ژژلوکولتر Reverso در جشن ۸۵ سالگی

ژژلوکولتر در کلکسیون REVERSO جشن ۸۵ سالگی خود را با ارائه طرحی متفاوت از دو صفحه، همراه با توربیون(توربیلون) معلق در هوا را با قیمتی فضایی خبر می دهد.

Jeager LeCoultre ژژ لوکولتر

jaeger-lecoultre-reverso-tribute-gyrotourbillon-sihh-2016-5

ژژلوکولتر (Jaeger-LeCoultre)، جشن ۸۵ سالگی کلکسیون Reverso را در سال ۲۰۱۶ جشن می گیرد. آنها به مناسبت این جشن خود ساعت جدیدی برای این کلکسیون تولید کرده اند. از لحاظ فنی این ساعت بسیار استادانه طراحی شده است. قاب آن از پلاتینیوم بوده و دل ساعت را می توانید ببینید. ژژلوکولتر تمام قوت خود را بکار بسته است تا موتوری جدید برای مدل جدید Reverso بسازد که این موتور از مدل قبلی ۳۰% در ابعاد نازک تر و کوچکتر است.

 Jeager Lecoultre Jeager Lecoultre Jeager Lecoultre

موتور ژژلوکولتر Reverso کالیبر ۱۷۹ بوده که توربیون (توربیلون) آن به نظر می رسد که در هوا معلق است اما در واقع بواسطه موتور کنترل می شود. کل این ساعت را تا جایی که توانسته اند کوچک کرده اند. این توربیون (توربیلون) چرخش خارجی به اندازه یک دقیقه و چرخش داخلی ای به مدت ۱۲٫۶ ثانیه دارد. می توانید از روی صفحه درون قلب ساعت را ببینید. فنر بالانس این ساعت از مهارت ساعت سازی بالایی بهره برده است.

jaeger-lecoultre-reverso-tribute-gyrotourbillon-sihh-2016-5jaeger-lecoultre-reverso-tribute-gyrotourbillon-sihh-2016-7 jaeger-lecoultre-reverso-tribute-gyrotourbillon-sihh-2016-5 jaeger-lecoultre-reverso-tribute-gyrotourbillon-sihh-2016-6 ٓتوربیون توربیلون Tourbilon

صفحه ساعت Reverso Tribute Gyrotourbillon سفید و گرد بوده که با عقربه های استیل آبی Dauphine آزین شده است. در کنار ساعت ۱۱ نشانگر روز و شب و ثانیه شماری با عقربه کوچک آبی تعبیه شده است.

ژژلوکولتر Reverso ژژلوکولتر ریورزو Jeager LeCoultre Reverso ژژلوکولتر Reverso

نسخه دوم از این ساعت دست ساز است و می توانید کل اسکلت بندی آن را ببینید. این ساعت دو زمان را نشان می دهد و همزمان دارای نشانگر روز و شب، نشانگر ساعت در مقیاس ۲۴ ساعت که در کنار عدد ۲ وجود دارد و ثانیه شمار آن که بواسطه توربیون اندازه گیری می شود.

قاب این ساعت تا حدودی خم شده است تا بتواند قوس مچ دست را به خود بگیرد. قیمت این مدل ساعت ۲۷۰،۰۰۰ یورو (معادل ۹۱۱ میلیون تومان طبق نرخ ارز آذر ۱۳۹۵ بانک مرکزی ایران) است که احتمال داده می شود که این قیمت به ۳۰۲ هزار بورو (معادل یک میلیارد و نوزده میلیون تومان طبق نرخ ارز آذر ۱۳۹۵ بانک مرکزی ایران) نیز افزایش یابد. ضمنا این ساعت در ۷۵ نسخه محدود تولید شده است.

Jeager Lecoultre

ژژلوکولتر Reverso ژژلوکولتر ریورزو Jeager LeCoultre Reverso ژژلوکولتر ریورزو Jeager LeCoultre Reverso ژژلوکولتر ریورزو Jeager LeCoultre Reverso

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت