ساعت بولگاری Bulgari Serpenti با بندهای رنگارنگ

برند بولگاری اینک با یک حرکت نوین دیگر مدل جدید ساعت های خود را معرفی کرد با این تفاوت که به مشتریان خود از طریق اینترنت به صورت آنلاین سرویس میدهد.

Bulgari Serpenti بولگاری سرپنتی

خانه مد ایتالیایی به مناسبت قرن ۲۱-اُم، به مشتریان این امکان را می دهند تا از طریق اینترنت ساعت های خود را به هر شکل که دوست دارند سفارش بدهند. برند بولگاری Bulgari امسال مدل های زیادی را به بازار ارائه کرده است، که نازک ترین ساعت اتوماتیک تیتانیومی دنیا در میان آنهاست. اما در میان این مجموعه جدید یک ساعت بولگاری Bulgari Serpenti نیز وجود دارد که شما می توانید آن را بصورت آنلاین سفارش داده و از نزدیک ترین بوتیک Bulgari تحویل بگیرید.

Bulgari Serpenti بولگاری سرپنتی سبزنام های مطرح در صنعت ساعت سازی هنوز سفارشات خود را بصورت آنلاین قبول نمی کنند بنابراین دیدن Bulgari که برای اولین بار ساعت را بصورت آنلاین سفارش می گیرند، بسیار جالب است. ساعت Serpenti درست همانند مدل قبلی است اما تنها تفاوتی که دارد بند آن است. بند Serpenti جدید نازک تر و بلندتر است؛ درست مانند ساعت های Hermes.

Bulgari Serpenti بولگاری سرپنتی قهوه ایزمانیکه می خواهید آن را سفارش بدهید مراحل زیر را طی کنید. ابتدا انتخاب می کنید که ساعت رز گلد و یا استیل باشد. دوم، آیا الماس داشته باشد یا خیر. سوم، رنگ صفحه را از میان رنگ های مشکی، قرمز، سبز و سفید که با مروارید و لاکور ترکیب شده اند، انتخاب می کنید. سپس می توانید وارد مرحله بعد که انتخاب بند است، شوید. از بین بند مار و بند گوساله یکی را انتخاب می کنید. رنگ بندها از کرم تا قرمز و بنفش و غیره تغییر می کند. با انتخاب هایی که در بالا گفته شد شما می توانید ۳۰۰ نوع انتخاب داشته باشید.

Bulgari Serpenti بولگاری سرپنتی مشکیموتور آن کوارتز است اما همانطوری که می دانید، تمام ساعت، فقط موتور آن نیست. باید انتخاب های بیشتری برای خانم ها ایجاد کرد و تجربه های خرید جذابی را برای آنها بوجود آورد. آنها بر روی مچ دست بسیار زیبا هستند. شما می توانید بر پشت قاب هر آنچه را که اراده کردید حکاکی کنید و امضای خود را برای همیشه ثبت کنید.

بعد از سفارش گذاری ۲ ماه زمان می برد تا ساعت مورد نظرتان با حکاکی پشت قاب آن تولید شود. سپس می توانید آن را از نزدیکترین بوتیک تحویل بگیرید.

قیمت بولگاری Bulgari Serpenti طراحی شده از ۳۸۵۰ دلار (معادل ۱۳ میلیون تومان طبق نرخ ارز اعلامی بانک مرکزی در تابستان ۱۳۹۶) شروع می شود. شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از اینجا دریافت کنید. حال شما را دعوت به دیدن ویدیو تبلیغاتی تهیه شده از شرکت بولگاری می کنیم

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت