معرفی سه ساعت فوق العاده از Cartier ( قسمت سوم)

در این قسمت از خبر به معرفی سومین مدلی که Cartier قصد دارد در نمایشگاه SIHH 2017 یعنی The Panthère Joueuse de Cartier می پردازیم.

Cartier

پیرو  ۲ خبر قبلی، در این قسمت سومین مدل زیبای Cartier را برای شما عزیزان معرفی می نمائیم. امیدوارم از خواندن این خبر و آشنایی با مدل The Panthère Joueuse de Cartier لذت ببرید.

معرفی The Panthère Joueuse de Cartier

ساعت Panthère Joueuse de Cartier آخرین ورژن در سری ساعت های Cartier است که بر روی آن ها انیمیشن های مکانیکی کار شده است. این انیمیشن در اطراف امضای Cartier که یک پلنگ است وجود دارد. طرح های کارتیه در اوایل قرن بیستم توسط Jeanne Toussaint طراحی می شد که در تمام آنها از پلنگ استفاده می شد، به همین علت، نماد پلنگ بعنوان نماد Cartier به شمار می رود.

اولین نکته ای که با دیدن این ساعت متوجه آن خواهید شد این است که عقربه ساعت یا دقیقه شماری در آن وجود ندارد. دقیقه های ساعت توسط پنجه پلنگ نمایش داده می شود و ساعت های آن نیز توسط توپی از الماس که پلنگ با پنجه آن را دنبال می کند.

Cartier

مشخصات The Panthère Joueuse de Cartier

موتور: کالیبر ۹۹۱۸MC، تنطیم دستی، ۳۳ در ۵٫۶۱ میلیمتر با قدرت ذخیره ۴۸ ساعت انرژی

قاب این مدل از Cartier از طلای سفید بوده و ابعاد آن ۴۰ در ۱۲٫۰۵ میلیمتر است. البته مدل طلای سفید و بزل،صفحه و دست بندی از الماس نیز در این سری وجود دارد.

با ما همراه باشید چون این اخبار پس از نمایشگاه SIHH 2017 کامل تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت کارتیه دیدن فرمائید. ضمناً چنانچه علاقه به آشنایی با تاریخچه Cartier را دارید، از صفحه برندها در وبسایت مجله تخصصی ساعت من دیدن فرمائید.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت