RAYMOND WEIL

معرفی شرکت Raymond Weil

Raymond Weil Genève (ریموند ویل ژنو) یک شرکت سوئیسی سازنده ساعت های لوکس است که در سال  ۱۹۷۶ توسط خانواده ریموند ویل (۱۹۲۶-۲۰۱۴) در ژنو تاسیس شده است. این شرکت در حال حاضر توسط Olivier Bernheim ( داماد ویل) و دو پسرش،  Elie و Pierre Bernheim اداره می شود. این برند یکی از آخرین برندهای مستقل در صنعت ساعت سازی سوئیس می باشد.

بیوگرافی مدیران شرکت Raymond Weil

Raymond Weil:  در سال ۱۹۲۶ در ژنو سوئیس متولد شد. وی پس از اخذ دیپلم بازرگانی وارد شرکت Camy ( یک شرکت ساعت سازی سوئیسی) شد. ریموند در سال ۱۹۴۹ مدیر آن شرکت شده و ۲۶ سال از عمر خود را در آن جا صرف کرد تا این که در سال ۱۹۷۶ تصمیم به تأسیس یک شرکت مستقل گرفت.

raymond weil

ریموند چندین پست در سازمان های مهم داشت که برخی از آن عبارتند از: ریاست اتحادیه ساعت سازی ژنو، جانشین ریاست مرکز آموزش ساعت سازی (CHF)، عضو فدراسیون ساعت سازی (FH)، تا سال ۱۹۹۵ او همچنین رئیس کمیته نمایشگاه بین المللی ساعت و جواهرات بازل بود.

ریموند صاحب ۲ فرزند دختر و ۶ نوه بود. وی در سال ۲۰۱۴ درگذشت.

Olivier Bernheim: وی در سال ۱۹۵۴ در استراسبورگ فرانسه به دنیا آمد. فارغ التحصیل رشته حقوق از مدرسه مدیریت استراسبورگ است. او شغل خود را در Kronenbourg فرانسه شروع کرده است ( قبل از این که او مدیر بازاریابی توسعه در Unilever پاریس شود) . در سال ۱۹۸۲ به شرکت ریموند پیوسته و در سال ۱۹۹۶ رئیس و مدیرعامل شرکت شد. مأموریت وی در شرکت، بازسازی و تحکیم آن جا بود ( بدون اینکه هویت خانوادگی شرکت از بین برود)

olivier-bernheim-copy

اولیور فرانسوی – سوئیسی بود و با دختر جوان تر آقای ویل به نام دیانا (پیانیست حرفه ای) ازدواج کرد. آن ها ۳ فرزند به نام های Elie، Pierre و Noémi داشتند.

Elie Bernheim: الی پسر بزرگ آقای اولیور است. وی پس از فارغ التحصیلی از مدرسه معتبر HOTELIERE لوزان و ایجاد یک شرکت صادرات – واردات محصولات نساجی، در سال ۲۰۰۶ به شرکت خانوادگی ریموند پیوست. مأموریتش در شرکت طرح توسعه راهبردی بود. درست مثل پدر و پدربزرگ خود، از موسیقی لذت می برد و صاحب یک دیپلم حرفه ای در ویولن سل می باشد. وی در سال ۲۰۱۴ مدیر شرکت ریموند شد.

elie-bernheim-copy

Pierre Bernheim: نوه آقای ویل و پسر کوچک تر آقای اولیور است که از سال ۲۰۰۶ به شرکت ریموند پیوست. وی در حال حاضر فارغ التحصیل رشته حسابداری است. همچنین او فارغ التحصیل رشته تجارت بین المللی از دانشگاه La Haute Ecole در ژنو است. علاقه وی بیشتر در امور مالی است. وی برای بانک Mirabaud ( یکی از معروف ترین بانک های خصوصی سوئیس) کار کرده است. او در هوانوردی نیز بسیار علاقمند و مشتاق است و چندین گواهینامه پرواز دارد.

pierre-bernheim-copy

تاریخچه فعالیت شرکت Raymond Weil

سال ۱۹۷۶: سال تأسیس شرکت می باشد، در آن زمان صنعت ساعت به دلیل بحران ساعت های کوارتز در بحران به سر می برد.

سال ۱۹۸۲: در این سال Olivier Bernheim داماد Raymond Weil به شرکت می پیوندد.

سال ۱۹۸۳: در این سال کلکسیون Amadeus که در رابطه با فیلم Miloš Forman بوده راه اندازی شد.

سال ۱۹۸۶: کلکسیون Othello ( اتللو) که یک ساعت فوق العاده نازک (۱/۲ mm) بود، در این سال راه اندازی گردید.

سال ۱۹۸۸: راه اندازی کلکسیون Traviata (تراویاتا)

سال ۱۹۹۱: راه اندازی کلکسیون Parsifal ( پارسیفال)

سال ۱۹۹۵: راه اندازی کلکسیون Tango ( تانگو) که هنوز هم یکی از معروف ترین مجموعه های ریموند است.

سال ۱۹۹۸: در این سال با راه اندازی خط جدید Giovanni، کلکسیون Saxo نیز راه اندازی گردید.

سال ۱۹۹۹: در این سال کمپین تبلیغاتی “Celebrate the moment” ارائه شده است. این کمپین مربوط به ترویج ریموند ویل به موسیقی، هنر و فرهنگ در سراسر جهان است. بخش تحقیق و توسعه (R & D) نیز جهت کنترل کاما در روند طراحی ساعت در این سال راه اندازی شد.

سال ۲۰۰۱: در این سال از کلکسیون اتللو جدید رونمایی کرد.

سال ۲۰۰۳: کلکسیون پارسیفال جدید در سرتاسر جهان معرفی شد.

سال ۲۰۰۶: پیوستن نوه های آقای ریموند ویل (Elie و Pierre Bernheim) به شرکت می باشد. در همان سال کلکسیون زنانه Shine راه اندازی گردید.

سال ۲۰۰۷: راه اندازی مجموعه ای Nabucco و Freelancer در سال ۲۰۰۷ بود. در این سال هویت، لوگو و مفهوم این برند به این ترتیب که ” استقلال، حالتی از ذهن است” نیز معرفی گردید.

سال ۲۰۰۹: راه اندازی کلکسیون زنانه Noemia و ایجاد نسخه محدودی از Nabucco Rivoluzione

سال ۲۰۱۰: راه اندازی کلکسیون Maestro، Nabucco Va، Pensiero و نسخه تابستانی Freelancer

سال ۲۰۱۱: راه اندازی کلکسیون Jasmine و نسخه محدودی از Maestro به مناسبت سی و پنجمین سالگردش. کمپین تبلیغاتی جدیدی با شعار ” الهام وتشویق من، دقت است” در این سال راه اندازی شد.

سال ۲۰۱۲: اولین ساعت پیچیده و اتوماتیک ریموند ویل با نشان دهنده های تاریخ، روز، هفته و … در این سال معرفی گردید.

سال ۲۰۱۴: نوه آقای ویل، به عنوان مدیریت شرکت انتخاب شد.

راه اندازی اولیه شرکت Raymond Weil

پس از راه اندازی شرکت در سال ۱۹۷۶ که دوره بحران ساعت سازی بود، ریموند ویل برای اولین بار شبکه توزیع محصولاتش را ابتدا در اروپا و سپس در سرتاسر جهان گسترش داد. داماد وی با تجربه ای چندین ساله در امر بازاریابی در سال ۱۹۸۲ وارد شرکت شد. وی در سال ۱۹۹۶ رییس و مدیرعامل شرکت شد و نقش مهمی در توسعه جهانی این برند داشته است.

پیوستن پسران Olivier Bernheim راه جدیدی برای شرکت باز کرد. Elie به عنوان مدیر بازاریابی بر روی توسعه استراتزیک برند همراه با حفظ هویت خانوادگی اش کار می کند. همچنین Pierre به عنوان مدیر فروش شرکت، با سفر کردن به کشورهای مختلف توانسته بود بازار های جدیدی برای فروش ایجاد نماید.

توسعه شرکتRaymond Weil

ریموند ویل ژنو، قبل از توسعه شبکه توزیع محصولاتش در سرتاسر جهان، ابتدا در انگلستان خود را توسعه داد. در اوایل ۱۹۸۰ برای اولین بار با کشورهای امارات متحده عربی و سپس آمریکا و هند نیز همکاری کرد. در سال ۱۹۹۹، Olivier Bernheim با تأسیس بخش R & D کنترل کاملی از روندطراحی ساعت داشت و این به عنوان هدف شرکت انتخاب شد. این شرکت در سال ۲۰۰۹ شرکت های فرعی تابعه خود را در آمریکا (RW USA Corp) افتتاح کرد. همچنین در هند RW India Pvt را افتتاح نمود. در سال ۲۰۱۰ نیز چندین بوتیک انحصاری در دهلی نو، بمبئی و چنای افتتاح کرد. در حال حاضر Raymond Weil Genève در سرتاسر جهان فروخته می شود.

در سال ۲۰۱۳ با تبدیل قرارداد توزیع خود در انگلستان به یک قرارداد مدیریتی، شرکتی تابعه به نام R. WEIL DISTRIBUTION UK LTD در آوریل همان سال افتتاح گردید.

این شرکت همچنین حضور آنلاین خود را توسعه داد. همچنین این شرکت اولین برندی است که کلوپی باز کرده است که برای صاحبان ساعت رزرو شده است.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت