ساعت های Oris هم اکنون در رنگ سبز ارائه شده اند.

این بار Oris از کلکسیون ساعت های غواصی مشهور خود (Divers Sixty-five) با صفحه سبز تیره برای ورود به بازار استفاده کرده است.

Oris

یکبار دیگر Oris از کلکسیون ساعت های غواصی مشهور خود (Divers Sixty-five) برای ورود به بازار استفاده کرده است. آن ها ساعت جدیدی با صفحه سبز تیره با ۴ بند مختلف به بازار ارائه کرده اند.

Oris

ساعت Oris Divers Sixty-Five برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد و تصویر ساعت های غواصی نیم قرن پیش را برای همه تغییر داده و به آن ظاهری متناسب با قرن ۲۱ بخشید. مدل سال ۱۹۶۵ با قاب بِرَس پوشیده از کرومیوم و کریستال پرکسی گلاس و بزل دو جهته با بند پلاستیکی آزین شده بود. در صورتیکه ورژن جدید، قاب های بزرگ تری از استیل ضد زنگ دارند. صفحه های آن ها از کریستال یاقوت کبود و ضد انعکاس نور بوده که مانند حباب طراحی شده اند. بزل آن ها نیز تک جهته بوده که برای غواصی امن تر می باشد. مغز بزل آن از آلومینیوم مشکی بوده، عقربه ها و نشانگر های آن از نوعی لومینوا به نام Light Old Radium پوشیده شده اند که در تضاد زیبایی با صفحه مشکی آن هستند. البته در مدل قدیمی، این نشانگرها و عقربه ها از تریتیوم پر شده اند. پنجره ذوزنقه ای این ساعت که در کنار عدد ۳ وجود دارد مانند ساعت های قدیمی طراحی شده است.

Oris

پشت قاب این ساعت، برند Oris حکاکی شده است که درست مانند ساعت های قدیمی آن ها می باشد. دسته کوک آن بصورت پیچی بوده تا از نفوذ آب تا ۱۰۰ متر جلوگیری کند. موتور این ساعت کالیبر اتوماتیک ۷۳۳ Oris است که بر مبنای Sellita SW200 ساخته شده است. این ساعت ها با بندهای رابر مشکی، دستبند استیل ضد زنگ، بند ناتو سبز و مشکی یا بند چرم قهوه ای قابل عرضه می باشند که قفل همه آن ها از استیل می باشد. قیمت آن ها نیز ۱۹۹۰ دلار می باشد.

Oris Divers Sixty-Five

در صورت تمایل به آشنایی با تاریخچه این برند، می توانید از صفحه برندها در وبسایت مجله تخصصی ساعت من دیدن فرمائید.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت