پتک فیلیپ ۵۳۲۷ با قاب ۳۹ میلیمتری

پتک فیلیپ ۵۳۲۷ با قاب ۳۹ میلیمتری وارد بازار گشته و مشابه مدل قبلی خود با تفاوت اندازه قاب است که نشان از اهمیت هر چه بیشتر این برند به مشتریانش است.

patek5327 پتک فیلیپ

امسال پتک فیلیپ (Patek Phillipe) تمام تلاش خود را برای تولید ساعت های پیچیده و فنی کرد. هم اکنون رفرانس جدیدی به نام ۵۳۲۷ به این برند اضافه شده است. این ساعت جایگزین مدل ۵۱۴۰ شد. البته ناگفته نماند که مدل ۵۱۴۰ همچنان به تولید خود برای مدت محدودی ادامه می دهد. تمام داستان ساعت پتک فیلیپ ۵۳۲۷ در قاب و صفحه آن خلاصه می شود. هواداران این برند همواره به دنبال قاب های بزرگ بوده اند از آن جهت این ساعت جدید برای آنها بسیار مناسب خواهد بود.

 Patek Phillipe 5327

موتور پتک فیلیپ ۵۳۲۷ همان موتوری است که این برند به مدت ۳۵ سال از آنها در ساعت های کامل خود استفاده کرده است یعنی کالیبر ۲۴۰Q. بنابراین این بدین معنی است شما از لحاظ تکنیکی انگار که مثلا ساعت ۵۱۴۰ یا ۳۹۴۰ را می بینید. این کالیبر بسیار ظریف است و طرفداران زیادی دارد. قاب این ساعت بر خلاف مدل قبلی که ۳۷ میلیمتر بود اکنون با قابی درسایز ۳۹ میلیمتر ارائه گشته که بسیار جالب است. ضمناً قاب آن به شدت با مدل های ۵۱۴۰ و ۳۹۴۰ تفاوت دارد. سر بند های آن پهن تر هستند. اعداد آن از نوع Breguet بوده که فضای خالی ساعت را به خوبی پر کرده اند. این ساعت در رنگ زرد و رز گلد موجود است که صفحه های آن به رنگ عاجی می باشند. در مدل قاب طلای سفید آن رنگ صفحه آبی است.

پتک فیلیپ ۵۳۲۷ پتک فیلیپ ۵۳۲۷

همانطور که دیدید تفاوت پتک فیلیپ ۵۳۲۷ با مدل های قبلی زیاد نبود اما تولید این ساعت برای بسیاری از کلکسیونرهای دنیا خبری بس بزرگ است. قیمت این ساعت ها ۸۲،۷۸۴ دلار (معادل ۲۷۰ میلیون تومان طبق نرخ ارز آذر ماه ۱۳۹۵ بانک مرکزی ایران) برای پلاتینیوم و ۸۵،۰۵۲ دلار (معادل ۲۷۵ میلیون تومان طبق نرخ ارز آذر ماه ۱۳۹۵ بانک مرکزی ایران) برای رنگ های طلایی و رز گلد آن می باشد.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت