هشدار کمپانی APPLE به SWATCH

اینبار کمپانی سواچ به فکر ساعت هوشمند افتاده است ولی تفاوت آن این است که خود قصد تولید سیستم عاملش را دارد که کمپانی اپل به او هشدار داده است.

سیستم عامل سواچ

مدیر اجرایی سابق اپل به شرکت Swatch هشدار داد تا سیستم عامل شخصی خود را بسازد!

سال ۲۰۱۷ سال ساعت های هوشمند است. البته زمان می برد تا برندهای مطرح، ساعت های هوشمند خود را معرفی کنند. البته برای معرفی ساعت هوشمند این برندها باید با نام های مطرح در این صنعت از قبیل اپل، سامسونگ و … رقابت کنند.

به غیر از شراکت بین Frederique Constant و MMT تمام برندهای مطرح برای تولید ساعت های هوشمند باید با شرکت های قَدَر مشارکت کنند تا آنها برایشان سیستم عامل جدید بسازند. گروه های LVMH و Richemont با Google برای تولید ساعت های TAG Heuer connected Modular 45 و Montblanc Summit شراکت کرده اند که شرکت Google در نتیجه این همکاری برای آنها سیستم عامل Android Wear 2.0 را تولید کرده است. البته هر دوی این ساعت ها بسیار بزرگ هستند اما این دو تنها ساعت های سوئیسی هستند که تا این حد پیش رفته اند.

سیستم عامل سواچبا این همه یکی از برندها وجود دارد که هنوز اقدامی برای معرفی ساعت های هوشمند نکرده است و اگر هم در صدد تولید آنها باشد به هیچ عنوان از کشورهای خارج از سوئیس کمکی نخواهد گرفت. Nick Hayek مدیر عامل شرکت Swatch اخیراً اعلام کرده است که با مرکز الکترونیک و میکروتکنولوژی سوئیس (CSEM) شراکت می کند تا سیستم عامل خود را بنویسند، سیستم عاملی که اصلاً نیاز به روز رسانی نداشته باشد.

البته به نظر مدیر اجرایی سابق اپل این فکر بسیار بدی است. چرا که او در مورد توسعه کالاهای تکنولوژیکی و نیازهای مشتریان کاملاً مطلع است و به مدیر عامل Swatch هشدار داده که این کار بیهوده ای است. البته Gassee (مدیر اجرایی سابق اپل) نامه ای عمومی به Swatch نوشته است که می توانید آن را در اینجا بخوانید.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت