معرفی سه ساعت فوق العاده از Cartier ( قسمت دوم)

در این قسمت از خبر به معرفی دومین مدلی که Cartier قصد دارد در نمایشگاه SIHH 2017 یعنی Rotonde de Cartier Skeleton Mysterious Hour می پردازیم.

Cartier

پیرو خبر قبلی، در این قسمت دومین مدل زیبای Cartier را برای شما عزیزان معرفی می نمائیم. امیدوارم از خواندن این خبر و آشنایی با مدل Rotonde de Cartier Skeleton Mysterious Hour لذت ببرید.

معرفی Cartier Rotonde de Cartier Skeleton Mysterious Hour

ساعت پیچیده mystery در شرکت Cartier تولید نشده است، اما از لحاظ صنعت ساعت های پیچیده، این موتور تنها موتوری است که به نام کارتیه شناخته میشود. اولین ساعت دیواری mystery اولین بار در سال ۱۸۳۹ توسط Jean-Eugène Robert-Houdin طراحی شد. نسخه ای که توسط Robert-Houdin تولید شده بود فقط یک عقربه ساعت شمار داشت اما ساعت دیگر کارتیه که توسط طراح فرانسوی Maurice Couët طراحی شده بود، دو عقربه ساعت و دقیقه شمار داشت که به شدت مورد استقبال قرار گرفت. فروشنده های بوتیک های Cartier در پاریس از طریقه ساخت این ساعت ها مطلع نشده بودند و به همین علت طریقه ساخت آن مانند نام ساعت، بعنوان یک راز حفظ شد.

صفحه اسکلت بندی شده Rotonde de Cartier Mysterious Hours طوری طراحی شده است که شما می توانید دل ساعت را ببینید اما برای فاش نشدن رمز و راز آن، نمی توانید اتصال های موتور را بین موتور و دیسک های یاقوت کبود که ساعت و دقیقه را نشان می دهند، ببینید. با این حساب راز آن محفوظ باقی می ماند.

Cartier

مشخصات Cartier Rotonde de Cartier Skeleton Mysterious Hour

کالیبر ۹۹۸۳ MC، تنظیم دستی، ۳۶٫۷۰ در ۶٫۱۲ میلیمتر

قدرت ذخیره انرژی تا ۴۸ ساعت

تعداد قطعات بکار رفته در موتور: ۱۹۲ قطعه

قاب آن از پالادیوم بوده و ابعاد آن ۴۲ در ۱۱٫۹ میلیمتر است.

تا سقف ۳۰ بار ضد آب است.

در خبر بعدی با ما همراه باشید تا سومین مدل دیگر از Cartier را به شما عزیزان معرفی نمائیم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت کارتیه دیدن فرمائید. ضمناً چنانچه علاقه به آشنایی با تاریخچه Cartier را دارید، از صفحه برندها در وبسایت مجله تخصصی ساعت من دیدن فرمائید.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت