تنظیم کاسیو جی شاک مدل G-1400

تنظیمات کامل ساعت کاسیو سری جی شاک G-1400 به صورت تصویری همراه با توضیحات کامل

امکانات مدل ساعت

  1. ضد آب و ضد ضربه بودن
  2. STW
  3. TIMER
  4. WT
  5. ALARM
  6. منبع تغذیه نور خورشید TOUGH SOLAR
  7. مقاوم در برابر ضربه و شوک

آشنایی با دکمه های این ساعت

G-1400

آموزش کامل تصویری تنظیمات

تنظیم اصلی ساعت

۱.۱ با نگه داشتن دکمه ADJUST وارد تنظیمات اصلی ساعت می شویم که عقربه ثانیه شمار حرکت می کند و روبروی  یکی از شهرها که در دور صفحه ساعت با نام اختصاری نوشته شده اند می ایستد..

۲.۱. با دکمه FORWARD می توانید شهر مورد نظر خود را تغییر و انتخاب نمایید و پس از انتخاب عقربه ها نسبت به انتخاب شما زمان آن شهر را نشان خواهند داد

۳.۱. با دکمه MODE  وارد قسمت تنظیم دستی ساعت می شویم که به هیچ عنوان نباید این قسمت را تغییر داد چرا که موجب می شود تنظیمات زمان کلیه شهرها  به هم بریزد و شما مجبور به ریست کردن ساعت بشوید.

۴.۱. با زدن دکمه MODE وارد تنظیمات تاریخ سال، ماه و روز بشوید.

نکته: سال را با یکان و دهگان مشخص می شود یعنی به طور مثال اگر سال ۲۰۱۶ میلادی هستیم اعداد ۱ و ۶ را باید تنظیم کرد و به صورت اتوماتیک از سال ۲۰۰۰ به بعد را در ساعت تنظیم کرده اند. برای ماه  و روز نیز کافی است اعداد یکان و دهگان را بزنیم.

۱.۴.۱ اولین حالت که عقربه بر روی آن می ایستد دهگان سال است که به طور مثال اگر در سال ۲۰۱۶ باشیم عدد یک به عنوان دهگان را باید انتخاب کرد که با استفاده از دکمه FORWARD می توان این کار را انجام داد.

۲.۴.۱.  دکمه MODE را می زنیم و عدد یکان سال را با استفاده از دکمه FORWARD انتخاب می کنیم که با مثال بالا عدد ۶ منظور است.

۳.۴.۱. دکمه MODE را می زنیم و وارد تنظیم ماه می شویم که ۱۲ ماه داریم نسبت به ماهی که هستید عدد مورد نظر با زدن دکمه  FORWARD انتخاب می کنید.

۴.۴.۱. با زدن دکمه MODE وارد تنظیم روز می شویم که تکان می خورد و با زدن دکمه FORWARD روز مورد نظر را پیدا می کنید.

۵.۴.۱. با زدن دکمه MODE وارد مرحله آغازین کار می شویم که کلیه تنظیمات به اتمام رسید.

۶.۴.۱. در پایان دکمه ADJUST را می زنید که کلیه تنظیمات در ساعت ذخیره گردد.

نحوه ریست کردن ساعت

۱.  ابتدا دکمه FORWARD را چند ثانیه نگه داشته تا صدای زنگ بدهد.

۲. دکمه MODE را می زنیم و عقربه های ساعت و دقیقه شروع به حرکت می کند و تا توقف این عقربه ها منتظر می مانیم.

۳. اگر این عقربه های غیر از عدد ۱۲ ایستادند از طریق دکمه های FORWARD و REVERSE برروی عدد ۱۲ تنظیم می کنید که دقیقا باید برروی ۱۲ قرار بگیرند.

۴. دکمه MODE را می زنید و ساعت دوم است که در حال تغییر است که باید همانند قبل بر روی ۲۴ قرار بگیرند که اگر غیر از این شد با دکمه های مذکور FORWARD و REVERSE بر روی ۲۴ قرار می دهید.

۵. دکمه MODE را می زنید و نماد روزهای هفته را نشان میدهد که آن هم باید به موازات دیگر عقربه ها به سمت بالا ۱۲ باشد. با دکمه های FORWARD و REVERSE قابل تنظیم است.

۶. دکمه MODE را می زنید تقویم شروع به حرکت می کند و برروی عدد یک می ایستد. که غیر از یک بود باید با دکمه FORWARD و REVERSE به عدد یک برسانیم

۷. در پایان دکمه ADJUST را میزنید و همه موارد به زمان حال UTC تنظیم می گردد.

۸. برای تنظیم شهر مورد نظر خود به قسمت تنظیمات بالا مراجعه بفرمایید.

آموزش تصویری ریست کردن

نظرات

  • بهنام گفت:

    سلام.اگه لطف کنید دفترچه راهنما و کلیپ تصویری ga1400 به ایمیلم بفرستید

  • محمد گفت:

    من تازه خریدم این سریرو نمییتونم تنظیم کنم ، هر جا میبرم میگن بلد نیستیم ،لطفا راهنمایی دقیق کنید منو

    • با سلام
      مدل G-1400 اگر موردی است که خریداری کردید و با توجه به توضیحاتی که در این صفحه درج گردیده نتوانستید مشکل خود را برطرف نمایید و یا مدلی که دارید با این مدل متفاوت است می بایست کد ۴ رقمی درج شده در داخل مستطیل پشت درب ساعت را به ما اعلام نمایید تا بتوانیم راهنمایی دقیق تری انجام دهیم.

  • علی گفت:

    سلام. من چند روزه جی شاک g-1400 5245 رو خریدم. چندتا مشکل دارم ممنون میشم راهنمایی کنید. اول اینکه موقع تنظیم زود باطریش خالی میشه. دوم اینکه موقع ریست کردن وقتی دکمه هاش رو فشار میدم اون صدای بیپ رو نمیده. سوم اینکه من طبق دستور العمل شما ریستش کردم. اما ساعت و ایام هفته رو اشتباه نشون میده. این ممکنه بخاطر شارژ ضعیفش باشه؟

    • با سلام
      این احتمال وجود دارد. ساعت های TOUGH SOLAR را باید کاملا شارژ نمایید تا بتوانید از تمامی امکانات ساعت استفاده نمایید. اگر شارژ کافی نداشته باشند از دقت ساعت کاسته می شود. ساعت را باید حداقل ۶ ساعت مقابل نور مستقیم خورشید قرار دهید تا کاملا شارژ شود و مجدد بررسی نمایید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو یو آی وب سایت بهینه سازی سایت