اولین نمایشگاه بین المللی ساعت در تهران

برای اولین بار در ایران نمایشگاه بین المللی ساعت در تهران در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در سالن همایشهای برج میلاد برگزار می گردد.

ایران جزو یکی از بزرگترین و پر مخاطب ترین خریداران ساعت های سوئیسی و غیره در جهان هست. در ایران بیش از ۱۴۰ برند فعال وجود دارند که نام خیلی از این برندها برای عموم آشکار نیست. به همین سبب اعضای هیات مدیره اتحادیه تهران به همکاری شرکت های وارد کننده دست به برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی ساعت در تهران واقع در برج میلاد زده اند که این امر موجب می گردد که مصرف کنندگان و علاقمندان به ساعت با مراجعه به این غرفه ها و آشنایی با برندها جدید و قدیمی آشنایت بیشتری داشته باشند.

این روزها با وجود برندهای بسیار و اصیل ما شاهد ساعت های غیر اصل در بازار هستیم که همواره به صورت عمده در بازار ایران پخش شده اند که متاسفانه با تدابیری که اتحادیه با گمرک تهران داشته اند هنوز موفق به جلوگیری از واردات عمده آنها به کشور عزیزمان ایران نشده اند. حال شعاری مناسب در همین وصف انتخاب گشته. اصل ببینید و اصل بخرید.

یکی دیگر از برنام های بزرگ این نمایشگاه حضور نمایندگان برتر فروش و هم چنین مدیران اصلی شرکت های خارجی در این نمایشگاه است که نشست های خبری مختلفی طی این چند روز برگزار می گردد. از برندهای برتری که در این نمایشگاه حضور دارند:

حضور هنرمندان در نمایشگاه ساعت خانمها پرستو صالحی، فریبا نادری و آقای پوریا پورسرخشرکت لایف در اولین نمایشگاه ساعت تهران

غرفه شرکت توسعه کالای دماوند:

TAG HEUER

FERRE MILANO

MOURICE LACROIX

ROBERTO CAVALLI

ROCHAS

SMALTO

MATHEY TISSOT

ELYSEE

غرفه شرکت آریا زمان

COINWATCH

EARNSHAW

AVI8

AIGNER

ESCADA

شرکت کاندینو

CENTURY

PERRELET

FESTINA

LOTUS

CANDINO

JAGUAR

CALYPSO

LOTUS STYLE

RODANIA

DANIEL WELLINGTON

BERING

WESTAR

شرکت گوهر زمان

COACH

FERRARI

MOVADO

GC

WESTERN WATCH CO

CONCORD

شرکت آناهید زروان

EPOS

EBERHARD

ROMANSON

MILUS

ENICAR

AZTORIN

ELIXA

ALBERT RIELE

HAUREX

COMETE

GO

گروه آرمان

JAQUET LEMAN

STORM

FORTIS

ATLANTIC

ZOODIAC

DEISEL

DKNY

FOSSIL

شرکت لایف

CASIO

دیگر برندها

ZARA

NEVADA

INVICTA

LOTUSMAN

ROMANCE

RHYTHM

DANIEL KLIEN

WESTERN

JOJO

MANGO

NOBEL

زمان نمایشگاه بین المللی ساعت از روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه الی شنبه ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۳ واقع در سالن همایشهای برج میلاد برگزار می گردد. بازدید برای عموم آزاد می باشد. ما هم در کنار شما عزیزان  جهت اطلاع رسانی عمومی در نمایشگاه هستیم .

 

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت