تنظیم کاسیو جی شاک مدل GWN-1000

شرح کامل تنظیمات کاسیو سری جی شاک مدل GWN-1000 به صورت تصویری و توضیحات کامل

با سلام
امروز ساعت کاسیو (CASIO) سری جی شاک (G-SHOCK) مدل GWN-1000 را آموزش می دهیم این سری مشابه مدلهای GWN-1000B, GWN-1000GB . … می باشد.

امکانات ساعت

۱. دارای سه سنسور اصلی می باشد (Triple Sensor)

۱.۱. ارتفاع سنج    ۲.۱. دماسنج (درجه سیلیسیوس)    ۳.۱. فشار هوا (بارومتر)

۲. قابلیت مشاهده حالت جزر و مد
۳. ساعت جهانی
۴. رادیو کنترلر
۵. Smart Access
۶. شارژ از طریق نور خورشید(Tough Solar)

توضیحات قبل از شروع تنظیمات

ساعت جیشاک مدل GWN-1000 یکی دیگر از پرکاربردترین ساعت های کاسیو می باشد که علاوه بر دارا بودن سنسورهای مذکور از کیفیت بسیار بالایی ساخته شده است. در قسمت چپ این ساعت لغتی به نام SENSOR نوشته شده است که کلیه تجهیزات سخت افزاری سنسورها در این قسمت از ساعت تعبیه شده که باید بسیار مراقب این قسمت از ساعت خود باشید. همانطوری که در قسمت امکانات نوشته شده این ساعت انرژی خود را با نورخورشید ذخیره می کند در واقع این ساعت باطری ندارد و می بایست ساعت با نور محیط مناسب شازژ  گردد. حالات شارژ H,M,L می باشد که مخفف HIGH,MEDIUM,LOW می باشد که هر زمان میزان شارژ ساعت شما به حالت L رسید حتما ساعت خود را شارژ نمائید. در غیر این صورت کلیه اطلاعات ذخیره شده در این ساعت پاک می شود و کل ساعت ریست فکتوری می گردد. در ادامه بیشتر با امکانات این ساعت آشنا می شوید.

آشنایی با دکمه های ساعت

gwn-1000b-1bdr

آموزش تصویری تنظیمات

تنظیم اصلی ساعت

مرحله اول: برای تنظیم ساعت باید ساعت در حالت اولیه خود، یعنی وارد هیچ تنظیماتی نشده باشد. پیچ وسطی سمت راست (CROWN) ساعت را به سمت چپ (جهت عقربه های ساعت) می چرخانیم.

مرحله دوم: CROWN را به سمت بیرون می کشیم و وارد حالت تنظیم ساعت می شویم. در این حالت عقربه ثانیه شما می ایستد.

مرحله سوم: دور صفحه ساعت یک سری حروف دیده می شود که آنها اسامی شهرهای مختلف جهان هستند. شما با پیچاندن CROWN  می توانید شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. شهر تهران به صورت THR در صفحه روی ساعت ۲ قرار دارد. ساعت به صورت اتوماتیک تنظیم می گردد.

نکته: در صورتی که ساعت تنظیم شده با ساعت واقعی تفاوت داشت این ساعت نیاز به ریست کردن دارد و در مطالب بعدی در این رابطه توضیح خواهیم داد و یا به فروشگاههای مجاز فروش کاسیو جهت ریست کردن ساعت خود مراجعه فرمایید.

مرحله چهارم: پس از تنظیمات دکمه CROWN را به سمت داخل فشار دهید و یک صدا می دهد و ساعت به حالت اول خود باز می گردد.

مرحله پنجم: دکمه CROWN  را به سمت داخل بفشارید و مخالف جهت عقربه های ساعت یا به سمت خودتان بچرخانید که به حالت اولیه بازگردد. حتما این کار را انجام دهید چرا که امکان دارد ساعت از تنظیمات خود خارج گردد.

تنظیمات داخلی ساعت (DST,  KEY,  AUTO LIGHT,  LIGHT,  AM-PM,  P.SAVE)

شما می توانید پس از تنظیم ساعت اصلی قبل از اینکه دکمه CROWN را به داخل بفشارید تنظیمات مذکور را انجام دهید. ابتدا مراحل اول و دوم قسمت تنظیم اصلی ساعت را پیش می رویم که دوباره اینجا بازگو شده است.

مرحله اول: برای تنظیم ساعت باید ساعت در حالت اولیه خود، یعنی وارد هیچ تنظیماتی نشده باشد. پیچ وسطی سمت راست (CROWN) ساعت را به سمت چپ (جهت عقربه های ساعت) می چرخانیم.

مرحله دوم: CROWN را به سمت بیرون می کشیم و وارد حالت تنظیم ساعت می شویم. در این حالت عقربه ثانیه شما می ایستد.

مرحله سوم: دکمه MODE یا مد را که در پایین سمت چپ ساعت اصلی فشار می دهیم، وارد تنظیمات DST می شویم.

نکته:  دی اس تی یا DST همان یک ساعت عقب جلو کردن زمان در بهار و پاییز است که اگر روشن باشد اتوماتیک ساعت را در موعد آن عقب و جلو می کند و اگر خاموش فعال نیست.

مرحله چهارم: با چرخاندن دکمه CROWN دی اس تی DST را روشن یا خاموش می کنیم. سپس دکمه  MODE را می زنیم وارد مرحله بعد شویم.

مرحله پنجم: KEY: صدای دکمه ها است که در این مرحله بعد از دی اس تی می باشد و شما با چرخاندن CROWN آن را روشن یا خاموش می کنید. حالت MUTE خاموش است.

مرحله ششم: AUTO LIGHT: کافی است با چرخاندن CROWN آن را روشن و یا خاموش کنید.

نکته: اتو لایت AUTO LIGHTخاصیت این را دارد زمانیکه ساعت در دستتان است و می خواهید زمان را ببینید ساعت را ۹۰ درجه که بچرخانید یا همان حالت عادی که دستتان برای دیدن ساعت می چرخد نور صفحه LCD ساعت به صورت اتوماتیک روشن می گردد.

مرحله هفتم: LIGHT: دکمه مد را می زنیم بعد از تنظیم اتولایت و وارد تنظیمات لایت می شویم شما با چرخاندن CROWN مشاهده می کنید که لایت از ۱ تا ۳ تغییر می کند که میزان مدت زمان روشنایی نور ال سی دی را به شما نشان می دهد که اگر ۱ باشد به مدت یک ثانیه و اگر ۳ باشد به مدت سه ثانیه نور ال سی در روشن می ماند.

مرحله هشتم: AM-PM: دکمه  MODE، مد را فشار می دهید و وارد تنظیمات روز و شب می شود که اگر ۲۴H باشد به مفهوم این است که اعداد ساعت را از ۱ تا ۲۴ نشان می دهم به این معنا که اگر ساعت یک باشد ۱۳ نشان میدهد

مرحله نهم: POWER SAVE: دکمه MODE را فشار می دهید و وارد تنظیمات ذخیره انرژی می شوید.برای روشن و خاموش کردن کافی است CROWN را بچرخانیم. این قسمت به این مفهوم است که این ساعت Tough Solar  (ذخیره انرژی آن با نور خورشید) می باشد و به همین خاطر نیاز است که در صورت عدم استفاده ممتد از صفحه ساعت این قسمت را خاموش نگه داریم.

مرحله دهم:  دکمه MODE را مجدد می زنیم و وارد تنظیمات اولیه ساعت شهرها می شویم.

مرحله یازدهم: دکمه CROWN را به داخل می فشاریم و در پایان به سمت داخل نگه داشته و به مخالف جهت خود یا همان عقربه های ساعت می چرخانیم طوریکه خط قرمز در مقابل خط سفید قرار می گیرد.

مشخصات سنسورهای ساعت

مرحله اول: دکمه FORWARD ساعت را می فشارید.

مرحله دوم: نشان دهنده اول ال سی دی دما TEMPRETURE را نشان می دهد که بر حسب درجه سیلیسیون یا همان سانتیگراد را نشان می دهد

مرحله سوم: مجدد دکمه FORWARD را می فشارید و وارد قسمت BAROMETR است که میزان فشار هوا را نشان می دهد که در سمت چپ آن میزان فشار هوا بر حسب هکتو پاسکال است و در سمت چپ نمایش حالت TIDE یا همان جزر  و مد می باشد.

مرحله چهارم: مجدد دکمه FORWARD را میزنید و وارد قسمت COMPASS می شوید که قطب نما است که در این عکس (SW (SOUTH WEST یعنی جنوب غربی را نشان می دهد.

مرحله پنجم: با زدن دکمه FORWARD وارد مرحله ALTIMETR  می شوید که ارتفاع سنج می باشد که ارتفاع را از سطح دریا نشان می دهد که بر حسب متر است.

مرحله ششم: کلیه مشخصات سنسورها تمام شده است و با زدن دکمه MODE وارد نشاندهنده زمان اصلی ساعت می شوید.

ساعت جهانی (WORLD TIME)

مرحله اول: ابتدا دکمه MODE را یک بار فشار می دهیم و وارد تنظیمات ساعت جهانی می شویم

مرحله دوم: CROWN ساعت را مخالف جهت عقربه های ساعت می چرخانیم تا آزاد شود

مرحله سوم: CROWN را به سمت بیرون می کشیم تا ثانیه شمار بر روی کشور مورد نظر برود (دور صفحه ساعت یک سری حروفی نوشته شده است که مخفف شهرهای کل دنیا می باشد)

مرحله چهارم: با چرخاندن CROWN بر روی شهر مورد نظر می روید و قسمت آنالوگ ساعت به صورت اتوماتیک نسبت به شهر انتخابی تنظیم می گردد.

مرحله پنجم: دکمه CROWN را به داخل می فشارید و یک صدا می دهد و سپس CROWN را به داخل می فشارید ومخالف سمت خود یا جهت عقربه های ساعت می چرخانید تا در سر جای خود قرار بگیرد. (نشانه خط قرمز مقابل سفید قرار بگیرد.)

حالت جزر و مد TIDE

مرحله اول: در حالتی که ساعت به حالت اولیه خود یعنی روز و زمان را نشان می دهد دوبار دکمه MODE را می فشارید

مرحله دوم: صفحه دیجیتال نشانه TIDE را نمایش می دهد

حالت کرنومتر  STOP WATCH

مرحله اول: در حالتی که ساعت به حالت اولیه خود یعنی روز و زمان را نشان می دهد سه بار دکمه  MODE را می فشارید و وارد استاپ واچ می شوید.

مرحله دوم : با دکمه FORWARD شروع می شود و با همان دکمه متوقف می شود.

مرحله سوم: با دکمه ADJUST  ریست یا صفر می شود.

حالت معکوس شمار TIMER

مرحله اول: در حالتی که ساعت به حالت اولیه خود یعنی روز و زمان را نشان می دهد سه بار دکمه  MODE را می زنید و وارد قسمت معکوس شمار می شوید.

مرحله دوم: با دکمه FORWARD شروع و با همان دکمه نیز می توان متوقف یا ایست را داد.

مرحله سوم: با دکمه ADJUST ریست یا به مدت زمان اولیه برای معکوس شمار بر می گردد.

برای تنظیم کردن میزان معکوس شمار می بایست:

۱. ابتدا CROWNساعت را می چرخانیم و آزاد می کنیم

۲. سپس یکبار به سمت بیرون می کشیم

۳. با چرخاندن دکمه CROWN دقیقه شمار را می توانید کم و زیاد کنید.

۴. در آخر CROWN را سر جای خود باز می گردانیم که کافی است یکبار به داخل می زنیم و صدا می دهد و مجدد به داخل فشار می دهیم و در همین حالت به جای اولیه خود می چرخانیم.

قسمت زنگ ساعت ALARM

مرحله اول: در حالتی که ساعت به حالت اولیه خود یعنی روز و زمان را نشان می دهد چهار بار دکمه  MODE را می زنید و وارد قسمت تنظیم زنگ ساعت می شوید.

مرحله دوم: با زدن دکمه FORWARD می توانید وارد چندین تنظیم از آلارم ساعت بشوید که تا ۵ تنظیم را در خود دارد.

مرحله سوم: به طور مثال بر روی آلارم یک می رویم و دکمه CROWN را آزاد می کنیم

مرحله چهارم: با زدن دکمه MODE قسمت ساعت را جهت تنظیم آماده می کنید.

مرحله پنجم: با چرخاندن CROWN می توانید میزان ساعت را مشخص نمایید

مرحله ششم: با زدن دکمه MODE قسمت دقیقه ساعت را جهت تنظیم آماده می کنید.

مرحله هفتم: با چرخاندن CROWN می توانید دقیقه ساعت را تغییر داد.

مرحله هشتم: پس از تنظیم CROWN را یکبار به سمت داخل می فشارید و صدای بوقی می دهد و در نهایت CROWN را به حالت اولیه خود باز می گردانید.

مرحله نهم: با دکمه ADJUST  می توانید آلارم خود را روشن و یا خاموش نمایید.

قسمت رادیو کنترل R/C

مرحله اول: در حالتی که ساعت به حالت اولیه خود یعنی روز و زمان را نشان می دهد پنج بار دکمه  MODE را می زنید و وارد قسمت رادیو کنترلر می شوید.

نکته: این قسمت در ایران راه اندازی نشده است و فقط در کشورهایی که امواج رادیویی توانایی تنظیم را دارند کار می کند.

مرحله دوم: CROWN را آزاد می کنید.

مرحله سوم: با چرخاندن CROWN می توانید روشن و خاموش کنید.

مرحله چهارم: در صورت روشن ماندن امواجی که از بیرون ساعت دریافت می کند به صورت اتوماتیک ساعت تنظیم می گردد.

آموزش ریست کردن GWN-1000:

امکان دارد در بعضی مواقع ساعت شما تنظیم نباشد یا آنالوگ ساعت با صفحه دیجتال هماهنگ نباشد. در این دوحال می بایست ساعت خود را در صورت انجام تنظیمات درست بالا ریست نمائید.

نحوه ریست کردن ساعت آنالوگ

۱. در حالت TIME KEEPING یا همان زمان اصلی ساعت ابتدا دسته کوک را آزاد کرده و یکبار به سمت بیرون بکشید تا وارد تنظیمات اصلی ساعت بروید.

۲. دکمه پایین سمت راست را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید تا صفحه دیجیتالی HAND ADJ را به شما نمایش دهد.

۳. کلیه عقربه های ساعت به صورت اتوماتیک شروع به حرکت می کنند. در این حالت می بایست کلیه عقربه ها از ثانیه دقیقه و ساعت همچنین موتور روی صفحه روی عدد ۱۲ بایستند. در صورتیکه ایستادند ساعت به حالت کالیبره برمی گردد. در غیر این صورت با چرخش CROWN پس از ایست کامل عقربه ها می توانید کلیه عقربه ها را رو به عدد ۱۲ ببرید.

۴. در پایان دکمه CROWN را یکبار بفشارید تا ساعت به زمان اصلی خود برگردد و آنگاه زمان دیجیتال با آنالوگ ساعت تنظیم خواهد شد. در نهایت CROWN را به حالت اولیه خود برگردانید.

نحوه ریست کردن زمان ساعت

۱. در حالت TIME KEEPING یا همان زمان اصلی ساعت ابتدا دسته کوک را آزاد کرده و یکبار به سمت بیرون بکشید تا وارد تنظیمات اصلی ساعت بروید.

۲. CROWN را بچرخانید و شهر خود را UTC که بر روی عدد ۱۲ است انتخاب نمائید.

۳. دکمه ADJUST را یکبار بزنید بر روی صفحه دیجیتالی لغت HOUR-MIN نمایش می دهد.

۴. اکنون با چرخاندن CROWN می توانید زمان را تنظیم نمایید. با سه بار چرخاندن CROWN  سرعت حرکت عقربه ها افزایش می یابد.

نکته: عقربه ثاینه شمار رو به یک حرفی در این حالت می ایستد که A یا  P می باشد که به ترتیب AM و PM علائم صبح یا عصر می باشند. هر ۱۲ ساعت چرخش کامل عقربه ها این حالت از A به  P یا بالعکس می رود. به همین ترتیب دقت نمائید که زمان را در حالت درست صبح یا عصر تنظیم نمائید تا تاریخ شما به هم نحورد.

۵. پس از تنظیم کردن CROWN را یکبار به سمت داخل بفشارید.

۶. مجدد دکمه CROWN را یکبار به سمت بیرون بکشید و اینبار شهر مورد نظر خود را بیابید. در پایان CROWN را به حالت اولیه خود بازگردانید.

فیلم آموزشی نحوه ریست کردن ساعت جیشاک مدل  GWN-1000

 

این آموزش به پایان رسید شما می توانید برای درک بیشتر این ساعت به فیلم ارسالی در بالای صفحه نیز مراجعه فرمایید.

همچنین اگر علاقمند به آشنایی با تاریخچه کاسیو را دارید، از صفحه برندها در همین سایت دیدن فرمائید.

 

نظرات

  • هادی گفت:

    با سلام این ساعت چطوری ریست میشه یا اینکه برای تنظیم دقیق دماسنج چه باید کرد

  • ساشا گفت:

    با سلام
    در خصوص قسمت TIDE GRAPH و قسمت مدرج بر روی صفحه خارجی و عملکرد هر کدوم توضیح میدین؟
    با تشکر

  • مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید
    لطفا آموزش ریسیت کردن این ساعت رو هم بذارید

  • ارش گفت:

    با سلام به خدمت تمام دوستان عزیز.من به تازگی ساعت gwn-q1000 خریدم .طبق دستورالعمل دفترچه .وقتی انرژی یا باتری دستگاه تموم بشه .دستکاه ریست میشه .

    • با سلام
      با تشکر از پیام شما، خاطر نشان کنیم که کلیه لوازم الکترونیکی پس از برداشتن یا تمام شدن باطری هایشان سیستم ریست می گردد. این قاعده شامل حال کلیه ساعت های کاسیو هنگام تعویض باطری برای مواردی که غیر سولار نیز هستند شامل می شود.

  • سعید گفت:

    با سلام و خسته نباشید لطفا میشه دفترچه راهنمای فارسی gwn 1000 2aبذارید ویا ایمیل کنید ممنون میشم از لطفتون.

  • Javad گفت:

    بادرود ساعت من gwn 1000 هستش صبح بیدار شدن دیدم خاموش شده ونمام عقربها روی ساعت ۱۲ ایستاده وهیچ دکمه ای کار نمیکنه لطفا راهنمایی بفرمایید

    • با سلام
      ساعت شما TOUGH SOLAR است یعنی انرٰژی خود را با نورخورشید ذخیره می کند، می بایست از طریق گذاشتن در مقابل نور مستقیم خورشید ساعت خود را شارژ نمایید. حتما در قسمت آموزش قسمت P.SAVING را روشن نمایید تا شارژ ساعت شما به زودی خاموش نگردد و شارژ در مدت زمان بیشتری نگه دارد. پس از راه اندازی ساعت می بایست از ابتدا ساعت خود را تنظیم نمایید چرا که ساعت شما با پایان انرژی خود ریست می گردد.

  • سعید گفت:

    سلام وقت بخیر
    ممنون از اموزش کاملتون
    و وضعیت میزان باتری چطور میشه فهمید؟

    • با سلام
      با سپاس از همراهی شما. در هر قسمتی از عملکرد ساعت باشید با فشردن دکمه پایین سمت چپ ساعت GWN-1000 ثانیه به مدت زمان ۲ ثانیه صفحه دیجیتال ساعت به یکی از حالات زیر تغییر می کند که نشانگر میزان شارژ باطری ساعت شما می باشد:
      ۱. H TIME: ساعت به صورت کامل شارژ را در خود دارد H=HIGH
      ۲. M TIME: ساعت شارژ به اندازه کافی دارد ولی ۱۰۰ درصد نمی باشد. M=MEDIUM
      ۳. L TIME: در این حالت ساعت شارژ کافی ندارد و باید هر چه زودتر ساعت از طریق نورخوشید و یا محیط شارژ گردد چرا که هر لحظه امکان دارد خاموش شود و کل تنظیمات ساعت به حالت اولی خود بازگردد.
      ۴. CAHRGE: در این حالت کلیه عقربه های ساعت رو به عدد ۱۲ می ایستد و ساعت اصلا شارژ ندارد و در حال خاموش شدن کامل است.
      ۵. — : در این حالت ساعت شارژ خود را تمام کرده است و کلیه تنظیمات به صورت اولیه یا همان reset factory شده است.

      نحوه صحیح شارژ کردن ساعت GWN-1000:
      در صورتیکه ساعت را در بیرون مقابل نورخوشید قرار دهید بین ۳ الی ۶ ساعت لازم است که از مرحله ۳ تا مرحله ۵ مطابق بالا شارژ گردد
      اگر داخل هستید ساعت را مقابل خورشید پشت شیشه قرار بدهید حداقل ۷ الی ۲۲ ساعت نیاز است از مرحله ۳ تا مرحله ۵ تا ساعت کامل شارژ گردد
      در شرایطی که نور خورشید را ندارید از طریق نور چراغ داخلی حدود ۱۱۸ ساعت نیاز است که ساعت خود را شارژ نمایید که مدت زمان طولانی می باشد

      در مجموع روزانه اگر ساعت را ۸ دقیقه در روز مقابل نور خورشید همه روزه قرار دهید در شرایطی که ساعت بین حالات یک و دو باشد نیازی به این موارد بالا نیست ولی هر چه شدت میزان نور کم باشد مدت زمان شارژ نیز بیشتر می گردد.

  • جلال گفت:

    با سلام
    من يك ساعت G-Shock مدل G-1000D . 5034 دارم كه قبلا با استفاده از راهنماي فارسي كه از فروشنده گرفته بودم تنظيمات اون رو انجام مي دادم. متاسفانه مدتيه كه اون راهنما رو گم كردم و مجبور شدم از اينترنت به هر سختي بو راهنماي انگليسي رو دانلود كنم و تنظيمات رو انجام بدم. ولي راهنماي انگليسي به كاملي راهنماي فارسي نيست. اگه شما راهناي فارسي و يا حتي انگليسي كاملي رو داريد ميخواستم برام ايميل كنيد. ممنون ميشم.
    تشكر.

    • با سلام
      معمولا راهنماهای انگلیسی خود کمپانی کاسیو از همه جا کامل تر می باشد و شما می توانید از لینک زیر جهت دریافت کامل راهنمای کاسیو مدل خود مطلع شوید. راهنمای فارسی مخصوص شرکت دایا زمان سنج بوده که اکنون نمایندگی این برند را ندارد و امکان دسترسی به اطلاعات فارسی این مدل از ساعت موجود نیست ولی به طور قطع شرکت دایا زمان سنج از طریق ترجمه فارسی همین کاتالوگ آن هم نه به صورت کامل به صورت خلاصه اقدام کرده است.
      لینک مربوط به تنظیم ساعت کاسیو به زبان انگلیسی

  • امید گفت:

    با سلام من یک ساعت gwn q1000 mc دارم
    اما وقتی از امکانت ساعت استفاده میکنم و زمانی که ازش میخوام به نمایشساعت برگرده همیشه عقربه ساعت شمار در جای اشتباه نسبت به زمان دقیق می ایستد و هربار با ریست کردن به جای درست بر میگرده. علت مسکل چیست و راه حل ان چیست؟!

    • معین اسفندیاری گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر ساعت را ریست کنید و مشکلی برای ساعت نباشد یعنی ساعت عقب نماند و دقیق کار کند حتی عقربه ها میزان باشد و سپس در تنظیمات و کاربردهای ساعت هنگام استفاده عقربه ها بهم بریزد فقط از کاربرد ناصحیح این اتفاق میافتد و ما پیشنهاد میدهیم اول شما ریست کنید و بعد ۲۴ ساعت به ساعت بر روی دستتان کاری انجام ندهید و هنگامی که ساعت عقب نماند و عقربه ها میزان بود باید با دقت بیشتری از آپشن های ساعت استفاده کنید لازم به ذکر است این مدل ها براحتی تنظیماتش به هم میخورد..
      با تشکر

  • محمد گفت:

    سلام خشته نباشید.من ساعت مدلgwn-q1000رو دارم میخواستم ببینم دفترچه راهنمای فارسی برا این مدل هست ممون میشم جواب بدین

  • فرهاد گفت:

    با سلام . مخفف کشور آلمان (DE) بر روی صفحه ساعت چیه

    • با سلام
      در ارتباط با حرف DE اگر منظورتان حروفی است که دور قاب ساعت نوشته شده است نام اسامی شهرهای جهان به صورت اختصار است که البته DE وجود ندارد و معمولا باید DEI یا DEN باشد. آیا مدل ساعت شما با همین مدل مطاقبت دارد یا خیر و اگر مطابقت می کند دقیقا در کجای صفحه مشاهده می کنید.

  • حمید گفت:

    سلام تنظیم تاریخ و خود تاریخ در کدام بخش هست باتشکر

  • elham گفت:

    باسلام من چند سالی میشه از ساعت کاسیو جی شاک استفاده میکنم اما الان dstساعتم روشن نمیشه؟؟؟؟قبلا این مشکلو نداشتم

    • با سلام
      در شش ماه دوم سال باید dst خاموش باشد، به این حالت تابستانه گفته می شود. این حالت فقط در کشورهایی فعال است که این حالت را دارند و زمانشان یک ساعت تغییر می کند به طور‌مثال اگر نام شهر utc باشد این امکان صورت نمی گیرد.

  • kiarash گفت:

    سلام من ساعت رو روی ۲ میذارم به وقت تهران تنظیم نمیشه مشکل از چیه؟ thr میذارم

    • با سلام
      اگر نام شهر را به درستی انتخاب کرده باشید ولی زمان درست نباشد باید زمان ساعت را ریست یا همان تنظیم نمایید.
      برای این کار ابتدا وارد تنظیمات ساعت شوید و نام شهر را UTC انتخاب نمایید و در قسمت تنظیمات ساعت وارد تنظیمات زمان (ثانیه، دقیقه، ساعت) شوید سپس از طریق این لینک زمان دقیق UTC را با زمان ساعت تنظیم نمایید. سپس از تنظیمات خارج شوید و مجدد وارد تنظیمات شده و این بار نام شهر را تهران انتخاب نمایید.

  • جمشید گفت:

    سلام وقت شما بخیر من انجام کامل مراحل ریست را انجام دادم ولی باز اشتباه ساعت را نشان میدهد

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت