لاورنت فریر: کره زمین بر روی دست شما!

اینک برند جدید لاورنت فریر با ساعتی با طراحی کره زمین بر روی صفحه به سفارش مردمان کشور انگلستان همه کلکسیون داران جهان را به وجد آورد.

LAURENT FERRIER لاورنت فریر

برند لاورنت فریر (Laurent Ferrier)  اینک خبر از ساعتی می دهد که کره زمین بر روی آن نقش دارد. این برند تازه وارد همواره در حال ایجاد تحولی نوین در طراحی و ساعت سازی است. درست مانند پدرش و پدر پدرش، لاورنت فریر نیز یک ساعت ساز است. در سال ۲۰۱۰ او جایگاه خانواده خود را در این صنعت بواسطه شرکت خودش که در سال، ۱۲۰ ساعت تولید می کند محکم کرد. بر روی تمام آن ساعت ها می توانید نام و نام خانوادگی او را ببینید.

لاورنت فریر کره زمین ساعت انگلستان کره زمین

امروزه کلکسیون دارها در تمام نقاط دنیا دنبال ساعت های او می گردند. ساعت هایی که نام Ferrier بر روی آنها ثبت شده باشد. اما جمع آوری این ساعت ها بسیار سخت است. در لندن تنها یک آدرس است که این ساعت ها را موجود دارد. فروش این ساعت ها انحصاراً در سال ۲۰۱۲به William & Son تعلق گرفت که این توزیع کننده از آن زمان تا به کنون، تنها عامل فروش مجاز این برند می باشد.

ساعت انگلستان لاورنت فریر کره زمین

William & Son از مشتریانشان درخواست ساخت ساعتی با طرح کره زمین به نام Galet Traveller Midnight Blue را به لاورنت فریر داده اند که در آن کشور انگلستان برجسته مشخص شود. این نسخه به روز رسانی شده انگلستان بر اساس پیچیدگی اول او ساخته شد که زمان محلی را در کنار عدد ۹ نشان می دهد و تاریخ را نیز در کنار عدد ۳ نشان می دهد. ساعت دوم نیز بواسطه عقربه های ساعت و دقیقه شمار در مرکز ساعت نمایش داده می شود.

قاب این ساعت مانند مدل های قبلی آن ۴۱ میلیمتر بوده و ضخامت آن نیز ۱۰ میلیمتر می باشد. با این حال کریستال گنبدی موجود در پشت و جلوی قاب آن را ضخیم تر از حد معمول نشان می دهد. موتور این ساعت کالیبر LF 230.1 است که تا ۸۰ ساعت انرژی ذخیره می کند. البته بر روی این ساعت می توانید نام توزیع کننده آن را نیز در کنار عدد ۱۲ و در پشت قاب ببینید.

image5-30

ساعت Galet Traveller Globe Night Blue for William & Son will در پنج نسخه محدود تولید شده است و به قیمت ۶۲،۹۰۰ پوند (باضافه مالیات بر ارزش افزوده) معادل ۲۵۵ میلیون تومان طبق نرخ مصوب آذر ۹۵بانک مرکزی ایران به فروش می رسد. این دومین ساعتی بود که به سفارش William & Son ساخته می شد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت لاورنت فریر و ویلیام اند سان دیدن فرمائید.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت