بوم مرسیه با دو مدل فوق العاده در SIHH2017

در نمایشگاه زیه SIHH2017 امسال برند بوم مرسیه با دو مدل فوق العاده از کلکسیون Clifton و Promesse با صفحات آبی رنگ چهره جدیدی به مدلهای خود می بخشد.

بوم مرسیه SIHH 2017

بوم مرسیه (Baume & Mercier) مدل های جدیدی را در نمایشگاه SIHH 2017 به دو کلکسیون اخیر خود اضافه می کند؛ کلکسیون مردانه Clifton و کلکسیون زنانه Promesse. هم اکنون مروری کوتاه بر این ساعت ها که به رنگ آبی ارائه شده اند خواهیم داشت. نام ساعت های جدید Clifton GMT Power Reserve و Promesse Moon Phase می باشد.

clifton_10316_porter

بوم مرسیه Clifton SIHH 2017 Baume Mercierساعت بوم مرسیه  Clifton GMT Power Reserve آخرین ورژن در کلکسیون Clifton است که به هم رده های خود از قبیل ساعت Chronograph Complete Calendar که امسال معرفی شد اضافه گردید. این ساعت در قاب ۴۳ میلیمتری جای گرفته است و یکی از شاخص های برجسته این کلکسیون یعنی بزل دوبل را به دوش می کشد. صفحه این ساعت به رنگ آبی تیره است. عقربه های رودیومی و مثلثی آن ساعت را از طریق اعداد عربی رودیومی نشان می دهند. تقویم این ساعت در کنار عدد ۳ قرار دارد. GMT طاقی شکل عملکردی پرطرفدار برای دائم السفرهاست که فضای کنار عدد ۱۲ را به خود اختصاص داده است. طاق دیگر این صفحه در کنار عدد ۶ نشانگر این است که چه مقدار شارژ از ذخیره ۴۲ ساعته آن باقی است.

در داخل قاب ضد آب این ساعت (تا عمق ۵۰ متر) کالیبر اتوماتیک Soprod 9035 وجود دارد که آن را می توانید از پشت صفحه کریستالی آن ببینید. این ساعت بر روی بندی از چرم تمساح سوار شده است. سگک آن نیز سه قفله است. این ساعت به قیمت ۳۶۹۰ دلار توزیع می شود.

بوم مرسیه SIHH 2017 Promesseساعت بوم مرسیه Promesse Moon Phase قاب ۳۴ میلیمتری از استیل ضد زنگ دارد. بزل این ساعت در کناره ها با دو هلال ماه از الماس آزین شده است که نماد این کلکسیون می باشد. ۴ الماس دیگر نیز می توانید به جای ساعت های ۱۲، ۳، ۶ و ۹ ببینید که بر روی صفحه آبی لاکور نصب شده اند. مشخصه این ساعت هلال ماه در کنار عدد ۱۲ است که آن را می توانید در زیر کریستال ضد خش ساعت ببینید. موتور این ساعت Ronda 708 می باشد (موتوری کوارتز که در سوئیس ساخته شده) که در قاب جای گرفته و پشت قاب آن نیز با چهار پیچ آبی رنگ محکم شده است. بند آن نیز چرم براق آبی از جنس تمساح است که با قفلی به هم متصل می شوند. قیمت این ساعت ۳۷۹۰ دلار (معادل ۱۲ میلیون تومان طبق نرخ ارز دی ماه ۱۳۹۵ بانک مرکزی ایران) تعیین شده است. تمام ساعت های جدید این برند را می توانید در نمایشگاه SIHH 2017 که از ۱۶ تا ۲۰ ژانویه در ژنو برگزار می شود ببینید.

برای آشنایی هر چه بیشتر با این برند معتبر سوئیسی می توانید به تاریخچه آن در مجله الکترونیکی ساعت من مراجعه نمائید.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت