همایش ساعت کاسیو در هتل اسپیناس

گزارشی از اولین همایش ساعت کاسیو در هتل اسپیناس پالاس به میزبانی نمایندگی جدید خود شرکت تامین افزار با خدمات لایف سرویس به همراه تیم همراه برند کاسیو

هتل اسپیناس پالاس میزبان همایش کاسیو

روز جمعه۲۸ تیر ماه ۱۳۹۶ اولین همایش ساعت کاسیو توسط شرکت تامین افزار برگزار گردید. این همایش که از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد با حضور نمایندگان فروش این برند از سراسر ایران مورد استقبال قرار گرفت. تقریبا نه ماه از زمان قرارداد با شرکت کاسیو با نمایندگی جدید خود نگذشته است که این شرکت توانسته است مخاطبین جدیدی را به خود جذب کند. در این مراسم مدیر بخش ساعت کاسیو عالیجناب آتسوشی یامااُکا (Atsushi Yamaoka) به همراه مدیر فروش بخش خاورمیانه کاسیو عالیجناب یوشیکی یامانیشی (Yoshiki Yamanishi) حضور داشتند.

این همایش که از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد با حضور گرم نمایندگان فروش کاسیو از سراسر کشور گرمتر گردید تا آنجاییکه ازدحام جمعیت آنقدری بود که گاها بعضی عزیزان که با همراهان خود آمده بودند در جستجوی جایی برای نشستن در کنار هم بودند. جمعیت حاضر در این همایش نزدیک به ۴۰۰ نفر می شد که از نمایندگان دعوت به بازدید از مدلهای جدید این برند و شروع سفارش گیری صورت پذیرفت. شرکت تامین افزار شرایط ویژه ای برای فروش کالاهای کاسیو در همایش لحاظ کرده بود که به نمایندگانی سقف بیشتری از خرید را داشته اند یک سفر رایگان به توکیو در ژاپن را هدیه می دادند . آقای شهریاری به عنوان مجری همایش در کنار سفارش گیری نمایندگان شور و هیجان بیشتری بخشید.

عکس پاناروما از سالن همایش ساعت کاسیو

میزبان اصلی همایش جناب آقای عبدالرحیم احمدی رئیس اتحادیه تعمیرکاران و ساعت فروشان تهران و شرکت تامین افزار به مدیریت عامل آقای ملک نیا برگزار گردید. در طول همایش کلیه اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت کاسیو سخنرانی کردند. آقای عبدالرحیم احمدی با خاطر نشان کردن محبوبیت کاسیو در ایران امید به ارائه خدمات بهتری از شرکت تامین افزار نمودند و تاکید کردند که کلیه کالاهای کاسیو (ساعت، ویدیوپروژکتور، ماشین حساب،‌ پیانو و کیبورد) تنها با گارنتی لایف سرویس قابل عرضه می باشد. جناب آقای بهنام اکبری مدیریت دپارتمان ساعت کاسیو در ایران از روند رو به رشد نمایندگان خود در سراسر ایران خبر دادند و هم چنین خبر از اولین فروشگاه کاسیو CASIO SHOP در ایران که کلیه محصولات را در یک فروشگاه می توان خرید کرد خبر دادند. ایشان از وبسایت رسمی کاسیو به زبان فارسی رونمایی کردند و گفتند این برای اولین بار است که وبسایت رسمی شرکت کاسیو به زبان فارسی نیز قابل دسترس برای تمامی علاقه مندان می باشد و همه می توانند با مدلهای جدید و خاصیت های آنها از این طریق آشنا بشوند. آقای بهنام اکبری در ادامه سخنرانی خود از عوامل اجرایی مجله تخصصی ساعت من تشکر و قدردانی کردند که توانسته اند که آموزش اکثر مدلهای ساعتهای کاسیو را در مجله اینترنتی ساعت من فراهم کنند و امید دادند به زودی کلیه نمایندگان اصلی خود را در وبسایت مجله اینترنتی تخصصی ساعت من معرفی می کنند.

عکس پانامرا از عرضه ساعت های کاسیو در همایش ساعت کاسیو

عالیجناب آتسوشی یامااُکا (Atsushi Yamaoka) در سخنرانی خود ضمن تقدیر و تشکر از شرکت تامین افزار بابت برگزاری همایش کاسیو و شرکت کردن نمایندگان فروش، اشاره به سقوط ۱۱ درصدی فروش ساعت در جهان بین ۱۶ ژانویه ۲۰۱۶ تا ۱۶ آگست ۲۰۱۶ خبر داد که این سقوط تاثیر در برند کاسیو نداشته و هم چنین یک درصد نیز به رشد فروش کاسیو در جهان اضافه گردیده است که این به علت حمایت هواداران و علاقمندان به این برند نام آشنا است. ایشان افزودند طی ۱۰ سال گذشته برند کاسیو با سری جیشاک خود توانست وارد بازار جهانی از جمله آمریکا بشود و با سری مدلهای GPS دار خود بتواند در بیشتر کشورهای جهانی بازار فروش خوبی را از سال ۲۰۱۳ شروع کند که در نهایت از سال ۲۰۱۷ با ساعت هایی که قابلیت اتصال به گوشی و اینترنت را دارند این نقاط فروش خود را تقویت کنند. در ادامه سخنرانی از سه مدل GPW-2000 ، NEW EQB،‌ GST-B100 با قابلیت سه وجهی بلوتوث، جی پی اس GPS و باطری های سولار رونمایی کردند. عالیجناب آتسوشی یامااُکا (Atsushi Yamaoka) با تغییر نمایندگی خود اعلام کردند که دریک برنامه ریزی ۳ ساله قصد سه برابر به میزان فروش خود بیافزاییم. در پایان اشاره به جشن ۳۵ سالگی جیشاک G-SHOCK در چند ماه آینده در کشور آمریکا را در حال برنامه ریزی هستند که همزمان در نهم نوامبر رونمایی از خط تولید جدید جیشاک را دارند.

عالیجناب یوشیکی یامانیشی (Yoshiki Yamanishi) در سخنرانی خود اشاره به رونمایی از مدلهای جدید تر کاسیو در خاورمیانه خبر دادند و با هدف تبلیغات گسنرده تر قصد گرفتن بازار بیشتری را داشتند.

از مهمانان ویژه در این همایش بزرگ اعضای هیئت مدیره اتحادیه تعمیرکاران و ساعت فروشان تهران آقای مصطفوی، آقای ادریس آبادی، آقای پزشکی، جواهریان به عنوان پیشکسوت صنف ساعت، آقای زمردیان مدیریت عامل شرکت زمردیان، آقای مهیار آسمانی مدیریت عامل شرکت گوهر زمان، حاج آقا صباغ از اصفهان و خیلی دیگر از بزرگان و شخصیت ها می توان نام برد.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت