به خواندن آن می کنیم. آدرس گالری ساعت مدنی: میدان قدس، ابتدای باهنر، روبروی شهرداری منطقه یک، جنب بانک ملی، پلاک 563

همان طور که در گزارشات قبلی با ما همراه بودید، مجله ساعت من در حال شناساندن هرچه بیشتر ساعت فروشان معتبر در هر منطقه از تهران و در نهایت ایران می باشد. حال امروز گزارشی از یک فروشگاه در منطقه تجریش تهران تهیه کرده ایم که شما را دعوت به خواندن آن می کنیم.

آدرس گالری ساعت مدنی: میدان قدس، ابتدای باهنر، روبروی شهرداری منطقه یک، جنب بانک ملی، پلاک ۵۶۳

گالری ساعت مدنی

سلام لطفآ خودتون رو به طور کامل معرفی کنید.

حمیدرضا مدنی، متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۰، اصلیتم تهران شمیران هست.

شروع فعالیت بنده از سال ۱۳۷۷ بوده که یادآوری می کنم با علاقه شخصی خودم وارد این حرفه شدم و ساعت حرفه خانوادگی بنده نیست. البته بهتر است که این موضوع را بگویم که علاقه اولیه بنده کسب و کار در زمینه طلا و جواهرات بوده که در آن زمان به دلیل اینکه سن بنده خیلی پایین بود با مخالفت خانواده مواجهه شدم و به سمت ساعت که نزدیک به علاقه اولیه ام بود روی آوردم.

گالری ساعت مدنی

برند مورد علاقتون چی هست؟چه برندها و مارک هایی را خودتان می فروشید؟ آیا تا به حال برند خاصی مد نظر داشتین که خودتون وارد کنید؟

برند های رولکس و سیتی زن ، برندهای مورد علاقه بنده هستن مخصوصاً رولکس که علاقه زیادی به اون دارم،

در این فروشگاه برندهای سیتی زن، تراست، رولکس، مایکل کورس، ویولت، کاسیو، جی شاک، آلن دلن برای فروش داریم.

در مورد اینکه علاقه به واردات برن داشته باشم باید بگویم که قطعاً این جزئی از اهداف کاری بنده هست ولی نوع اون برند بهتره که فعلاً سکرت باشد.

با چه شرکت هایی کار می کنید؟انتظارتون از اون شرکت ها چی هست؟

با شرکت های سیتی زن، تراست، ویولت به طور مستقیم کار می کنیم.

انتظارم از این شرکت این است که در زمینه خدمات پس از فروش، سرعت بیشتری داشته باشند. الان متاسفانه خدمات گارانتی خیلی کند از طرف شرکت ها ارائه می شود.

از بین شرکت هایی که بنده باهاشون کار می کنم، شرکت سیتی زن تا به حال بهترین خدمات را ارئه دادن. ( این خدمات در همه زمینه ها چه از لحاظ نحوه پخش جنس و چه از لحاظ زمان و خدمات پس از فروش و همچنین پیگیری های خیلی جدی و مثمر ثمری دارن)

چه برندی تند تر و چه برندی کندتر به فروش می رسد؟ آیا برنامه ای برای فروش بهتر در مورد برندهای کندفروش تر دارید؟

از بین برندهایی که ما داریم برند سیتی زن بهتر و سریعتر به فروش می رود ولی برند مایکل کورس کندتر از بقیه به فروش می رسد. علت این مسئله تقریباً واضحه، البته بعد از اصلی ترین دلیل که مشکل رکودی بازار هست که باعث شده قدرت خرید پایین بیاید، مهم ترین دلیل رنج قیمت بسیار بالا در برند مایکل کورس می باشد.

برای بهتر فروش رفتن برندهای کند فروش هنوز برنامه ای نداریم.

آیا شرکت هایی که با شما کار می کنند حاضر به مرجوع یا معاوضه جنس کند فروش با شما می کنند؟

خیر، به هیچ عنوان این کار را نمی کنند.

وضعیت بازار در حال حاضر برای شما به چه صورت است؟

وضعیت بازار در حال حاضر رکود هست و علت این رکود بیمار بودن شرایط اقتصادی کشور و نبود نقدینگی در دست مردم می باشد.

ما هم اگر در حال حاضر با این شرایط فروش داریم، به خاطر قدمت فروشگاه و داشتن مشتری های خاص خودمون هست.

در این منطقه بیشتر فروش ساعت دارین یا تعمیرات؟

بیشتر فروش داریم. البته خدمات تعمیری هم ارائه می دهیم.

گالری ساعت مدنی

ارتباط شما با مشتری در برخورد اول چگونه است؟

خیلی عالی و خوش برخورد، پس از آگاهی از خواسته های مشتری وی را راهنمایی می کنیم. در مورد نوع کالا و سطح قیمتی سوال می کنیم و بر این اساس بهترین پیشنهاد را می دهیم.

مشتری مدار از نظر شما به چه شخصی گفته می شود؟

با هر ناهنجاری مشتری سعی کند سازش داشته باشد و آرامش خود را حفظ کند. همه جوره مشتری را راضی کند و هر انتخاب و شرایطی که بخواهد برای او مهیا کند.همچنین اطلاعات کافی در زمینه صنف، کالا، برند و … داشته باشد.

فکر می کنید در این صنف نیاز به جایی جهت آموزش فروشنده ها می باشد؟

الان همین پایگاه های خبری اطلاعات خیلی خوبی حتی در مورد برند هایی که توی ایران نیستند را به اعضا می دهد، ما قبلاً این اطلاعات ( مثل کالیبرهای ساعت و نحوه کارکردهاشون) را از طریق شرکت ها می گرفتیم.

البته هاگر جایی باشد که این اطلاعات رو هم در زمینه نحوه فروش و هم در زمینه تعمیرات به صورت آموزش آکادمیک ارائه مند خیلی بهتر می شود.

آیا اجازه عکسبرداری از مدل های ساعت را به مشتری می دهید؟

بله. ۱۰۰% این اجازه را می دهیم. حتی اگر بفهمیم و حس کنیم مشتری قصد خرید از فروشگاه دیگری را دارد.

نظرتون درباره فروشگاه های آنلاین چی هست؟ 

اصلاً نظر مثبتی راجع به فروشگاه های آنلاین ندارم چون صرفاً مجازی هستند و اون ها رو اصلاً برای خودم رقیب نمی دونم. فروش آنلاین در صورتی موفق است که حتماً فروشگاه حقیقی وجود داشته باشد و در کنار اون فروش آنلاین هم باشد. البته این را باید بگویم که فروشگاه خود ما نیز، فروش آنلاین نیز دارد.

صنف ساعت را در اینده به چه صورتی می بینید؟

خیلی خوب…

مشکلاتی که از نظر شما در این صنف وجود دارد چی هست؟

مشکل که زیاد وجود دارد که بزرگترین آن کپی فروش ها هستند می باشد. هر فروشنده ای که روی برندی زحمت می کشد و سرمایه گذاری می کند، با وجود کپی فروش ها، که حداقل این زحمات بی تاثیر شده یا تاثیر خیلی کمی دارد که باعث از بین رفتن انگیزه اون فروشنده می گردد.

نظرتون درباره کوپی فروش ها چیه؟

خیلی خیلی کار بدی هست.باید نظارت و برخورد قاطعی از طرف مبادی ذیصلاح باشد. اشخاصی که کپی فروش هستند همیشه این را به یاد داشته باشندکه اون شخصی که علاقه به یک برند دارد و قصد خرید می کند، شاید از خیلی از مخارج مهم زندگیش کسر کرده تا بتواند به هدفش برسد. وقتی پس از خرید متوجه فیک بودن اون برند می شود، کلاً اعتمادش به صنف ساعت و بقیه فروشنده ها از بین می رود و این اصلاً کار درستی نیست و خیلی غیر اخلاقی می باشد.

شما به عنوان یک فروشنده با تجربه فکر می کنید برای بهتر شدن صنف خودتان باید چه اقداماتی صورت گیرد؟

شناسایی و جمع آوری کپی فروش ها، نظارت جدی تر اتحادیهدر اصناف و مغازه دارها، نظارت بیشتر بر شرکت های وارد کننده

آیا علاقه دارید در کارهای تیمی شرکت کنید؟ مثلا عضویت در اتحادیه

بله، بنده هر سال در رای گیری اتحادیه شرکت می کنم ولی خودم تا به حال برای عضویت اتحادیه کاندید نشدم. ترجیح می دهم دوستانی که تجربه بالاتری در این صنف دارن حضور داشته باشند.

در گروه های تلگرامی عضو هستید؟

بله، اطلاعات خیلی خوبی ( اطلاعات تخصصی، همکاران فروشنده و …) به صورت رایگان در این گروه ها منتقل می شود. همچنین اخبار خیلی داغ از تمام موضوعات مرتبط با صنف مثل سرقت مغازه ها، حوادث آتش سوزی و …

دوست دارید فرزندتون شغل شما را ادامه دهد؟

خیر، به نظر من تحصیلات خیلی بهتره، البته اگر خودش به کاسبی و این صنف علاقه داشته باشد، ترجیح می دهم یک کاسب تحصیلکرده باشد.

خودتون چه ساعتی دستتون می کنید؟ اگر بخواهید به کسی کادو بدهید اون کادو می تونه ساعت باشه؟

معمولاً خودم ساعت سیتی زن دستم می بندم.

بله ۱۰۰%، نوع و برندش هم بستگی به سلیقه اون شخص دارد. البته خودم سعی می کنم بیشتر زیبا و شکیل باشد.

 

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت