ژژلوکولتر در ادغام هنر سوئیسی و هلندی

ژژلوکولتر برای دومین بار همکاری خود با نقاش معروف هلندی طرحی از آثار خود ون گوگ با همکاری گسترده موزه ون گوگ را در ساعت های خود به نقش انداخته است.

ژژلوکولتر Jeager Lecoultre

نقاش امپرسیونیسم هلندی با یکی از اساتید ساعت سازی سوئیسی در هم آمیخته اند تا اثری در نسخه های محدود تولید کنند. ژژلوکولتر (Jaeger-LeCoultre) ساعت Reverso à Eclipse خود را با اثری از پرتره شخصی ون گوگ آمیخته است. ژژلوکولتر ون گوگ

این همکاری در نتیجه مذاکره موزه ون گوگ در آمستردام با برند ژژلوکولتر ایجاد شد. اولین ساعت مشابه در این سری در سال ۲۰۱۵ تولید شد که بر روی آن یکی از آثار هنری ون گوگ به نام گل های آفتابگردان چاپ شده بود. ساعت جدید یکی از آثار ون گوگ یعنی پرتره شخصی خود را نمایش می دهد که با قلم مو، پالت و سه پایه ایستاده است. نسخه اصلی این نقاشی در در موزه ون گوگ آویزان شده است.

enamelling_at_manufacture_jaeger-lecoultre_2015_photo_johann_sauty self-portrait van_gogh_museum

قاب این ساعت از پلاتین می باشد. ظاهر این ساعت طوری طراحی شده است که شما می توانید با استفاده از چرخی در کنار قاب عکس ون گوگ را بسته و یا باز کنید. در هر حال می توانید متوجه گذر زمان باشید. نمونه بسته شده آن را می توانید در عکس زیر ملاحظه فرمائید.
jaeger-lecoultre_reverso_a_eclipse_-_selfportrait_as_a_painter_-_sketchpads

تکنیک لعاب کاری بکار رفته در صفحه این ساعت یکی از کمیاب ترین تکنیک های طراحان ژژلوکولتر است که امروزه نیز از آن در ساعت هایشان استفاده می کنند. ساعت Jaeger-LeCoultre Reverso à Eclipse Tribute to Vincent Van Gogh در Vallée de Joux سوئیس تولید شده است.

 frank_van_ijzendoorn_axel_ruger_and_jacco_goossens_with_reverso_a_eclipse_in_tribute_to_van_gogh_cjan-kees_steenman blog-cover-jlc-van_gogh-eit

داخل قاب آن کالیبر ۸۴۹ قرار دارد که بسیار باریک (۱٫۸۵ میلیمتر) است. این کالیبر در ساعت Jaeger-LeCoultre Master Ultra Thin Jubilee نیز بکار رفته است که آن نازک ترین ساعت مکانیکی دنیا شناخته شد. این ساعت از ۱۲۳ قطعه تشکیل شده و به مدت ۳۵ ساعت قدرت ذخیره انرژی دارد.

فقط ۴ نسخه از این ساعت ساخته شده و قیمت آن ۱۰۱،۰۰۰ یورو (معادل ۳۴۱.۵ میلیون تومان در دیماه ۱۳۹۵) تعیین شده است. یک نسخه از آن را هم می توانید در موزه ون گوگ مشاهده فرمائید که این ساعت توسط بوتیک Gassan در آمستردام به این موزه اهدا شده است.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت