تنظیم ساعت های کورنوگراف آلارم دار سیکو

در تنظیم این نوع ساعت، تنظیم اصلی ساعت، تنظیم تاریخ و تنظیم آلارم را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

set the snaf51

تنظیمات ساعت های کورنوگراف دار مدل SNAF51P1

این ساعت از سری های ۲۰۱۵ مدل های SEIKO می باشد که دارای تقویم، ساعت دوم، آلارم، موتور ثانیه شمار- دقیقه شمار کورنوگراف می باشد.

سه دکمه در سمت چپ ساعت نمایان است که دکمه A استارت و استاپ نام دارد، دکمه B برای تنظیمات تقویم و ساعت و دکمه C برای ریست کردن کورنوگراف استفاده می شود.

snaf51-1

برای استفاده از کورنوگراف، شما باید مراحل زیر را انجام دهید:

با دکمه استارت (A)، ثانیه شمار بزرگ ساعت که ثانیه شمار کورنو محسوب می شود شروع به حرکت می کند و زمانی که ۶۰ ثاتیه بچرخد، یک دقیقه به موتور بالا که دقیقه شمار کورنو نام دارد به جلو حرکت می کند و تا ۶۰ دقیقه برای شما کورنو می گیرد.

زمانی که بخواهید کورنوی ساعت را متوقف کنید، با دکمه A استاپ و سپس با دکمه C ریست می شود.

نکته:  باید حتماً با دکمه A شروع و با همان دکمه متوقف و در آخر با  دکمه C ریست کنید، چراکه تنظیمات ساعت شما مخصوص به کورنو ممکن است از حالت عادی خارج شود.

تنظیم اصلی ساعت

برای تنظیم اصلی ساعت، دسته کوک B را ۲ پله به سمت بیرون بکشید و سپس با چرخش آن ساعت را تنظیم نمائید. پیشنهاد می گردد یک دوره ۲۴ ساعت حرکت کرده تا تقویم عوض شود که شما بفهمید از نظر زمان الان صبح است یا عصر! (منظور این است که در صورتی که ساعت از ۱۲ بگذرد و تقویم عددش تغییر کند، نشاندهنده ۱۲ عصر است)

تنظیم تاریخ

برای تنظیم تاریخ، شما بایستی دسته کوک وسط (B) را یک پله به سمت بیرون بکشید و سپس تقویم را تنظیم نمائید.

تنظیم آلارم

برای تنظیم آلارم ساعت، شما می بایست ساعت دوم که همان موتور پائین محسوب می گردد ( آلارم درون موتور نوشته شده است ) را با ساعت اصلی خودتان که مثلاً شهر تهران هستید را یکی نمائید.

به عنوان مثال اگر ساعت اصلی شما در حال حاضر ۱۳:۳۰ است، باید ساعت دوم هم همان ۱۳:۳۰ تنظیم گردد.

نکته: این موضوع در صورتی است که شما به راحتی بتوانید آلارم ساعت را تنظیم نمائید، ولی زمانی هم هست که ساعت دوم شما بر روی کشورهای دیگر است که در این صورت شما باید حتماً اختلاف ساعت اصلی را با ساعت دوم بدست آورده و سپس آلارم را تنظیم نمائید.

دسته کوک را دو پله به سمت بیرون بکشید. سپس با دکمه پائین، ساعت دوم را با ساعت اصلی یکی نمائید.سپس دسته کوک را به سمت داخل فشار دهید.

حال نیز برای تنظیم آلارم، دسته کوک را یک پله به سمت بیرون بکشید و سپس با دکمه پائین آلارم را تنظیم نمائید و در آخر دسته کوک را به سمت داخل بچرخانید و بعد از تنظیم آلارم، شما روی صفحه در قسمت موتور (ساعت دوم) زمانی که آلارم را تنظیم کردید می توانید ببینید و با کشیدن دو پله دسته کوک به سمت بیرون، ساعت دوم به حالت خود باز می گردد.

دوستان و همکاران محترم، در صورتی که سؤال و یا ابهامی در رابطه با این موضوع دارید می توانید از طریق ایمیل با ما در تماس باشید.

نظرات

  • ذوالفقاری گفت:

    سلام این ساعت سیکو قیمتش چنده؟؟؟

  • خالقی گفت:

    سلام ببخشید من seiko the great blue دارم و میخاستم بدونم آیا این ساعت ها زنگ ساعتی هم دارند ؟ منظورم اینه که سر هر ساعت زنگ بزنن ؟

    • با سلام
      این ساعت فقط قابلیت آلارم را دارد ولی snooze و SIG را که به ترتیب برای آلارم به صورت ممتد و زنگ راس هر ساعت است را در خود ندارد. معمولا این قابلیت ها در ساعت های دیجیتالی معمول است و در ساعت های تمام آنالوگی موجود نمی باشد.

  • حداد گفت:

    سلاساعت مچی الگانس دارم کرونوگراف چند وقتی هستش که همش ساعت جلو میفته امکان داره راهنمایی کنید..
    ممنون

    • با سلام،
      این ساعت نیاز به سرویس و بررسی حضوری دارد. احتمال دارد از قسمت کریستال یا برد ساعت باشد. جهت تعمیر می توانید به این دو مرکز جهت ارائه خدمات کالای خود را تحویل دهید:
      ۱. تهران خیابان پاسداران،‌ بین بوستان نهم و دهم،‌ گالری زمان و زیور
      ۲. تهران شهرک غرب، میدان صنعت،‌ پاساژ میلاد نور، طبقه سوم واحد ۱۶
      آدرس پستی جهت ارسال به صورت غیر حضوری برای انجام خدمات
      دفتر خدمات زمان طلایی:
      خیابان شریعتی، بالاتر از چهار راه حقوقی، نبش کوچه مشایخی، ساختمان جواهری، واحد۲۴

  • احسان گفت:

    سلام لطفا مدل سيكو spc 162p1 رو هم اموزش دهيد

  • عباس گفت:

    سلام من ساعت پورش دیزاین که پشتش چرمه رو گرفتم عقربه بزگه تو صفحه که ثانیه رو باید نشون بده برا کرو فقط استفاده میشه ؟ تا دکمه کرو رو نزنم اون کار نمیکنه خرابه یا همینطوریه ؟

    • با سلام
      در اکثر مدل های ساعت های کرنومتر دار و یا TACHYMETER عقربه ثانیه شمار اصلی نقش ثانیه شمار کرنومتر را دارد و معمولا یک عقربه ثانیه شمار کوچک در وسط پایین صفحه جهت نمایش ثانیه اصلی ساعت می گذارند. ساعت شما مشکلی ندارد و به صورت دیفالت اینگونه می باشد.

  • kosar گفت:

    سلام من یک ساعت رومانسون دارم ک تنظیماتش با این ک شما نوشتید جور درمیادفقط عقربه ثانیه شمارش روچهارثانیه ثابت مونده ریست هم که میکنم بازمیره سرچهارثانیه وامیسته ساعتم تازه خریدم نوعه میخواستم ببینم مشکل ازکجاست

    • سلام
      علت احتمال تعویض باطری است در ساعت صورت گرفته. معمولا این اتفاق بعد از تعویض باطری صورت می گیرد. راه حل:
      ۱. در حالت اصلی که زمان را نشان می دهد و کرنومتر غیر فعال بوده و ریست گشته ، دسته کوک را بیرون بکشید.
      ۲. با دکمه بالا و پایین مربوط به شروع و ریست کرنومتر هر کدام عقربه های مربوط به صدم ثانیه ثانیه و یا دقیقه حرکت می کند و شما می توانید کلیه عقربه ها را بر روی عدد ۱۲ تنظیم نمایید.
      ۳. در پایان دسته کوک به داخل فشار دهید.
      با سپاس از شما

  • kaveh گفت:

    با سلام
    ساعت مچی سیکو دارم ولی عقربه های الارم هم با عقربه های اصلی ساعت کار میکنند. یعنی اگه ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه است هم عقربه های اصلی ساعت این ساعت رو نشون میده و هم عقربه های الارم.

    ضمنآ ساعت سیکو سولار پاور هست.

  • پيام گفت:

    سلام ثانيه شمار كورنوگراف به جاى ١٢ روى ٤ واى ميسته بى زحمت راهنماييم كنيد

    • سلام
      کافی است دسته کوک را بیرون بکشید و با دکمه پایین سمت راست ساعت عقربه ثانیه شمار کرنو را تنظیم نمایید. با سپاس

    • هوشمند گفت:

      ثانیه شمار کورنوگراف من روی دقیقه ۵۴ هست ، هیچ جوره هم درست نمی شه، بردم تعمیر گفتن باید باز بشه ؟!!!!!

      • با سلام

        جهت تنظیم کرنوگراف مدل با مدل متفاوت می باشد. این تنظیم رایج را به شما می گوییم اگر تنظیم شد ساعت شما مشکلی ندارد ولی در غیر این صورت به یکی از حتما مراکز مجاز انجام امور خدمات پس از فروش ساعت مراجعه نمایید.

        ۱. ابتدا دسته کوک را به بیرون بکشید.
        ۲. با دکمه پایین دسته کوک ساعت عقربه ثانیه شمار کرنومتر شروع به حرکت می کند (در بعضی از مدل ها دکمه بالای دسته کوک فعال است). با هر بار زدن ثانیه شمار را به عدد ۱۲ هدایت نمایید.
        ۳. در پایان دسته کوک را به حالت اولیه بازگردانید.

        این آموزش مختص بیشتر کرنوگراف های رایج بازار است.

  • سعید گفت:

    سلام خواستم بپرسم قیمت ساعت سیکو مدلssc141p1 چنده۰
    درمواقعی طولانی مدت که به ساعت نیاز نداریم دسته کوک انرا بیرون بکشیم بهتر است یانه.
    ممنون از راهنمایهاتان۰

    • با سلام
      قیمت شرکتی ساعت سیکو مذکور با گارانتی دایازمان سنج حدود ۹۳۰ هزار تومان می باشد. برای اینکه مصرف باطری ساعت کاهش بیابد بهتر است که دسته کوک را به بیرون بکشید ولی مراقب باشید که در شرایطی ساعت قرار بگیرد که در معرض گرد و غبار نباشد. به این علت که در این شرایط به راحتی آب به داخل نفوذ می کند.

  • سعید گفت:

    باسلام مجدد.من ساعت مذکورسیکوssc141p1 راازشهرستان به مبلغ۱۲۵۰۰۰۰تومان خریداری کردم که در سایتهای ایرانی قیمت وجود ندارد .ولی در سایتهای خارجی قیمتها مختلف است از۱۶۰ دلار تا۴۵۰ دلار. بهشرکت دایا زمانسنج هم زنگ زدم ولی گفت چون موجود نداریم قیمت هم نداریم.آیا ساعت را به فروشنده پس بدهم؟واقعا سپاسگزار لطفتان هستم

    • با سلام

      متاسفانه در ایران قیمت ها تلاطم بسیاری دارند سوال من این است که ساعت را از کجا و از کدام فروشگاه دقیقا تهیه کرده اید. از این طریق میتوانیم بگوییم که آیا این مکان نمایندگی مجاز بوده یا خیر. با سپاس

  • amin گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    عقربه ساعت شمار کورنوگراف ساعتم روی ۷ گیر کرده، برای تنظیم و بردنش روی ۱۲ باید چکار کرد؟ و همینطور اگه دقیقه شمارش احیانا اینطوری شه راه تنظیمش چیه؟ ممنون

    • با سلام

      برای تنظیم عقربه کرنوگراف می بایست ابتدا دسته کوک را به بیرون بکشید، سپس با فشردن دکمه های پایین و یا بالا عقربه های مربوط به کرنو حرکت می کند و با نگه داشتن ممتد سرعت حرکت عقربه ها بیشتر خواهد شد.

      با سپاس

  • jafar8310 گفت:

    سلام من هر کاری میکنم الارم ساعتم عمل نمیکنه . ساعت که به نقطه تنظیم آلارم میرسه زنگ نمیزنه و همزمان با ساعت اصلی ،ساعت دوم هم حرکت میکنه . ساعتم سیکو مدل sna . همه مراحلی که گفتید چند مرحله رفتم .

  • ساسان گفت:

    سلام خسته نباشيد من ي ساعت ستي زن سه موتوره خريدم، وقتي دكمه a يا همون دكمه بالايي رو فشار ميدم صدم ثانيه ان بعد از حدود چندين دقيقه اتوماتيك خاموش ميشه و وقتي دوباره دكمه اولي براي توقف ان را ميزنم صدم ثانيه سريع حركت ميكنه و روي يك عدد استپ ميشه، خواستم بدونم چرا صدم ثانيه بعد از چندين دقيقه خاموش ميشه

    • با سلام

      عقربه صدم ثانیه برای شمارش صدم ثانیه سرعت بالایی دارد و این موجب می گردد در مدت زمان زیاد مصرف باطری را بیشتر کند و به همین علت در بیشتر مدلهای ساعت های آنالوگی که صدم ثانیه را محاسبه می کند . و پس از چند دور چرخیدن می ایستد. البته این به آن معنا نیست که صدم ثانیه از محاسبه از کار بی افند بلکه این مدل ساعت ها در درون خود در حال شمارش صدم ثانیه هستند و پس از زدن دکمه توقف میزان صدم ثانیه ای که تا آن لحظه ساعت محاسبه نموده را نشان می دهد (به همین علت در پایان نیز حرکت می کند و بر روی عدد محاسبه شده می ایستد.)

  • مسعود رحیمی گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید
    من یه ساعت سیکو مدل MTP-E313D-2B1VDF دارم که متأسفانه هر کاری میکنم عقربه های روز شمار و روز هفته تنظیم نمیشن. اگه ممکنه توضیح بدید که چطوری ساعتو تنظیم کنم که عقربه های روز شمار و روز هفته درست تغییر کنن. ممنون و سپاسگزارم

  • ..... گفت:

    سلام ببخشید اگر کلا کرنو گراف کار نکنه باید چی کار کرد؟ساعت من رومانسون هستش.

  • احسان گفت:

    سلام من ساعت رمانسون دارم و زماني كه ثانيه گرد رو فعال ميكنم كرنو گراف هم حركت ميكنه در صورتيكه نميخوام كرنوگراف حركت كنه چطور كرنو رو غيرفعال كنم كه فقط ثانيه گرد فعال باشه؟

    • با سلام
      ساعت های کرنوگراف داری که با ثانیه شمار بزرگ کار می کند ، به هیچ عنوان به صورت مستقل ثانیه کار نمی کند. در بعضی از مدل ها ثانیه شمار ساعت با ثانیه کرنوگراف جدا می باشند و به صورت جدا کار می کنند.
      سپاس

  • خشایار گفت:

    مدل ساعت من کاسیو ۵۴۹۸ ادیفایس هست . الارام این ساعت چجوری تنظیم میشه و اینکه الارم این مدل زنگ میزنه یا نه به چه صورته ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر

    • با سلام
      جهت تنظیم کردن آلارم ساعت مراحل ذیل را طی نمایید:
      ۱. دسته کوک را یک مرحله به بیرون بکشید.
      ۲. دکمه پایین سمت راست را نگه دارید و عقربه های مخصوص آلارم شروع به حرکت می کند. در صوریتکه این دکمه را ۵ ثانیه نگه دارید به صورت اتوماتیک عقربه های ساعت با سرعت بیشتر حرکت می کند.
      ۳. دسته کوک را به حالت اولیه خود بازگردانید.
      ۴. آلارم ساعت زمانی به صدا در می آید که زمان عقربه های اصلی و بزرگ ساعت با عقربه های آلارم ساعت به صورت کامل تطابق داشته باشد و کاملا همزمان شوند.
      ۵. جهت خاموش کردن آلارم ساعت در هنگام زنگ زدن می توانید با دکمه های بالا و پایین استفاده نمایید.

      • جهت چک کردن عملکرد آلارم ساعت می توانید مراحل ذیل را طی نمایید.
        ۱. دسته کوک را یک مرحله به بیرون بکشید.
        ۲. دکمه بالا سمت راست را به مدت ۲ ثانیه نگه دارید و صدای بوق آلارم به صدا در می آید.
        ۳. سپس دسته کوک را به حالت اولیه بازگردانید.

  • احسان گفت:

    سلام من ساعت الگانس دارم چطور میتونم کرنوگرافشو غیرفعال کنم ولی ثانیه گردش کار کنه ؟

    • با سلام
      ثانیه کرنوگراف ساعت فقط مخصوص کرنوگراف می باشد و به هیچ عنوان نمی توان به صورت جداگانه برای ثانیه استفاده نمود. در بعضی از مدلهای ساعت های کرنوگراف به صورت جداگانه ثانیه شمار ساعت با کرنوگراف کار می کنند.

  • علی ابارشی گفت:

    با سلام.من ساعت کاسیو ادیفایس خریده ام..الارم ساعت را بلد نیستم کوک کنم..در ضمن مغازع دار به من گفت ساعت بالایی فقط برای تعداد ساعت و دقیقه کرنو است..و دیگر هیچ..اگه میشه راهنماییم کنین

    • با سلام
      تنوع محصولی ساعت های کاسیو سری ادیفایس بسیار بالا است و هر مدل با مدل دیگری از لحاظ کارایی متفاوت می باشد به همین جهت باید مدل ساعت را بدانیم که بتوانیم شما را راهنمایی نماییم. بر روی درب پشت ساعت های کاسیو رفرانسی مشابه EF , EFR , …وجود دارد که به صورت کامل همراه با اعداد آن برای ما ارسال نمایید تا همکاران بهتر بتوانند شما را راهنمایی نمایند

  • علي گفت:

    سلام
    من باطري ساعتم رو خودم عوض كردم ولي ثانيه شمار مار ميكنه اما عقربه دقيقه شمار و ساعت شمار درجا وايساده
    مارك ساعتم كونتيننتال هست و كورنوگراف
    چكار بايد بكنم؟

    • با سلام
      باطری ساعت ها با دیگر لوازم بسیار متفاوت است چرا که اگر دست کوچکترین حرکت غلطی را انجام دهد موجب می گردد که ساعت آسیب جدی برسد و حتما حتما باید ساعت در هنگام تعویض باطری ضدآب گردد. در کل تعویض یک باطری ساعت کاملا تخصصی است و با تعویض باطری دیگر لوازم برقی بسیار متفاوت است. توصیه ما این است که هیچگاه به تنهایی باطری ساعت را تعویض نکنید.
      متاسفانه بیشتر فروشگاه های ساعت در ایران نیز مهارت یک تعویض باطری را به درستی ندارند و بیشتر اوقات به علت عدم آگاهی اشتباهاتی را انجام می دهند.
      چندین احتمال وجود دارد:
      ۱. باطری های ساعت تنوع بسیاری دارند و هر باطری به یک نوع کالیبر موتور می خورد و اگر از باطری اشتباهی در ساعت استفاده شود آسیب جدی به ساعت می رسد و آن زمان نیاز به سرویس موتور دارد.
      ۲. موتورهای کرنوگراف از ۳ بوبین تشکیل شده اند که به حالت سیم پیچ های مسی رنگ هستند که بسیار بسیار حساس هستند. اگر تماس هر چند کوچکی به این بوبین های ساعت برخورد کند قطعی بوبین صورت گرفته و باید رفع عیب گردد.
      ۳. حالت سوم که بسیار مهم است و نسبت به دو عامل دیگر باید در ابتدای تعویض باطری توجه داشت این است که در هنگام تعویض باطری قبل از هرچیز باید باطری داخل ساعت را در دستگاه تست باطری قرار داد و تست نمود تا آیا مشکل ساعت باطری ساعت بوده و یا موتور ساعت مشکل داشته است معمولا در ۲۰ درصد مواقع مشکل از باطری ساعت نیست و ساعت باطری دارد ولی چرخ های ساعت خراب بوده و نیاز به سرویس کردن دارد. این حالتی که الان وجود دارد احتمال بسیار زیاد چرخ های ساعت خراب است و این مانع حرکت عقربه های دقیقه و ساعت شمار بوده

      نکته: این تشخیص ها به صورت معمول در بیشتر مدل از ساعت ها رخ داده است ولی قابل ارجاع نمی باشد چرا که می بایست ساعت را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

  • حمید گودرزی گفت:

    سلام وقتی کرنوگرافت را میزنم و می خواهم آن را صفر کنم دکمه را میزنم کرنو گرافت صفر می شود ولی ثانیه شمار صفر نمی شود

  • بدری گفت:

    با سلام من ساعت سیکو۷T32B دارم که مدتی است زنگش کار نمیکند ودر زمانهای که تنظیم میکردم زنگ نمی زند و باطری هم تازه عوضش کردم با تشکر فراوان از لطف شما

  • بهنام گفت:

    سلام برادر خسته نباشید من یه ساعت به تازگی خریدم ولی آلارم ساعتمو نمیتونم تنظیم کنم هر بار میگم الان دیگه درسته ولی باز زنگ نمیخوره
    سیکو ssc 355p1 سولار

    • با سلام
      جهت تنظیم آلارم ساعت خود می توانید مراحل ذیل را طی نمایید:
      ۱. در حالتی که ساعت در حال نمایش زمان و عقربه کوچک بالای صفحه در حال نمایش روزهای هفته می باشد دسته کوک ساعت را به اندازه یک پله به بیرون بکشید. عقربه کوچک از حالت نمایش روزهای هفته به حالت AL می رود.
      ۲. با دکمه های بالا و پایین سمت راست عقربه های کوچک صفحه پایینی مخصوص آلارم جابه جا می گردد و زمان مورد نظر خود را تنظیم نمایید. در صورتیکه هر کدام از دکمه ها را ممتد نگه دارید حرکت عقربه ها سریعتر می گردد.
      ۳. در پایان دسته کوک را به داخل فشار دهید تا آلارم ساعت فعال گردد.

      جهت خاموش کردن آلارم کافی است که یکبار دسته کوک را به اندازه یک پله به بیرون بکشید و سپس به داخل فشار دهید.
      هم چنین اگر دکمه پایین سمت راست را در حالت آلارم به اندازه سه مرتبه فشار دهید صدای بوق آلارم را می توانید تست نمایید.

  • zare گفت:

    سلام من ساعت aries gold رو تازه خریدم اما اون ۲ تا پیچه کناری از جاش دراومده چجوری درست کنم؟

    • با سلام
      اگر پیچ ها به سادگی بیرون آمده اند در صورت جا زدن امکان دارد هرزی درآن ایجاد شود. توصیه می کنیم اگر به صورت غیر عمد این اتفاق صورت گرفته و پیچ آن بیرون آمده است به فروشگاهی که تهیه کرده اید مراجعه نمایید تا ساعت را تغییر دهند. اگر مانند این مدل نیز موجود نبود از فروشگاه در خواست نمایید که مرکز نمایندگی آن این کار را انجام دهد تا مشکلی برای ساعت در بعد ها ایجاد نگردد.

  • مهدی گفت:

    سلام عقربه ثانیه شمار من ریست نمیشه و با زدن دکمه پایین فقط چند ثانیه به جلو پرتاپ میشه.مشکل از کجاس؟؟

    • با سلام
      حتما توجه داشته باشید که دسته کوک ساعت به اندازه دو پله به بیرون کشیده شده باشد. می بایست با هر بار زد دکمه عقربه ثانیه شمار یک ثانیه حرکت کند و آن قدر باید ادامه دهید تا عقربه رو به عدد ۱۲ بایستد. اگر عقربه حرکت نمی کرد به یکی از فروشگاه های مجاز جهت بررسی مراجعه نمایید.
      در صورتیکه مدل مربوطه شما با این عملکرد تطابق نداشت، رفرانس آن را اعلام نمایید تا بررسی نماییم و مجدد در همین مکان پاسخ دهیم.

  • بیگی گفت:

    با سلام ساعت من عقربه بزرگ ثانیه شمار کار نمی کند و فقط عقربه کوچک ثانیه شمار کار می کند، روی دکمه اولی که می زنم دو تاشون با هم کار میکنه و دوباره که دکمه را میزنم، فقط همون کوچیکه کار می کنه، چه کار کنم که عقربه بزرگه فقط کار کنه؟؟؟؟؟ مدل ساعت من لوندویل است

    • با سلام
      ساعت شما از نوع کرنومتر دار می باشد که عقربه بزرگ نقش شمارش ثانیه کرنومتر را فقط دارد و ثانیه شمار اصلی ساعت همان عقربه کوچکی است که مشاهده می کنید. با فشار دادن دکمه بالای ساعت کرنومتر ساعت شروع به کار می کند که از علائم آن ثانیه شمار کرنومتر و عقربه کوچک تر دیگری است که نمایانگر دقیقه شمار است.
      تعویض عقربه ثانیه شمار کرنومتر به عقربه ثانیه شمار اصلی ساعت امکان پذیر نمی باشد و این به علت نوع طراحی موتور ساعت است.
      بیشتر طراحی موتورهای ساعت هایی که کرنومتر دارند، عقربه بزرگ آنها نقش شمارش ثانیه شمار کرنومتر را دارد.

  • سجاد گفت:

    سلام ببخشید من ساعت سیکو مدل snae95p1 دارم ،ایا میشه کلا قسمت الارم رو از کارانداخت که باطری کمتری استفاده کنه؟

    • با سلام
      جهت متوقف کردن عملکرد آلارم ساعت سیکو مدل SNAE95P1 می بایست مراحل ذیل را طی نمایید:
      ۱. دسته کوک را به اندازه یک پله به بیرون بکشید.
      ۲. دکمه پایین سمت راست را آنقدر نگه دارید تا به زمان اصلی ساعت برسید. (دقیقا زمان اصلی که ساعت نمایش می دهد.)
      ۳. در پایان دسته کوک را به حالت اولیه خود بازگردانید.

      همانطوریکه می دانید عملکرد آلارم این مدل از ساعت های سیکو به نسبت زمان اصلی تنظیم می شود. به همین علت عملیات روشن و خاموش کردن آلارم باید زمان آلارم را به زمان اصلی هدایت کرد.

  • Uones گفت:

    سلام من ساعت تیسوت ۱۸۵۳ خریدم ولی تاریخ ساعت در ساعت دوازده ظهر عوض میشه چکار کنم که ساعت دوازده شب تاریخش عوض شه

    • با سلام
      برای تنظیمات دقیق ساعت نیازمند به رفرانس ساعت هست ولی به صورت کلی برای هماهنگی زمان اصلی ساعت با تاریخ کافی است زمان را ۱۲ ساعت به جلو ببرید تا راس ۱۲ شب تاریخ تغییر کند.

  • سلیمانی گفت:

    سلام ساعت مچی سیکو مدلaaaدارم تاریخش کار نمیکنه میشه راهنمایی کنید؟؟؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت