طریقه ریست کردن جی شاک

امروز طریقه ریست کردن جی شاک های مدل ga-100 و سری ga-110 را برای شما توضیح میدهیم. خیلی وقت ها شما دوستان با تغییر یک ساعت عقب جلو کردن ساعت به مشکل بر خورد می کنید و باز خیلی از دوستان می خواهند خودشان تنظیم کنند که با مشکل عدم تنظیم دیجیتال با آنالوگ می شوید.

با سلام خدمت دوستان و همکاران عزیز

امروز طریقه ریست کردن جی شاک های مدل ga-100  و سری ga-110 را برای شما توضیح میدهیم.

خیلی وقت ها شما دوستان با تغییر یک ساعت عقب جلو کردن ساعت به مشکل بر خورد می کنید و باز خیلی از دوستان می خواهند خودشان تنظیم کنند که با مشکل عدم تنظیم دیجیتال با آنالوگ می شوید.

زمانی که ساعت دیجیتالی شما با آنالوگ یکی نباشد ساعت باید ریست شود.

حال نیز برای ریست کردن شما می بایست بر روی ساعت اصلی که روز هفته بر روی صفحه دیجیتالی باشد قرار گیرید سپس با فشردن دکمه ad وارد تنظیمات ساعت میشوید که حالت اول شهر ها می باشند که شما شهر UTC را انتخاب می کنید (به دلیل اینکه ساعت مبدا محسوب می شود و همه زمان ها اختلاف ساعت از روی utc انجام می گیرد)سپس با فشردن دکمه مود به حالت بعدی dst می روید و تغییری انجام ندهید و سپس با کود به حالت بعدی بروید که ۲۴ ساعت را نمایش میدهد و دوباره به حالت بعدی بروید که در این قسمت ثانیه و حالت بعدی تنظیم ساعت است که ساعت utc را از روی موبایل یا ساعت اینترنت پیدا کنید و سپس وارد کنید و حالت بعدی دقیقه اسن که دقیقه آن را هم با دقت وارد کنید حالت بعدی سال و حالت بعدی ماه و در آخر روز را هم به میلادی وارد کنید و در آخر دکمه ad (بالا سمت چپ)را بزنید تا تنظیمات ذخیره شود.

هم اکنون همه ساعت های شهر ها درست شده است حالا می خواهیم بر روی شهر تهران برویم و سپس آنالوگ آن را ریست کنیم.

دکمه ad (بالا سمت چپ)را چند ثانیه نگه داشته سپس وارد تنظیمات ساعت میشوید آنگاه حالت اول شهر تهران را انتخاب کنید و دکمه ad را بزنید و خارج شوید

توجه داشته باشید که حتما مرحله قبل را به درستی انجام داده باشید.

اگر ساعت آنالوگ با دیجیتال یکی نبود شما در حالت اصلی ساعت دکمه fr (سمت راست پایین) را چند ثانیه نگه داشته تا صدای بوق بدهد سپس دکمه md  را فشار دهید تا عقربه به حرکت در آیند هر وقت عقربه ها ایستادند شما می بایست با دکمه fr به صورت دستی ساعت شمار و دقیقه شمار را بر روی عدد ۱۲ تنظیم کنید طوری که هر دو عقربه به موازات هم بر روی ۱۲ قرار گیرد.ودر آخر دکمه ad را میزنید و حالا ساعت شما با دیجیتال یکی می شود.

امیدوارم این مطلب در این فصل سال که تغییرات ساعت داریم برای دوستان موثر واقع شود.

با تشکر

نظرات

  • افشیین۴۱۳ گفت:

    سلام لطفا دفترچه راهنمای فارسی مدل sgw-400hوبا شماره۵۱۷۶رو برام ایمیل کنید ممنون
    Reza.karimi.v@gmail.com

  • رضا گفت:

    سلام،من همه این تنظیمات رو انجام دادم ولی برای تنظیمات آنالوگ ساعت دو عقربه موازی روی ساعت ۱۲ نمی ایستند برای رفع مشکل چیکار باید بکنم
    ممنون میشم اگه کمکم کنید

  • وحید گفت:

    سلام من تنظیمات ساعت رو درست انجام میدم اولش جفت ساعتا عقربه ای و دیجیتال ست میشن ولی بعدش دیگه عقربه ای حرکت نمیکنه فقط دیجیتال کار میکنه.دوسال میشه خریدم از المان.ولی استفاده نکردم توو کمد بود مدام..ممکنه خراب شده باشه؟ gshock ga100

    • با سلام
      ساعت های چند زمانه کاسیو که به صورت دیجیتال و آنالوگی هستند می بایست هر دو هم زمان فعال باشند و زمان را نمایش دهند در صورتیکه فقط ساعت دیجیتالی زمان را نمایش می دهد و زمان آنالوگ با زمان دیجیتال یکی نیست و یا متوقف است ساعت را ریست نمایید. و در صورتیکه ساعت ریست گردید و هنوز مشکل وجود دارد احتمال ضعیف بودن باطری ساعت وجود دارد و در بد ترین حالت باید ساعت سرویس گردد. جهت ریست کردن و آموزش کار با مدل مورد نظر به صفحه ذیل مراجعه نمایید.
      آموزش کامل ساعت های کاسیو از سری GA-100 الی GA-300

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت