تنظیم سیتیزن مدل AT90 – FC00

آموزش کامل تنظیم ساعت های سیتزین اکودرآیو دارای ساعت جهانی با کالیبر H820

آموزش کامل تنظیمات ساعت سیتیزن AT90 -FC00 ، AT9080  ، AT9082 ، AT9085 و غیره اکودرآیو زمان جهانی با کالیبر H820

امکانات:

۱. استفاده از انرژی نوری

۲. زمان گیری اتمی

۳. زمان جهانی

۴. تقویم دائمی

۵. شاخص ذخیره نیرو

۶. دارای دو زمان

۷. زنگ هشدار

مزایا:

۱. استفاده از منبع انرژی پاک

۲. کنترل دقت با استفاده از امواج رادیویی

۳. تنظیم زمان برای ۲۶ منطقه زمانی

۴. عملکرد دقیق تا سال ۲۱۰۰

۵. نمایش شارژ باقی مانده

۶. منطقه زمانی ثانویه

۷. زنگ هشدار روزانه


CITIZEN AT90

نکته: تحت شرایط نرمال این ساعت به منظور به روز آوری اتوماتیک زمان  و تقویم اقدام به دریافت امواج رادیویی خواهد نمود. ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که امکان دریافت سیگنال رادیویی وجود نداشته باشد. در صوتیکه سیگنال قابل دریافت نباشد، ساعت به طور نرمال به کار خود ادامه می دهد اما نمی تواند با رادیو سیگنال همگام شود.

نکته: پس از خالی شدن کامل شارژ یا مشاهده ی عملکرد یا نمایش غیر معمول، دستورالعمل ریست کلی و بازگشتن به موقعیت صفر می بایست اعمال شود. حتما پس از انجام این فرآیند زمان و تاریخ را تنظیم نمایید.

دریافت رادیویی

این ساعت می تواند سیگنالهای رادیویی را هم به صورت اتوماتیک و هم در صورت درخواست کاربر دریافت نماید. هم تقویم و هم زمان اصلی (خانه) بر اساس منطقه ی زمانی انتخاب شده در محدوده دریافت سیگنال رادیویی به روزآوری خواهند شد.

دریافت اتوماتیک ابتدا در ساعت ۲:۰۰ صبح و سپس در ساعت ۳:۰۰ صبح انجام می شود. در صورتیکه دریافت ساعت ۲:۰۰ صبح اقدام برای دریافت صورت نمی گیرد.

قابلیت “پس از درخواست” به کاربر اجازه می دهد که دریافت رادیویی را به طور دستی فعال کند. اما بسته به زمان روز، آب و هوا، تداخل رادیویی  غیره، قابلیت پس از درخواست ممکن است موفق به دریافت سیگنال و به روزآوری نشود و لازم باشد که ساعت به طور دستی تنظیم شود، مانند زمان تغییر مناطق سیگنال رادیویی.

نکته: بسته به قدرت سیگنال، فرآیند به روزآوری از طریق دریافت سیگنال ماهواره ای ممکن است از دو تا سی دقیقه به طول بیانجامد. طی فرآیند به روزآوری،‌ نمی بایست ساعت را حرکت داد چرا که این کار ممکن است باعث تداخل در انتقال سیگنال شده و منجر به عدم موفقیت در به روزآوری زمان / تقویم گردد.

برای مشاهده ی دستورالعمل دقیق تر در مورد قابلیت دریافت رادیویی لطفا به راهنمای کاربری مراجعه کنید.

دستورالعمل ریست کلی و رفتن به موقعیت صفر

۱. پیچ تنظیم را به میزان دو درجه بیرون بکشید.

۲. دکمه های راست – پایین (A) و راست – بالا (B) را به طور همزمان به مدت چهار ثانیه فشار داده و نگاه دارید و سپس رها کنید. (پس از یک صدای بوق،‌ عقربه ها و تاریخ به عقب و جلو حرکت خواهند کرد تا نشان دهند که ریست کلی موفقیت آمیز بوده است.)

۳. پیچ تنظیم را در یکی از جهات بپیچانید تاعقربه های ساعت شمار و دقیقه شمار زمان دوم (۶:۰۰ روی صفحه ی زیرین) مستقیما به طرف ۲۴ قرار بگیرد.

۴. دکمه راست – بالا (B)  را فشار داده و رها کنید. نشانگر عملکرد (۱۲:۰۰ روی صفحه ی زیرین) به نشانه ی این که نشانگر عملکرد و تاریخ ماه هم اکنون تنظیم می شوند به آرامی شروع به حرکت خواهد کرد.

نکته: بسته به موقعیت قرارگیری عقربه های ساعت شمار و دقیقه شمار زمان اصلی، عقربه های ثانیه شمار،‌ دقیقه شمار و ساعت شمار زمان اصلی برای ارائه ی یک دید و اضح به ۱۲:۰۰ روی صفحه ی زیرین شروع به گردش خواهند نمود.

۵. پیچ تنظیم را به صورت ساعت گرد یا پاد ساعت گرد به نحوی بپیچانید که تاریخ میان اعداد ۱ تا ۳۱ قرار بگیرد، و نشانگر عملکرد (۱۲:۰۰ روی صفحه ی زیرین) به طرف یکشنبه (SUNDAY) باشد.

۶. دکمه راست – بالا (B) را فشار داده و رها نمائید. عقربه های ساعت شمار و دقیقه شمار زمان اصلی به آرامی شروع به حرکت خواهند نمود.

۷. پیچ تنظیم را به نحوی بپیچانید که عقربه های دقیقه شمار و ساعت شمار زمان اصلی دقیقا روی موقعیت ۱۲:۰۰ قرار بگیرند.

۸. دکمه راست – بالا (B) را فشار داده و رها  نمائید. عقربه ی ثانیه شمار به آرامی شروع به حرکت خواهد نمود.

۹. پیچ تنظیم را به نحوی بپیچانید که عقربه ی ثانیه شمار دقیقا روی موقعیت ۱۲:۰۰ قرار بگیرد.

۱۰. پیچ تنظیم را به میزان دو درجه به داخل فشار دهید.

اکنون می بایست زمان و تقویم دائمی را تنظیم نمائید.

تنظیم زمان اصلی (خانه)  تقویم دائمی

نکته: پس از دریافت سیگنال رادیویی، تاریخ و زمان اصلی (خانه) به طور اتوماتیک تنظیم می شوند. زمان ثانویه بر اساس زمان اصلی (خانه) عمل می کند.

ممکن است شرایطی پیش بیاید که شما مجبود شوید زمان اصلی (خانه) و تاریخ را خودتان به صورت دستی تنظیم نمائید، به طور مثال پس از ریست کلی و رفتن به موقعیت صفر.

۱. پیچ تنظیم را به میزان یک درجه بیرون بکشید.

۲. پیچ تنظیم را به صورت ساعت گرد یا پاد ساعت گرد بپیچانید تا زمانی که عقربه ی ثانیه شمار نزدیک ترین منطقه زمانی به مکان کنونی شما را نشان دهد. عقربه های ساعت شمار و دقیقه شمار زمان اصلی و نیز عقربه های ۲۴ ساعته شروع به گردش کرده و روی زمان کنونی تنظیم شده در حافظه برای منطقه ی زمانی انتخابی قرار می گیرند.

۳. برای روشن (SMT) یا خاموش (STD)  کردن تنظیمات ساعت تابستانی، دکمه راست – بالا را فشار داده و رها کنید؛ نتیجه توسط نشانگر عملکرد (۱۲:۰۰ روی صفحه زیرین) نشان داده می شود.

۴. به مدت دوثانیه دکمه ی راست – پائین (A) را فشار داده و رها کنید تا تنظیم ساعت تابستانی را به صورت به روزآوری اتوماتیک ( ░ ) یا به روز آوری دستی () تنظیم نمائید.

۵. به مدت دو ثانیه دکمه ی راست – بالا (B) را فشار داده و رها نمائید. عقربه ی ثانیه شمار شروع به حرکت کرده و روی موقعیت ۶:۰۰ قرار می گیرد.

۶. پیچ تنظیم را یک درجه ی دیگر به بیرون بکشید تا در وضعیت تنظیم زمان قرار بگیرد. عقربه ی ثانیه شمار و نشانگر عملکرد شروع به گردش نموده و روی ۱۲:۰۰ قرار می گیرند و عقربه های دقیقه شمار و ساعت شمار زمان اصلی به نشانه ی اینکه زمان هم اکنون تنظیم خواهد شد به آرامی شروع به حرکت خواهند نمود.

۷. برای تنظیم زمان کنونی برای منطقه ی زمانی انتخابی، پیچ تنظیم را بپیچانید. حتما در حین تنظیم به وضعیت عقربه ی ۲۴ ساعته (۹:۰۰ روی صفحه ی زیرین) توجه داشته باشید تا مطمئن شوید AM یا PM بودن زمان به درستی تنظیم شود.

۸. دکمه ی راست – بالا (B) را فشار داده و رها کنید. نشانگر عملکرد (موقعیت ۱۲:۰۰) برای نشان دادن اینکه تاریخ ماه هم اکنون تنظیم می شود به آرامی شروع به حرکت می کند.

۹. برای تنظیم تاریخ کنونی ماه، پیچ تنظیم را در جهت ساعت گرد یا پاد ساعت گرد بپیچانید. نکته: نشانگر عملکرد (۱۲:۰۰ روی صفحه ی زیرین) پنج دور کامل برای هر تغییری تاریخ می گردد.

۱۰. دکمه ی راست – بالا (B) را فشار داده و رها کنید. نشانگر عملکرد (۱۲:۰۰ روی صفحه ی زیرین) برای نشان دادن اینکه روز کنونی هفته هم اکنون تنظیم می شود به آرامی شروع به حرکت می کند.

۱۱. برای تنظیم روز کنونی هفته، پیچ تنظیم را در جهت ساعت گرد یا پاد ساعت گرد بپیچانید.

۱۲. دکمه راست – بالا (B) را فشار داده و رها کنید. عقربه ی ثانیه شمار برای نشان دادن اینکه سال کبیسه هم اکنون تنظیم می شود به ارامی شروع به گردش می کند. با توجه به شکل زیر،‌ پیچ تنظیم را برای تنظیم ماه کنونی و سال کبیسه بپیچانید.

citizen at90-2

۱۳. دکمه ی راست – بالا (B) را فشار داده و رها کنید. برای تنظیم دقیقه ی کنونی، پیچ تنظیم را بصورت ساعت گرد یا پاد ساعت گرد بپیچانید.

۱۴. پیچ تنظیم را به میزان دو درجه به داخل فشار دهید. این کار تنظیم زمان و تقویم را تکمیل می کند.

 citizen at90-3

بررسی مناطق زمانی فعال برای زمان اصلی و زمان ثانویه

۱. در حالیکه پیچ تنظیم در وضعیت چسبیده به بدنه قرار دارد، دکمه ی راست – بالا (B) را فشار داده و رها کنید. منطقه ی زمانی اصلی (خانه) نمایش داده می شود.

۲. دکمه ی راست – بالا (B) را فشار داده و رها کنید. منطقه ی زمانی ثانویه نمایش داده می شود.

۳. برای بازگشت به عملکرد نرمال، دکمه ی راست – بالا (B) را فشار داده و رها کنید.

تغییر منطقه ی زمانی اصلی (خانه)

۱. پیچ تنظیم را یک درجه به بیرن بکشید. عقربه ی ثانیه شمار برای نشان دادن منطقه ی زمانی فعلی زمان اصلی (خانه) و نشانگر عملکرد (۱۲:۰۰ روی صفحه ی زیرین) برای نشان دادن تنظیمات کنونی ساعت تابستانی شروع به گردش می کنند.

۲. برای تغییر مناطق زمانی پیچ تنظیم را بپیچانید.

۳. در صورت نیاز،‌ برای تغییر تنظیمات ساعت تابستانی و روشن (SMT) یا خاموش (STD) نمودن آن به گونه ای که توسط نشانگر عملکرد (۱۲:۰۰ روی صفحه ی زیرین) نشان داده می شود،‌ دکمه ی راست – بالا (B) را فشار داده و رها نمائید.

۴. برای تنظیم ساعت تابستانی روی به روزآوری اتوماتیک () یا به روزآوری دستی ()، دکمه ی راست – پائین (A) را به مدت دو ثانیه فشار داده و رها کنید.

۵. پیچ تنظیم را یک درجه به داخل فشار دهید. این کار تغییر مناطق زمانی اصلی (خانه) را تکمیل می کند.

تغییر منطقه ی زمانی ثانویه

نکته: منطقه ی زمانی ثانویه بر اساس زمان تنظیم شده برای منطقه ی زمانی اصلی (خانه) عمل می کند.

نکته: زمان ثانویه (۶:۰۰ روی صفحه ی زیرین) با صورت ۲۴ ساعته نمایش داده می شود.

۱. پیچ تنظیم را یک درجه به بیرون بکشید. عقربه ی ثانویه شمار برای نشان دادن منطقه ی زمانی فعلی زمان اصلی (خانه) و نشانگر عملکرد برای نشان دادن تنظیمات کنونی ساعت تابستانی شروع به گردش می کنند.

۲. دکمه ی راست – پائین را فشار داده و رها کنید. عقربه های زمان ثانویه به نشانه ی اینکه منطقه ی زمانی ثانویه می تواند تغییر یابد شروع به گردش می کنند.

۳. برای حرکت دادن عقربه ی ثانیه ی شمار به منظور نشان دادن منطقه ی زمانی ثانویه ی دلخواه خود،‌ پیچ تنظیم را بپیچانید.

۴. در صورت نیاز، برای تغییر تنظیمات ساعت تابستانی و روشن (SMT) یا خاموش (STD) نمودن آن به گونه ای که توسط نشانگر عملکرد (۱۲:۰۰ روی صفحه ی زیرین) نشان داده می شود، دکمه ی راست – بالا (B) را فشار داده و رها نمائید.

۵. برای تنظیم ساعت تابستانی روی به روزآوری اتوماتیک () یا به روزآوری دستی ()، دکمه ی راست – پائین (A) را به مدت دو ثانیه فشار داده و رها کنید.

۶. پیچ تنظیم را یک درجه به داخل فشار دهید. این کار تغییر مناطق زمانی ثانویه را تکمیل می کند.

تنظیم آلارم

این ساعت قابلیت داشتن یک آلارم را در روز دارد که حدود ۱۵ ثانیه زمان می برد.

۱. دسته کوک ساعت را دو پله به بیرون بکشید.

۲. دکمه پایین سمت راست ساعت را فشار دهید. با هر بار فشردن عقربه ثانیه شمار ساعت رو به ON (روشن) و OFF (خاموش) می رود و نشانگر روشن و خاموش بودن آلارم ساعت است.

۳. دسته کوک را بچرخانید تا زمان مورد نظر جهت زنگ آلارم را تنظیم نمایید. (موتور کوچک وسط پایین صفحه مخصوص تنظیم زمان آلارم می باشد.)

۴. در پایان دسته کوک ساعت را به حالت اولیه خود بازگردانید.

نکته: اگر نشانگر عقربه ثانیه شمار ساعت رو به OFF (خاموش) باشد و زمان آلارم تنظیم شود ساعت در زمان مورد نظر زنگ نمی زند و حتما باید آلارم ساعت روشن باشد تا این قسمت فعال گردد.

نکته: جهت متوقف کردن صدای آلارم کافی است یکی از دکمه های بالا و پایین ساعت را بفشارید.

نکته: برای چک کردن صدای آلارم می توانید در زمانیکه دسته کوک دو پله به بیرون کشیده شده بود دکمه پایین سمت راست را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید تا صدای بوق آلارم را بشنوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دستورالعمل مدل ساعت و کارائی آن به سایت اصلی سایت www.citizenwatch.com مراجعه فرمائید. ضمناً جهت آشنایی بیشتر با تاریخچه برند سیتیزن از صفحه برندها در همین سایت دیدن فرمائید. 

 

نظرات

  • JAFAR گفت:

    اقا خیلی خیلی دمتون گرم …. عالی و کامل و شفاف بود … ولی یه کم دیر شد …. من دفترچه شو انگلیسی خوندم و اوکی کردم … ولی واقعا دستتون درد نکنه ….مرسی .

    • سلام،
      گروه مجله ساعت من از زمان زیادی که در تهیه تنظیمات ساعت ها صورت گرفت پوزش می طلبد و امیدوار هستیم کلیه تنظیمات ساعت را از جنرال تا لاکژری را در این مجله قرار دهیم و نیاز به زمان زیادی جهت تهیه مطالب است. امیدوارم مطالب برای شما دوست عزیز مفید باشد.

  • پیمان .ج گفت:

    با تشکر فراوان از زحمات شما دوست عزیز .
    من مشکلی که دارم اینه که میخوام ساعت ثانویه به صورت دستی تنظیم بشه . چون من آلمان هستم و تفاوت ساعت با ایران ۲:۳۰ و تمام تنظیمات این ساعت ۱ ساعته میباشد، یعنی اگر اینجا ساعت ۱۲:۰۰ باشد من مجبورم که ساعت ثانویه رو یا رو ۲:۰۰ برارم یا رو ۳:۰۰ در صورتی که باید ۲:۳۰ باشد . اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم .

    • سلام،‌ایران جزو کشور های بین المللی ثبت شده در تنظیمات سیتیزن نمی باشد و نمی توان نسبت به ایران ساعت را تنظیم کرد:
      شما برای اینکار کافی است این مراحل را طی نمائید:
      ۱. دسته کوک را یکبار به سمت بیرون بکشید.
      ۲. شهر یا کشور مورد نظر خود را که در آن ساکن هستید را با چرخاندن دسته کوک انتخاب نمایید.
      ۳. پس از انتخاب شهر مورد نظرتان ساعت به وقت آنجا تنظیم خواهد شد.
      نکته: اگر زمان نمایش داده شده با زمانی که شما در آنجا هستید اختلاف دارد می بایست ساعت را ریست کرد که طریقه ریست کردن به شرح ذیل است:

      ۱. در همان حالتی که هستید دکمه بالای سرکوک را کمی نگهدارید تا ثانیه شمار به ۶ برود
      ۲. دسته کوک را یکبار دیگر به سمت بیرون بکشید. ثانیه شمار به سمت ۱۲ می رود.
      ۳. ساعت را به وقت درست آنجا دقیق تنظیم نمائید.
      ۴. دسته کوک را به داخل که دو مرحله است به داخل فشار دهید و ساعت به وقتتان تنظیم است.

      حال اگر در زمان برگشت به ایران زمان را خواستید به وقت ایران تنظیم کنید همچنین مشکلی داشتید می بایست مراحل بالا را مجدد طی نمائید.

  • كسرى گفت:

    سلام و ممنونم از اطلاعات مفيدتون
    من ساعت راديو كنترل دارم و يه مدت تو تاريكى بوده و شارژ تموم كرده و كار نميكنه بايد چيكار كنم ؟
    چقدر طول ميشه مجدد شارژ بشه؟
    تنزيماتش رو به چه صورت انجام بدم؟
    بهم اطلاع بدين ممنون ميشم

    • سلام،
      ساعت شما TOUGH SOLAR بوده که مربوط به ذخیره انرژی با نور محیط و یا خورشید است.
      کلیه تنظیمات ساعت ریست گشته و مشکلی نیست شما کافی است به مدت حداقل یکساعت رو به خورشید طوریکه آقتاب ساعت را نسوزاند قرار دهید و ساعت کامل شارژ می گردد و شما می توانید با نور محیط به ادامه شارژ ساعت خود ادامه دهید.

  • آرمان گفت:

    با سلام مشخص هست که عمر مفید این ساعت ها چند سال هست ؟ منظورم عمر مفید باتری داخلی ساعت هستش

    • با سلام
      عمر مفید باطری های اکو درایو سیتیزن حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است و تنها با شارژ خورشیدی کار می کنند و هیچگاه در هنگام تعویض نباید باطری عادی برای آن استفاده کرد چون امکان دارد خازن مربوط به شارژ کردن باطری را بسوزاند.

  • آرمان گفت:

    ممنون
    پس در داخل کشور باطری های مخصوص خود سیتیزن موجود هست و از لحاظ تعمیرات مشکلی وجود نداره؟!

    • با سلام
      برند سیتیزن در ایران نمایندگی رسمی و قانونی دارد، و از لحاظ ارائه کلیه خدمات هیچ مشکلی در ایران نیست. اخیرا تیمی قوی متشکل از بهترین تعمیرکارهای کلیه شرکتهای وارد کننده ساعت متحد گشته اند و دفتری به نام خدمات زمان طلایی جهت ارائه کلیه خدمات به مصرف کنندگان و فروشگاه ها و همچنین شرکت های وارد کننده مطرح راه اندازی کرده اند. با این اتفاق مصرف کننده لازم نیست به دفتر خدمات مرکزی جهت ارائه خدمات مراجعه شود با مراکز مورد تایید این مرکز می توانید کالای خود را ارائه نمایید.
      دفتر خدمات مرکزی شرکت سیتیزن واقع در خیابان جمهوری، بین خیابان حافظ و خیابان ولیعصر، ساختمان آلومینیوم طبقه همکف داخل فضای باز، مرکز خدمات سیتیزن می باشد.

      • رضا آتش گفت:

        سلام
        ممنون از شما
        من ایران زندگی میکنم چطور میتونم زمان دوم ساعتم رو روی شهر لندن تنظیم کنم مدل ساعت cal.h820

        ممنون میشم راهنماییم کنید

        • با سلام
          جهت تنظیم زمان دوم ساعت خود مراحل ذیل را طی نمایید:
          نحوه تنظیم ساعت جهانی مدل H82:
          نکته: دسته کوک ساعت سیتیزن سه حالت دارد: ۱. حالتی که دسته کوک کاملا بسته است که ساعت در حال کار است ۲. حالتی که یک پله بیرون آمده و عقربه ثانیه شمار رو به شهری که در حال نمایش است می رود. ۳- حالتی که دسته کوک دو پله بیرون آمده است و مخصوص تنظیم آلارم می باشد.

          ۱. حال در مرحله اول دسته کوک را به حالت دوم (دسته کوک را به اندازه یک پله بیرون بکشید)
          ۲. با چرخاندن دسته کوک نام شهر مورد نظر خود را برای زمان اصلی (عقربه های بزرگ و اصلی ساعت) انتخاب نمایید.
          ۳. دکمه پایین سمت راست را فشار دهید و وارد تنظیم کردن زمان دوم (ساعت دوم به صورت دایره کوچک در پایین وسط صفحه از ۱ تا ۲۴ نمایش می دهد)
          ۴. با چرخاندن دسته کوک نام شهر برای زمان دوم خود انتخاب نمایید.
          ۵. در پایان دسته کوک را به حالت اولیه خود بازگردانید.

          نکته: در صورت فشردن همزمان دکمه های بالا پایین در حالتی که حتما دسته کوک بسته باشد زمان حال و زمان دوم ساعت جابه جا می گردد.
          نکته: در کلیه ساعت های سیتیزن به طور پیشفرض کلیه زمان های شهر ها تنظیم گشته و به صورت خود کار در ۶ ماه اول و دوم سال زمان ساعت را یکسال به جلو و یا عقب می کشاند. در صورتیکه زمان شهر شما با زمان واقعی آن اختلاف زمانی داشته باشد می توانید به صورت دستی تنظیم نمایید که برای اینکار مراحل ذیل را باید طی نمایید:
          ۱. دسته کوک را یک پله به بیرون بکشید.
          ۲. دکمه بالا سمت راست را فشار دهید.
          ۳. عقربه کوچک در بالا حرکت می کند و رو به حالات دستی و یا اتوماتیک DST می رود که مستطیل کوچک پایینی حالت خودکار DST می باشد و مستطیل بالایی حالت تنظیم دستی زمان DST است.
          ۴. با هر بار زدن دکمه بالا سمت راست حالت را می توانید از خودکار به دستی برای زمان اصلی ساعت ببرید.
          ۵. با فشردن دکمه پایین سمت راست وارد تنظیم کردن زمانDST برای زمان دوم ساعت می شوید که آن هم به همین ترتیب مستطیل کوچک پایین جهت تنظیم خود کار و بالایی جهت تنظیم دستی می باشد. که با هر بار زدن این دکمه حالت تغییر می کند.

          با سپاس

  • رضا آتش گفت:

    سلام
    ممنون از شما
    من ایران زندگی میکنم چطور میتونم زمان دوم ساعتم رو روی شهر لندن تنظیم کنم
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  • رضا گفت:

    با سلام
    لطفأ نظرتون رو راجب ساعتat9031-52l از نظر قيمت كار كرد كارايي و كيفيت بفرماييد در ضمن تنظيم زمان دوم اين ساعت رو هم بفرماييد چون من اين مدل رو خريده ام
    ممنون

  • بابک گفت:

    با سلام من یه ساعت سیتیزن اکو درایو کرنوگراف دست دوم گرفتم مدلش GN-4w-UL-0875-H12336y(780353ssGبرا تنظیم کردنش مشکل دارم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    • با سلام
      تنظیمات کامل مدل خود را به زبان انگلیسی می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.
      آموزش کامل تنظیم ساعت سیتیزن مدل GN-4W-UL با شماره کالیبر H12336Y-0875
      آموزش تنظیمات اولیه ساعت:
      نکته: دکمه پایین سمت راست حالت مد می باشد که با این دکمه می توانید حالات را از زمان اصلی ساعت به تقویم سپس آلارم و در نهایت به کرنوگراف تغییر دهید.
      ۱. در ابتدا دقت داشته باشید که عقربه وسط پایین صفحه ساعت درحالت TME باشد. سپس دکمه پایین سمت راست ساعت را به بیرون بکشید (عقربه ثانیه شمار رو به عدد صفر یا همان ۱۲ می ایستد)
      ۲. با دکمه های بالا و پایین سمت چپ ساعت می توانید زمان را تنظیم نمایید. با فشردن هر بار این دکمه ها یک دقیقه زمان به عقب و یا جلو می رود.
      نکته(اگر این دکمه ها را هر کدام ممتد نگه دارید سرعت حرکت عقربه ها بیشتر خواهد شد.)
      ۳. پس از تنظیم زمان دکمه پایین سمت راست مخصوص مد را به داخل و حالت اولیه برگردانید و زمان شما تنظیم شد.
      در صورتیکه تقویم ساعت را نیز می خواهید تنظیم نمایید مراحل ذیل را انجام دهید.
      ۱. ابتدا دکمه مد پایین سمت راست را به بیرون بکشید. (حتما دقت داشته باشید که ساعت در حالت TME باشد.)
      ۲. سپس با دکمه بالا سمت راست ماه را تنظیم نمایید با فشردن هر بار این دکمه عقربه ثانیه شمار رو به عدد ماه مورد نظر تغییر می کند . به طور مثال اگر در تیرماه هستید عقربه ثانیه شمار را رو به عدد ۴ ببرید.
      ۳. با دکمه بالا سمت چپ می توانید تقویم روز را تغییر دهید. با نگه داشته این دکمه نیز سرعت حرکت تقویم روز بیشتر خواهد شد.
      ۴. در پایان دکمه مد پایین سمت راست را به داخل بفشارید و تقویم ساعت شما تنظیم می گردد.

      برای هر بار دیدن تقویم ماه کافی است دکمه پایین سمت را یک بار بفشارید و عقربه ثانیه شمار رو به عدد ماه می ایستد.

      در صورتیکه آموزش مفید بود به ما اطلاع دهید.

  • سامان گفت:

    بسیار عالی و کامل . ممنون از مهربانیتون. موفق باشید.

  • مُها گفت:

    سلام
    مرسی از توضیحات کاملتون… فقط فعال کردن آلارم و تنظیم زمان هشدار رو هم اگر میشه توضیح بفرمایید. سپاس

  • کاوه هاشمی گفت:

    سلام بنده قراره یه ساعت توی رنج ۴ تا ۵ تومن سیتیزن بخرم .. لطفا پیشنهاد بدین یه ساعت حرفه ای بخرم ممنونم

    • با سلام
      ساعت سری های اکودرایو مدل سیتیزن بسیار خوب می باشد و مدل با مدل از لحاظ ظاهری متفاوت است و بسیار سلیقه ای می باشد. حال پیشنهاد می کنیم به فروشگاه مرکزی آن واقع در تهران خیابان جمهوری نبش پاساژ آلومینیوم مراجعه نمایید.

  • حسن گفت:

    سلام و درود
    لطفاً بفرمایید آیا در مدل AT90, FC00 سیتیزن دکمه ایی دارد که مستقیم طبق توضیحاتی که داده اید مشخص کند که ما در چه ماهی قرار داریم؟

    • با سلام
      این مدل دکمه ای جهت نمایشگر ماه را ندارد. این امکان را تا به حال در مدل ساعتی مشاهده نشده است. معمولا در قسمت تنظیمات ساعت می توان متوجه ماه شد.

  • قربانی گفت:

    سلام من یه ساعت اکودرایومدلAT4008-51eگرفتم ازفروشگاه آمازون که این هفته بدستم میرسه.میخواستم بدونم آیاگارانی دارن یابایدداخل ایران ببرم گارانتی بزنن؟واینکه کحامیتونم واسه گارانتیش مراجعه کنم؟

    • با سلام
      شرکت سیتیزن در ایران نمایندگی رسمی دارد و هر برندی قرارداد خاصی با کمپانی خارجی دارد. به طور معمول گارانتی ارائه خدمات پس از فروش برای کلیه برندها با دریافت هزینه از مشتری مشکلی ندارد ولی اگر گارانتی منتسب به ایران می خواهید می بایست با شرکت هماهنگ نمایید.
      دفتر خدمات شرکت : خیابان جمهوری، بین خیابان ولیعصر و خیابان حافظ، پاساژ آلومینیوم، داخل حیاط سمت راست، مرکز خدمات شرکت سیتیزن
      دفتر مرکزی شرکت: خیابان مطهری، بعد از خیابان سرافرز، ضلع شمالی، ساختمان سیتیزن

  • اميري گفت:

    سلام با تشكر از شما ، براي من روزش تنظيم نميشه و روي يك حالت مونده

    • با سلام
      پیشنهاد می کنیم طبق آموزش بالا مراحل عینا طی نمایید و می بایست روز تنظیم گردد. اگر این گونه نشد یک بار ساعت را به حالت صفر برده (قسمت :دستورالعمل ریست کلی و بردن به حالت صفر) سپس مجدد ساعت را تنظیم نمایید. اگر این بار نیز ساعت تنظیم نشد احتمال دارد تقویم ساعت مشکل داشته باشد و نیاز به بررسی حضوری دارد.

  • علیرضا گفت:

    سلام
    مدل ساعت من at8124-91l هست اگر کمک‌کنید تنظیمات ساعت یاد بگیرم ممنون میشم

    • با سلام
      این ساعت سیتیزن مدل اکودرایو هست و اگر صدای چرخدنده های ساعت بیشتر شده است و هم چنین مشکلی در حرکت عقربه ها وجود داشته باشد می بایست ساعت فورا سرویس و بررسی گردد. به طور معمول ساعت صدای زیادی ندارد ولی تا یک حدی صدای چرخدنده ها و عقربه ها در هنگام حرکت وجود دارد ولی این میزان اگر چندین برابر شده احتمال بسیار زیاد نیاز به سرویس دارد و مشکلی برای صفحه ساعت وجود ندارد و مشکل فنی و داخلی می باشد. برای این کار فقط پیشنهاد می کنیم که به مرکز خدمات زمان و زیور مراجعه نمایید تا ساعت را به درستی بررسی نمایند. دیگر مراکز فورا دست به تعمیر می زنند و عیب یابی درست را انجام نمی دهند. جهت هماهنگی تلفنی و یا واتس اپی می توانید به شماره ۰۹۱۲۵۲۰۹۹۸۱ تماس حاصل نمایید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت