جشن شصتمین سالگرد Piaget Altiplano

Piaget در جشن سالگرد خود دو نمونه از ساعت های استثنایی را در نسخ محدود ارائه می کند.

Piaget Altiplano

Piaget Altiplano شصتمین سالگرد خود را با ساعتی در نسخه های محدود جشن می گیرد.

سال ۲۰۱۷ نشانگر شصتمین سالگرد برند Piaget Altiplano است. این برند در سال ۱۹۵۷ رکورد نازک ترین ساعت دنیا را شکست. در آن سال، کالیبر ۹P نازک ترین موتور ساعت شناخته شد، بنابراین در جشن سالگرد خود دو نمونه از این ساعت های استثنایی را در نسخ محدود ارائه می کند.

Piaget Altiplano

هر دو مدل های جدید، که با لوگوی تاریخی Piaget مورد قبول واقع شده اند، رنگ آبی همیشگی Piaget را دارند. این رنگ چیزی بین رنگ کبالت و آبی آسمان نیمه شب می باشد. آن ها از خطوط آبی رنگ همیشگی برای نشان دادن ربع های ساعت بهره برده اند. نشانگرهای ساعت از طلای سفید بوده و عقربه های باریک که نماد کلکسیون Altiplano است، در این ساعت خود نمایی می کنند. هر دوی ساعت ها در قاب طلای سفید جای گرفته اند و بند آن ها از بند چرم تمساح به رنگ آبی تیره می باشد. لازم به ذکر است که قفل ساعت نیز از طلای سفید است.

ساعت بزرگ تر یعنی Piaget Altiplano Self-Winding 43 mm بواسطه کلمه اتوماتیک از دیگری تمیز داده می شود. این کلمه در زیر لوگو یعنی زیر عدد ۱۲ وجود دارد. این کلمه در اولین ساعت تولید شده در این کلکسیون نیز استفاده شده بود. البته لازم به ذکر است که کلمه A در اتوماتیک در ساعت جدید از لحاظ طراحی فرق کرده است. قاب این ساعت ۴۳ میلیمتر بوده و از طلای سفید ۱۸ عیاری و شیشه کریستال یاقوت کبود ساخته شده است. موتور ساعت یعنی کالیبر ۱۲۰۰P را می توانید از پشت قاب مشاهده بفرمائید. قطر این موتور ۲۹٫۹ میلیمتر و ضخامت آن به سختی ۲٫۳۵ میلیمتر دیده می شود. مانند سایر موتورهای Piaget ، موتور این ساعت نیز از طراحی های خاص آنها بهره برده است. قدرت ذخیره انرژی در آن ۴۴ ساعت است. این ساعت با رفرانس Ref. G0A42105 فقط در ۳۶۰ نسخه تولید شده و قیمت آن نیز ۲۳,۹۰۰ دلار (معادل ۷۷،۰۰۰،۰۰۰ تومان طبق نرخ بانک مرکزی ایران در آذر ۱۳۹۵) تعیین شده است.

ساعت بعدی Piaget Altiplano Manual-Winding 38 mm نام دارد. این ساعت در قاب طلای سفید کوچکتری قرار دارد و موتور آن کالیبر ۴۳۰P می باشد که ضخامت آن فقط ۲٫۱ میلیمتر است و به مدل اول در این کلکسیون یعنی ۹P شباهت بیشتری دارد. تمام طراحی های خاص پیاژه بر روی موتور این ساعت نیز اعمال شده است اما تنها تفاوت آن با مدل قبلی در ضخامت (که کمتر است) و در قدرت ذخیره انرژی آن (۴۳ ساعت) است. در پشت قاب می توانید لوگوی آن ها باضافه شماره ساعت تولید شده را نیز مشاهده فرمائید. این ساعت با رفرانس Ref. G0A42107 در ۴۶۰ نسخه تولید شده و قیمت آن ۱۷,۹۰۰ دلار (معادل ۵۸،۰۰۰،۰۰۰ تومان طبق نرخ بانک مرکزی ایران در آذر ۱۳۹۵) تعیین شده است.

برای اطلاعات بیشتر از وبسایت پیاژه دیدن فرمائید.

 

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت