ساعت رومیزی بالتازار: ساعت روبات اخیر MB&F

اینبار گروه MB&F با رونمایی از ساعت رومیزی فوق العاده ای خود دوباره تمام توجهات را به سمت خود آوردند. اینبار با ساعت کاملا دست ساز رومیزی بالتازار

ساعت رومیزی بالتازار balthazar

بالتازار را ببینید. او ساعت ربات-شکل ترسناکی است که از یک طرف لبخند به لب دارد و از طرف دیگر اسکلت شکل است.ساعت رومیزی بالتازار محصول مشترک دو شرکت MB&F و L’Epee 1839 می باشد که یک شرکت سوئیسی است که ساعت های سنتی تولید می کند. این دو اولین بار در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر بر روی دستگاه Starfleet کار کردند. ساعتی غیر متعارف که روی دست زیاد زیبا نبود. بالتازار نتیجه آخرین و همچنین بهترین همکاری آنها بود.

ساعت رومیزی بالتازار balthazar ساعت رومیزی بالتازار balthazar
بالتازار مانند بسیاری از همتاهای روبات مانند خود ساعت رومیزی است که توسط MB&F طراحی و توسط L’Epee 1839 ساخته شده است. در یک نظر بالتازار روبات بی نظیری به نظر می رسد که بر روی سینه خود دو دیسک ساعت و دقیقه شمار دارد. صفحه ای برای ذخیره انرژی در زیر این دو دیسک قرار داشته و بالای آنها در چشمان او ثانیه شمار (۲۰ ثانیه ای) این ساعت وجود دارد. اما شما می توانید او را از کمر برگردانید و شمایل تاریک او را نیز ببینید. صورت او در این حالت مانند ترمیناتور نامهربان شده و لبخند او محو می شود. بر روی شکم او دو نشانگر ماه قمری وجود دارد که ماه در آنها به دو حالت نشان داده شده است.
ساعت رومیزی بالتازار balthazarقد او در این عکس ها خوب مشخص نیست. قد او ۴۰ سانتیمتر بوده و وزنش نیز ۸٫۱۶ کیلوگرم است. او از ۶۱۸ قطعه ساخته شده است. قدرت ذخیره انرژی او ۳۵ روز است. علاوه بر کمر گردان او شانه ها و آرنج نیز خم می شود. انگشتان او نیز مشت شده و توانایی نگه داشتن اجسام را دارد. سپری که در دست او قرار دارد دسته کوک آن می باشد. چهره تاریک او دارای صفحه ماه نشان است. چهره مهربان او نیز زمان را نشان می دهد.

ساعت رومیزی بالتازار balthazarMB&F او را برادر بزرگتر Melvhior، ساعت-روبات نمایشگاه بازل ۲۰۱۵ می نامد. ساختار ابتدایی بالتازار مانند اوست. یعنی Melvhior مانند بالتازار دیسک هایی برای شمارش ساعت و دقیقه دارد.

با اینکه این دو را برادر نامیده اند اما آنها دوقلو نیستند. اساس موتور آنها مانند یکدیگر است اما L’Epee باید تعداد کمی از مشکلات را بر روی بالتازار جبران می کرد. اساسی ترین آن اضافه کردن صفحه ماه نشان به این ساعت است که انرژی زیادی مصرف نمی کند. بالتازار از Melchior سی درصد بلندتر است بنابراین باید از چرخ دنده های بزرگ تری در آن استفاده می شد.

محال است که محصولات جدید بالتازار را ببینید و لبخند بر لبتان شکوفا نشود. این ساعت را می توانید در ۴ رنگ مشکی، نقره ای، آبی و سبز که هر کدام در ۵۰ نسخه تهیه شده اند، داشته باشید. قیمت تمام رنگ های بالتازار ۵۲۰۰۰ فرانک سوئیس (۵۲۸۷۵ دلار) تعیین شده است. این قیمت معادل  صدو هشتاد و پنج میلیون تومان طبق نرخ اعلامی از بانک مرکزی در خرداد ماه سال ۱۳۹۶ می باشد. حال شما را دعوت به دیدن ساخت وتولید این ساعت دعوت می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت آنها دیدن فرمائید.

MB&F

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت