معرفی کلکسیون Eterna Granges 1856

این ساعت در 10 نوع مختلف وارد بازار شده است. قیمت تمام این ساعت ها 5000 دلار تعیین شده، اما مدل دستبند استیل آن 5200 دلار می باشد.

Eterna Granges 1856

در مورد ساعت های ساده ای که به درستی ساخته شده اند مطالب زیادی می توان گفت. ساعت Eterna Granges 1856 زمان سنج و تقویم بسیار مناسبی است. صفحه های برخی از آن ها کلاسیک بوده و در برخی دیگر ممکن است مشخصه هایی باشد که شما در نگاه اول متوجه آن ها نباشید.

ساعت Granges ساعتی است که با طراحی صفحه های متعدد و بند های متنوع و یا دستبند موجود است، بنابراین با این که ممکن است ظاهر آن ها متفاوت باشد، هسته آنها کاملاً یکی است. قاب مدل استیل آن ۴۲ میلیمتر و ضخامت آن ۹٫۸ میلیمتر است. به غیر از سه عقربه مرکزی، تقویمی متشکل از دو پنجره در کنار عدد ۳ وجود دارد. در مدل مشکی آن، تقویم نیز به رنگ مشکی است تا به ساعت ظاهری شیک تر ببخشد. نکته ای که از عکس ها به خوبی پیدا نیست انحنای قاب آن است که آن را نازک تر نشان می دهد. شما می توانید از فروشنده بخواهید تا پشت قاب را برای شما، منحصراً، حکاکی کند.

Eterna Granges 1856

مهم ترین چیز در این ساعت، موتور آن است. داخل آن کالیبر ۳۰۳۰ کار گذاشته شده است. موتوری که توسط Eterna طراحی و ساخته شده است، ضخامت آن ۴٫۶۳ میلیمتر بوده که نازک ترین موتور اتوماتیک با تقویمی بزرگ است. برای این که این تقویم در موتور جا بگیرد، دیسک های آن را در کنار هم کار گذاشته اند و ضمناً آن را بصورت منحنی تراشیده اند تا ضخامت اطراف قاب کم تر شود. بعلاوه شما هر زمانی که اراده کنید می توانید تاریخ را به جلو و یا عقب ببرید بدون آن که به موتور ساعت آسیبی برسانید. قدرت ذخیره انرژی آن ۴۸ ساعت می باشد.

Eterna Granges 1856

خرید Eterna Granges 1856 پیشنهاد بسیار اغواکننده ای است؛ چراکه با داشتن صفحه ای ساده و تقویمی بزرگ با در نظر گرفتن قیمت ۵۰۰۰ دلاری آن، نمی توان از خرید آن امتناع کرد. صفحه های آبی و ذغالی آن طرفداران بیشتری دارند.

Eterna Granges 1856

این ساعت در ۱۰ نوع مختلف وارد بازار شده است. صفحه های آن به ۴ رنگ نقره ای، مشکی، آبی و ذغالی بوده و بندهای آن از چرم و یا دستبند استیل ضد زنگ می باشند. ضمناً مدل نقره ای آن با اعداد رومی و عربی موجود است. قیمت تمام این ساعت ها ۵۰۰۰ دلار تعیین شده، اما مدل دستبند استیل آن ۵۲۰۰ دلار می باشد. البته برای اطلاعات بیشتر می توانید از وبسایت اترنا دیدن فرمائید. همچنین برای آشنایی با تاریخچه این برند از صفحه برندها در وبسایت مجله تخصصی ساعت من دیدن فرمائید.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت