دومین نمایشگاه طلا، جواهر و ساعت شمیرانات

نمایشگاه طلا، جواهر و ساعت برای بار دوم در روز سه شنبه ۲۷ تیرماه لغایت ۳۰ تیرماه ۱۳۹۶ زیر نظر اتحادیه طلا و ساعت شمیرانات برگزار گردید.

دومین نمایشگاه طلا، جواهر و ساعت شمیرانات

اتحادیه طلا،‌جواهر و ساعت شمیرانات برای بار دوم نمایشگاهی را در مجتمع تجاری ارگ تجریش به مدت ۵ روز متوالی ترتیب دادند. در این میان اعضای هیات مدیره اتحادیه آقای امیریان، آقای لسانی، آقای کشتی آرا و دیگر بزرگانی چون گوهر بین در نمایشگاه حضور داشتند.

شرکتی تقریبا نو در زمینه ساعت، غرقه ای را به خود اختصاص داده بود که با برندهای سرشناس سوئیسی جای خالی ساعت را در نمایشگاه طلا، جواهر و ساعت به طور کامل پر نمود. نام این شرکت سرشناس توسعه کالای دماوند با مدیریت آقای محمد رضا عمرانی از مدیران ارشد امروز و بنام نه تنها در صنف ساعت بلکه در وجوه دیگر از جمله بین المللی می باشد.

شرکت توسعه کالای دماوند در دومین نمایشگاه طلا، جواهر و ساعت شمیرانات شرکت توسعه کالای دماوند در دومین نمایشگاه طلا، جواهر و ساعت شمیرانات

این شرکت با نمایش سه برند از برندهای خود به نام های روشاس ROCHAS، جاست کاوالی JUST CAVALLI، فره میلانو FERRE حضور پر رنگی در نمایشگاه داشت. در نگاه اول شاید به نظر برسد به علت تنها بودن این شرکت در بین طلافروشان مقداری شک و شبهه ای ایجاد کند که آیا این نمایشگاه می تواند مقاصد اصلی این شرکت را تامین نماید؟ولی با گذشت تقریبا چند ساعت از شروع نمایشگاه و استقبال مردم دیری نپایید که حضور ایشان به تنهایی بسیار هم مزایای مثبتی به دنبال داشت و توانست مخاطبین جدیدی را به خود جذب نماید. این سیاست های درست در عرضه و فروش کالا معمولا در صنفی قدیمی و سنتی چون ساعت بعید است ولی تنها یک نفر آن هم آقای محمد رضا عمرانی با توانمندی های خود و تفکر بیزنسی درست توانسته در این بازار رقابتی در کمترین زمان ممکن به حد مطلوبی سهم بازار خود را ایجاد کند.

از دیگر برندهای مطرح شرکت توسعه کالای دماوند می توان به  تگ هوئر  TAG HEUER، موریس لاکوا  MOURICE LACROIX، روبرتو کاوالی ROBERTO CAVALLI، اسمالتو SMALTO و به زودی برند محبوب خیلی از فشن دوستان، اسپریت ESPRIT اشاره کرد.

 

در این نمایشگاه رئیس و اعضای  اتحادیه ساعت فروشان تهران در روز دوم نمایشگاه حضور به عمل آوردند و از غرقه شرکت توسعه کالای دماوند نیز بازدید نمودند.

تیم مجله تخصصی ساعت من برای اعضای این شرکت از جمله آقای عمرانی و همکاران ایشان آرزوی موفقیت روز افزون را دارد و امید است که بتوانند به همین سرعت سهم بیشتری را از بازار از آن خود کنند.

نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت