حضور هنرمندان سینما و ورزشکاران در نمایشگاه ساعت

حضور بیش از بیست هنرمند سینما و ورزشکار در اولین نمایشگاه بین المللی ساعت در سالن همایشهای برج میلاد در تهران شور و هیجانی دیگر بخشید.

نمایشگاه ساعت طی چهار روز برگزاری خود شاهد شرکت کردن هنرمندانی محبوب و همچنین ورزشکاران متفاوت بود. همانطوریکه می دانید برندهای مطرح دنیا همیشه برای اینکه بتوانند کالای خود را به درستی عرضه کنند برای خود سفیر یا همان نماینده ای معرفی می کنند و از طریق سفیر مشخص شده در مناسبات مختلف به عرضه و معرفی کالاهای جدید خود می پردازند. در همین راستا شرکت هایی چون زروان و توسعه کالای دماوند با دعوت مدیران اصلی برندهای خود در ایران خواهان انتخاب سفیر لایق برای برندهایشان در ایران در طول زمان نمایشگاه بودند. حضور هنرمندان در نمایشگاه ساعت شور و هیجانی دیگر به بازدید از غرفه ها بخشید به طوریکه شاهد ترافیک سنگین علاقمندان به ساعت خواهان گرفتن عکس سلفی از هنرمند محبوب خود شدند.

هنرمند سینما

شرکت زروان به مدیریت جناب آقای خانلو که نائب رئیس دوم اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان ساعت است خانم سارا منجزی از بازیگران محبوب سینما که اخیرا در سریال کلاه پهلوی نیز مشغول بودند مدتی است که به عنوان سفیر برند الیکسا معرفی نمودند. ایشان در کل چهار روز نمایشگاه حضور داشتند و علاقمندان به ایشان عکسهای متعددی گرفتند.

هنرمند سینما
هنرمند سینما هنرمند سینما هنرمند سینما

از دیگر هنرمندانی که حضور داشتند خانم پرستو صالحی که چندین عکس با برند مطرح موریس لاکوا (Mourice Lacroix) گرفتند. آقای پوریا پورسرخ نیز به همراه خانم فریبا نادری از سر صحنه به نمایشگاه آمدند.

آقایان هادی کاظمی، مهدی رحمتی،‌ احسان روز بهانی، پویا امینی، آرش ای پی، مسیح، محمدرضا شریفی نیا،  شبنم قلی خانی، کمند امیر سلیمانی، سپند امیر سلیمانی، لیلا بوشهری، لاله اسکندری، حسام نواب صفوی، محمد علیزاده، میر طاهر مظلومی و بزرگ هنرمند آقای رضا بنفشه خواه در طول مدت نمایشگاه حضور داشتند.

هنرمندان سینما هنرمندان سینما هنرمندان سینما هنرمند سینما
هنرمند سینما هنرمند سینما هنرمند سینما هنرمند سینما

از شرکت هایی که اسپانسر اصلی این هنرمندان و ورزشکاران بودند می توانیم به شرکت توسعه کالای دماوند و زروان اشاره کنیم. شرکت توسعه کالای دماوند با گرفتن بیش از ۱۰ تن از افراد بلند قد و خوش هیکل و استقرار آنها در ورودی غرفه ها و دیگر مکان های نمایشگاه،‌ کار قابل توجه دیگری بود که یکی از وظایف این افراد هنگام ورود هر هنرمند و یا ورزشکاری او را از ابتدای ورودی برج میلاد تا غرفه ها اسکورت و هدایت می کردند.

 

 

 

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت